Neitsyt vielä..
Tarviin kipeästi apua. Olen 18v,neitsyt edelleen. Oon nyt puoli vuotta seurustellut ihanan miehen kanssa joka on 12v mua vanhempi. No hän ei painosta mua ikinä sänkyyn ja sanoo että arvostaa että olen vielä neitsyt enkä ole jaellut kaikille. Sanoo rakastavansa. Ollaan melkein 24/7 yhdessä. Huomaan että häntä harmittaa kun mitään ei tapahdu. Millä pääsen tästä jännityksestä eroon?? Mulla on todella huono itsetunto ja traumoja lapsuudesta jotka vaikuttaa asiaan.
Ps. Kaikkea muuta läheisyyttä kyllä on
Kommentit (11)
Eiköhän se oo mun oma asia minkä ikäsen kanssa olen ja harrastan sitä seksiä!! Pointti ei ollut ikäerossa!
Jotenkin särähtää korvaan tuo "huomaan häntä harmittavan ettei mitään tapahdu". Älä todellakaan tee mitään siksi että kuvittelet sen jonain välttämättömyytenä. En tiedä osaanko tämän paremmin sanoa.
Nainen 27
Tärkein kysymys on haluatko sänkyyn vai haluatko odottaa!
Odottaminen ei ole paha asia jos haluat sitä, mutta jos haluat sänkyyn niin sitten vaan teet sen. Oikeestaan se itse akti tapahtuu aika omalla painollaan, meet vaan mukaan.
Laitat stay-upit jalkaan, tiukan topin päällesi ja menet kontalleen lattialle tai sänkyyn ja sanot että nyt saa naida. Ja kas neitsyytesi on poissa muutamassa minuutissa. Kerran se vain kirpaisee.
Tännekö kirjoittaisi joku 19-vuotias.
Jopas vitsin murjaisit!
Vauva-palstan kirjoittajien keski-ikä on nykyään lähempänä yhdeksääkymmentäyhtä vuotta kuin yhdeksäätoista.
Nro 6. Osaatko lukea? Olen 18v en 19v. Ja sinäkö sen päätät kuka tänne saa kirjottaa?
Sain käsityksen, että sua on lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty? Ootteko puhuneet asiasta miehen kanssa? Traumaterapiasta ja/tai seksuaaliterapiasta olisi sulle varmasti apua.
varmasti kaveri laittaa rastin seinään jos 30v kaveri vielä kerkii puhkaista 18v tytön immenkalvon. on se aika kova merkkipaalu
jäi vähän epäselväksi oletko imenyt sen kasseja tyhjiksi jo tovin vai miten se pysyy vierelläsi 24/7, äläkä vaan kirjoita kertoaksesi että vain rakastaa sinua, taitaa siis olla joku nysverö
Joo nysverö. Mun mies on istunut 2törkeestä pahoinpitelystä. Että mietippä kuka tässä on nysverö! Ja kyllä se olet SINÄ.
Mun mies arvostaa ja kunnioittaa sekä rakastaa mua niin paljon että sä et voi edes haaveilla sellasesta mitä meillä on!
Älä hyvä tyttö menetä neitsyyttäsi noin paljon vanhemman miehen kanssa. Oman ikäisiä poikia kyllä varmasti riittää