Mietin minkä pahan juice oli haistanut?
Kun teki biisin hyi, hyi,hyi. Siinä on esim. "Pakoon pinkoi kokit, tarjoilijat, asiakkaat" ja "kiinni lyödään ikkunoita, sota joukot jakaa kaasunaamioita". Silleen tosi hehkeästi pususta, siitä lauloi. "ensi känni, rööki, tanssipaikan vessa. Kaikenlaista turhaa kun ehtii miettiä niin jostakin oli saanut idean tuohon hajulauluun.
Kelatkaa oikeesti mitä tai mikä on haissut niin pahalle? En tiedä haluanko tietää mutta jostain oudosta syystä mietin asiaa. Muija suuttui jo kun kerroin mitä mietin. Sanoin kyllä että ei tämä sinuun liity etkä haise niin pahasti. Nää on näitä pohdintoja mistä joku biisi on niinku tullut tehtyä.
Eppujen poliisi pamputtaa on aika selkee mistä se. Tai pobedan beibi me nyt leivotaan, hitto hiivat tosta vaan.
Kommentit (16)
Viina, tupakka ja vessa on jo aika paha. Mut kaljan ja sipulin hajuinen hengitys on mun inhokki, luulen että jotain vastaavaa. Risat hampaat vielä. Yök.
Se pahin mitä olen haistanut tuli rikkinäisestä arkkupakastimesta. Olin apuna kun sitä kannettiin ulos. Sisällä olleet lihat, marjat ja muu tavara olivat alkaneet käymään. Pikkusen kävi kansi auki niin yrjö meinasi tulla heti.
Hyi se oli oikeasti pahinta mitä olen joutunut haistamaan.
Ravintolassa oli avattu hapansilakkapurkki.
Laulun nimi on "Eks sä pese sitä koskaan", todnäk suomennettu Frank Zappan "Don'tyoueverwashit" (tai jotain sinne päin).
Tästä jokainen osaa päätellä asian.
Tuosta kappaleesta Juice on todennut että se on ainoa kappale joka olisi saanut kyllä jäädä tekemättä. Hauska se on silti.
Vierailija kirjoitti:
Laulun nimi on "Eks sä pese sitä koskaan", todnäk suomennettu Frank Zappan "Don'tyoueverwashit" (tai jotain sinne päin).
Tästä jokainen osaa päätellä asian.
Joo päätellä osaan minäkin joka aloitti tän keskkustelun. Siinähän lauletaan tuota toistuvasti. Että etkö pese sitä koskaan. Jos on vielä toiselta mantereelta asti niin toivon etten itse moista joudu haistamaan. Huh aika karmeaa pitää olla jos toosan hajusta pitää tehdä biisikin. Tai siis parikin koska voit olla oikeassa tuosta alkuperästä.
Paperitähdetkin on kopio (sori mun enkku) biisistä selluloid heroes.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa oli avattu hapansilakkapurkki.
Teksasin pojat avasi purkin pihalla ja sitä on katsottu ties montako kertaa.
Eksällä oli tuo ongelma. Sitten sitä olisi pitänyt vielä nuolla. Siksi onkin eksä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin mä muitakin kummallisia asioita. Miksi kihlasormuksissa on parasta ennen päivämäärä? Sitäkin mä kelaan miksi naiset ottaa miehen ja alkaa vain löytää siitä vikoja? En mä miehenä ole naisen kanssa sen takia että keksisin siitä aina uutta moitittavaa. Riittää se yksi valittamisen aihe. Miksi alkuhuuman jälkeen ei kiinosta se touhu?
Ja se päivämäärä on aina menneisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Eksällä oli tuo ongelma. Sitten sitä olisi pitänyt vielä nuolla. Siksi onkin eksä.
Mulla vastaava oli yhden illan tuttavuus. Meinasin nuolasta mutta sieltä nousi sellaiset tuoksut että melkein näkyi savua ilmassa. Kännissä kun olin niin panin kuitenkin. Kortsu ja eihän sitä nirsoilemaan aleta. Tärkeimmän jälkeen huomasin ettei neidon asuntokaan ole siivoojaa nähnyt.
Aivan sama ja aika nopeasti lähdin pois. Se käry mikä toosasta nousi olisi varmaan syttynyt jos olisi erehtynyt laittamaan tupakaksi. Siltä olisi voinut kysyä eks sä pese sitä koskaan? Mitä lie kertoo minusta kun tuuttasin sitä?
hajujen mailma on ihmeellinen. Ajatellaan koiria, nuo ihkut koivat ihmisen parhaat ystävät. Ne haistelee aina ensin toistensa perää. Kuvitelkaapa samaa tapaa ihmisillä? No hei naapuri, jaaha sitä on syöty muusia ja paistetuita silakoita eilen. Kahvimerkin olet näemmä vaihtanut.
Miettikää sialla on jopa koiraa parempi hajuaisti. Sit joutuu elämään sellaisessa mikä haisee maasta kuuhun asti. Ei niinku yhtään kivaa. Lisäksi kohta on joulu. Se on possuille sama kuin raiteisiin kahlitulle ihmiselle. Juna tulee!
Vierailija kirjoitti:
hajujen mailma on ihmeellinen. Ajatellaan koiria, nuo ihkut koivat ihmisen parhaat ystävät. Ne haistelee aina ensin toistensa perää. Kuvitelkaapa samaa tapaa ihmisillä? No hei naapuri, jaaha sitä on syöty muusia ja paistetuita silakoita eilen. Kahvimerkin olet näemmä vaihtanut.
Miettikää sialla on jopa koiraa parempi hajuaisti. Sit joutuu elämään sellaisessa mikä haisee maasta kuuhun asti. Ei niinku yhtään kivaa. Lisäksi kohta on joulu. Se on possuille sama kuin raiteisiin kahlitulle ihmiselle. Juna tulee!
Sika - Juice Leskinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika - Juice Leskinen
Vai tuollaista mieltä, no sinä olet oikeutettu mielipiteeseesi. Tyyppi teki kuitenkin muunmuassa biisin jonka takia syksyn sävel kilpailun olisi voinut lopettaa. Saat miettiä mikä se biisi oli. Siasta teki niin hyvän joululaulun että se pitää kunnella aina kun kinkku on uunissa ihan siksi että kinkku varmasti onnistuu.
Ihmisenä saattoi hyvinkin olla sika. Taiteilijat monesti on ylimielisiä piip päitä. En itse tuntenut niin en tiedä millainen oli. Hyvä biisintekijä kuitenkin ja arvostan lähes yhtä paljon kuin lemmy kilmisteriä.
Yksi tuttu on siitä outo ihminen ettei sitä kiinosta mikään musiikki. Otettiin keittoa ja laitoin juicenkin biisejä. Tuosta eks sä pese sitä koskaan oli että tuollaistako saa tehdä? Aika hupaisaa kun aikuinen mies järkyttyy ja oli sitä mieltä ettei tuollaista saisi julkaista.
Mietin mä muitakin kummallisia asioita. Miksi kihlasormuksissa on parasta ennen päivämäärä? Sitäkin mä kelaan miksi naiset ottaa miehen ja alkaa vain löytää siitä vikoja? En mä miehenä ole naisen kanssa sen takia että keksisin siitä aina uutta moitittavaa. Riittää se yksi valittamisen aihe. Miksi alkuhuuman jälkeen ei kiinosta se touhu?