Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivitasot vai puutasot perinnekeittiöön?

Vierailija
24.11.2019 |

Tyyliltään keittiö siis tulee olemaan perinteinen, puusepän tekemät maalatut kaapistot. Miehen kanssa vääntöä kumpi sopii paremmin tyyliin. Minun mielestä puiset.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on puutasot ja vaativat jatkuvaa hoitoa ja puutaso imee kuin pesusieni kaikki tahrat, eikä kestä kosteutta. Puutasot on hyvät, jos laitetaan vähän ruokaa tai leivotaan.

Kivitaso on huoltovapaa ja kestävä ja tykkään kovasti, kun meillä se on käytössä ulkokeittiössä.

Kivi imee esim punaviinin itseensä myös.

Ei kaikki. Joku vaalea marmori ehkä.

Vierailija
22/26 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset ovet? Usein nämä puusepän tekemät näyttää ihan samalta kuin Ikean ovet.

Aika sokea saa olla jos ei erota ikean ja puusepän tekemää keittiötä toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on puutasot ja vaativat jatkuvaa hoitoa ja puutaso imee kuin pesusieni kaikki tahrat, eikä kestä kosteutta. Puutasot on hyvät, jos laitetaan vähän ruokaa tai leivotaan.

Kivitaso on huoltovapaa ja kestävä ja tykkään kovasti, kun meillä se on käytössä ulkokeittiössä.

Huoltovapaa tarkoittaa myös että ei voi huoltaa. Esim vaaleaan kivitasoon tullutta läikkää on käytännössä mahdoton poistaa.

Vierailija
24/26 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sillä ei sen "perinteen" kannalta ole kauheasti väliä, koska nykyaikainen keittiö on niin erilainen kuin vanhanaikainen, vaikka ulkonäkö vanhahtava olisikin. Tärkeintä se, että tasot sopivat kokonaisuuteen ja siitä, mikä on asukkaiden mielikuva nk. perinnekeittiöstä. 

Vierailija
25/26 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tasomateriaali olisi suositeltava 70-luvun hirsimökkiin? Tiskipöytä on teräksinen, mutta muuten. Tason päällä pidetään mm. kaasuhellaa ja vesiämpäreitä, eli ei saisi mennä pahaksi vesiroiskeista eikä herkästi kuumuudestakaan.

Onko kivi ainoa mahdollisuus? Nyt siinä on joku laminaattitaso, johon on jäänyt renkuloita kuumista kattilankansista tms. (ei minun jäljiltäni). Samaten vesiroiskeet on pullistuttaneet tason sahattuja reunoja vesiämpärien säilytyspaikan kohdalla.

Vierailija
26/26 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tasomateriaali olisi suositeltava 70-luvun hirsimökkiin? Tiskipöytä on teräksinen, mutta muuten. Tason päällä pidetään mm. kaasuhellaa ja vesiämpäreitä, eli ei saisi mennä pahaksi vesiroiskeista eikä herkästi kuumuudestakaan.

Onko kivi ainoa mahdollisuus? Nyt siinä on joku laminaattitaso, johon on jäänyt renkuloita kuumista kattilankansista tms. (ei minun jäljiltäni). Samaten vesiroiskeet on pullistuttaneet tason sahattuja reunoja vesiämpärien säilytyspaikan kohdalla.

Nykyäänhän kaikenlaisia kivipuristelevyjä. Laminaattikin on materiaalina kehittynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme