Yläluomileikkaus...
Apua... nyt alkaa olla hilkulla, että on kohta oikeasti varattava aika toimenpiteelle. Onko palstalaisilla kokemuksia yläluomien korjausleikkauksesta (=roikkuvien yläluomien korjaus avarammiksi) ja kenties suosituksia taitavista tekijöistä. Olen tavallinen duunari, joten "ökyklinikat" voi jättää suosiolla pois laskuista. Samoin kiva kuulla, jos joku on käynyt onnistuneessa operaatiossa Pohjamaan alueella. Kiitos mahdollisista vastauksista ja vinkeistä jo etukäteen!
Kommentit (31)
Pääkaupunkiseudun osaajat kiinnostaa myös. Vaihtoehtona mietin plasma pen hoitoa, joka auttaisi ehkä muutamaksi vuodeksi. Onko kenelläkään kokemusta plasma pen - hoidosta?
Kävin nyköisemässä liiat roikkuvat pois. Passikuvaa katsoessa tajusin että mentävä on.
Kävin Turussa, maksoi vähän toista tuhatta. Puudutettuna ja aika nopeaa tahtia hoidettiin. 2 viikkoa saikulla ja se oli siinä. Olen ollut hyvin tyytyväinen.
Olen miettinyt tehdä joskus saman. Yläluomet roikkuu nyt 40v jo niin että jossain vaiheessa ne rupeavat pienentämään näkökenttää.
Nyt on monella klinikalla tarjouksia. Katsokaa nettisivuja. Turhaa sitä on itselleen hankkia päänsärkyjä valahtaneiden yläluomien kanssa. Itse asiassa jatkuva särkylääkkeen syöminen on vaarallisempaa kuin itse leikkaus.
Leikkautin yläluomet jo kauan sitten aika nuorena. Tulos oli hyvä ja se on myös pysynyt jo noin 30 vuotta. Paikallispuudutus, ehkä tunti lepoa leikkauksen jälkeen, sitten kotiin, tikit pois jonkin ajan kuluttua. Tikkien oton jälkeen olin hieman aikaa järkyttynyt, tulos ei näyttänyt hyvältä, mutta ulkonäkö koheni nopeasti. Kävin sekä ennen että jälkeen leikkauksen kasvojen lymfahieronnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin siluetissa keväällä Timolla. Aivan huikea lopputulos! Iästä lähti 10 vuotta samantien. Ekaa kertaa vuosiin näkyy luomet yläluomissa ja ei tarvitse edes meikkiä niin paljon kuin ovat niin kauniit kuin nuorella tytöllä.
Rohkeneeko kysyä paljonko maksoi toimenpide Siluetissa?
Mua kiinnostaa kans ja tampereella oli jossain tarjouskin 990e yläluomileikkaus. Paraneeko 2 viikossa mustelmat? Onko joku leikkauttanut samalla silmäpussit? Toipuminen sitten jos vedetään sekä ylä että alaluomet samalla kertaa on varmaan pidempi?
Ei kai jumalauta porukka ole saikulla tällaisten takia???
Käyttäkää lomapäiviä näihin.
Jos leikkaukseen on lääketieteellinen peruste = sairauslomaa, jos ei = omaa lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai jumalauta porukka ole saikulla tällaisten takia???
Käyttäkää lomapäiviä näihin.
ota selvää asioista ennenkuin alat räksyttämään. Esteettisistä syistä tehtäviin leikkauksiin ei saa palkallista sairauslomaa.
Haha, ikä 27 ja just huomasin peilistä että yläluomet ovat jo hieman löysemmät kuin ennen. Tästäkö on matka sitten vain alaspäin? 😂
Leikkautin yläluomet yli 10v sitten, 37-vuotiaana. Elämäni paras päätös, yläluomeni olivat todella raskaat, varsinkin toinen.
Nyt luomet ovat taas alkanet roikkumaan ja pari lääkäriä onkin sanonut että joudut menemään vielä toisen kerran samaan leikkaukseen kun taipumus on tämä. Yritän pitkittää sitä mahdollisimman pitkälle vielä kuitenkin.
Minut leikkasi Asko Salmi, valitse sinäkin kokenut lääkäri äläkä juokse tarjousten perässä.
Tilanne ei varmaan ole niin paha kuin kuvittelet, eikä kukaan katso luomiasi. Itse sitä helposti näkee itsensä ikävämmässä valossa kuin muut. Mene terapiaan, jos on vaikeaa hyväksyä itseäsi sellaisena kuin olet. Nyt jos leikkaat luomet niin mitä seuraavaksi, et tule olemaan koskaan tyytyväinen. Kehitä itsetuntoasi ja asennettasi, positiivisella asenteella pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Leikkautin yläluomet yli 10v sitten, 37-vuotiaana. Elämäni paras päätös, yläluomeni olivat todella raskaat, varsinkin toinen.
Nyt luomet ovat taas alkanet roikkumaan ja pari lääkäriä onkin sanonut että joudut menemään vielä toisen kerran samaan leikkaukseen kun taipumus on tämä. Yritän pitkittää sitä mahdollisimman pitkälle vielä kuitenkin.
Minut leikkasi Asko Salmi, valitse sinäkin kokenut lääkäri äläkä juokse tarjousten perässä.
Raskaisiin luomiin auttaa heikosti, pitäisi nostaa otsalta.
Yläluomileikkaus on todellakin rahan ja pienen vaivansa arvoinen leikkaus. Ikää lähtee 20 vuotta heittämällä pois, ja lopputulos on pysyvä.
Itse kävin Medilaserilla, ja olen todella tyytyväinen.
Saako niitä n yleensä hyvin aikoja? Eli että saisi yhdistettyä leikkauksen vaikka kesälomaan?
Miksi täällä alapeukutetaan? Pieni toimenpide, ei ole muilta pois jos häiritsee roikkuvat luomet. Minäkin sain kelakorvauksella vaikka olin alle 40v. Päänsärkyä oli kun jouduin kannattelemaan luomia otsaa rypistämällä. 2 viikossa parantuivat kokonaan. Uskomaton muutos ulkonäköön ja myös kohdallani päänsärky loppui. Vain Suomessa tuomitaan kaikki vähänkin pinnalliseksi ajateltu.
Sain julkisella puolella leikkauksen 10 vuotta sitten, tulos on pysynyt hyvänä. Arpiin kannattaa laittaa kelocote -arpigeeliä, vaalensi nopeasti punoittavat arvet.
Miten helposti sen saa kelakorvauksella? Mulla roikkuu ja on päänsärkyä ja huomaan kiristäväni otsaa jotta luomet ei haittaa näköä. En ole tästä käynyt koskaan lääkärissä, onko sillä merkitystä?
Kävin siluetissa keväällä Timolla. Aivan huikea lopputulos! Iästä lähti 10 vuotta samantien. Ekaa kertaa vuosiin näkyy luomet yläluomissa ja ei tarvitse edes meikkiä niin paljon kuin ovat niin kauniit kuin nuorella tytöllä.