Olen innoissani HSL:n lakosta
Meillä on kaksi autoa ja molemmat päästään töihin. Naapurin sedänrähjä meni myymään autonsa pois eikä pääse töihin. Eikö varmasti oteta kyytiin. Ei me nyt rikkureiksi aleta!
Kommentit (11)
Omassa elämässäni en edes huomaa lakkoja. Ihan sama.
Onni on oma auto. Suomessa on kolme kirjainta, joiden takia oma auto pitää aina olla: AKT.
Eikö siis mikään kulje?
Itse en todennäköisesti ole menossa minnekään, mutta on myös mahdollista, että on pakko matkustaa huomenna. En tiedä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis mikään kulje?
Itse en todennäköisesti ole menossa minnekään, mutta on myös mahdollista, että on pakko matkustaa huomenna. En tiedä vielä.
Huomenna ei kulje HSL:n bussit, paitsi ehkä niistäkin ne, jotka ajetaan esimiesvoimin. Mihinkään muuhun liikenteeseen ei vaikuta millään tavalla.
No sinä teet siellä töissä huomenna myös muiden hommat 😂
Kiitos, että menet töihin, niin työttömätkin saa tukieuronsa. :)
Aina olen tähän mennessä päässyt töihin, vaikka on ollutkin HSL:n lakko. Aina on löytynyt jokin bussi joka kulkee - vaikkakin harvennetuin vuorovälein ja ei ehkä lähimmältä pysäkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis mikään kulje?
Huomenna ei kulje HSL:n bussit, paitsi ehkä niistäkin ne, jotka ajetaan esimiesvoimin. Mihinkään muuhun liikenteeseen ei vaikuta millään tavalla.
Kiitos. Toivotaan, ettei tarvitse lähteä. :)
Vierailija kirjoitti:
Aina olen tähän mennessä päässyt töihin, vaikka on ollutkin HSL:n lakko. Aina on löytynyt jokin bussi joka kulkee - vaikkakin harvennetuin vuorovälein ja ei ehkä lähimmältä pysäkiltä.
Mutta mistä olet tiennyt, milloin ja mistä se bussi lähtee?
Ärsyttää jo valmiiksi mennä huomenna töihin, kun iso osa porukasta on lakon takia poissa ja pska kasaantuu paikallaolijoiden niskaan.