Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahinta mitä tiedät jonkun kännipäissään tehneen?

Vierailija
24.11.2019 |

Menikö kännin takia ihmissuhteet?
Tuhlasi rahansa?
Hakkasi?
Hajosiko jotain?
Putosi veneestä?
Joutui putkaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli mökkireissulla kännissä toisen kaverimme kanssa ja päättivät lähteä kesäiltana soutelemaan ja ottivat pönikällisen viiniä ja poppivehkeet mukaan.

Näiden kahden meno on kännissä aivan tolkutonta muutenkin, mutta järvenselällä oli laitettu veneessä teknoksi ja alettu tanssimaan. Siellä oli sitten horjuttu ja vene oli kaatunut, siis kellahtanut ympäri ja kaikki oli järvessä. Pelastusliivit -no ei tietenkään.

Onneksi vastarannalla ollut henkilö oli nähnyt tapahtuman ja tuli pelastamaan heidän. Hinasi vielä veneen näiden mökkirantaan. Sanoi vaan, että älkää nyt enää lähtekö.

Kaverit kehtasivat kertoa tästä vasta puoli vuotta tapahtuman jälkeen.

Vierailija
2/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juo tosi harvoin ja alkoholi ei sovi hänelle. Hän oli pikkujouluissa juonut liikaa ilmaista viinaa. Talvipakkasilla oli kaupungilla kaatuillut ja jäänyt hankeen makaamaan. Pikkukengissä, takista ja hanskoista ei tietoakaan. Poliisit olivat sitten korjanneet talteen, oli vielä vastustanut hanakasti tapahtumaa. Ei ollut edes osannut nimeään sanoa. Vietti yön putkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lähti ajamaan autolla ja menetti henkensä. Onneksi ei mennyt ketään sivullista.

Vierailija
4/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useampia, joiden juomisen takia on mennyt  henki, joko oma tai jonkun toisen.

Vierailija
5/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan itse olen toilaillut.

Putosin purjeveneestä rantakivikolle ja siinä samassa hässäkässä rikkoutui kossupullo. 80-luvulla oli vielä lasisia pulloja.

Sain myös aikaan pienen tulipalon, kun hellan levy jäi päälle ja siinä tottakai oli kattila. Perunoita piti keittää.

Hotellihuoneessa kärysi patja, kun tupakka putosi suusta ja nukahdin - se korvattiin.

Ajoin autoa kaksi metriä kodin parkkipaikalla. Anteeksi antamatonta! Olin kännissä, mutta kun vaan piti siirtää pikkuisen matkaa... Auto lipsahti ojaan.

Nykyään en ole toilaillut 😇

Vierailija
6/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhan

Vierailija
7/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies pudotti lapsensa vauvana kivilattialle. Oli vaihtamassa vaippaa tms hoitopöydällä eikä pitänyt vauvasta kiinni. Oksettava ihminen

Vierailija
8/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi suhdetta olen menettänyt kännin takia. En oman kännin takia vaan näitten miesten.

Vierailija
9/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkkoht tunne mutta eilen tuli youtubessa vastaan video miehestä  joka oli blackout-kännissä tipahtanut sillalta 8m ja halvaantunut.

Vierailija
10/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri. Ihan normaali rauhallinen nuorehko mies, ei mikäänlaista päihdeongelmaa tai väkivaltaista taustaa, hakkasi tuntenattoman vastaantulijan rautaputkella. Tästä on jo viitisentoista vuotta aikaa ja mies istui tuomionsa, mutta on edelleen vahvasti sitä mieltä että juomaan oli laitettu jotain koska ei juonut edes kovin montaa ja yhtäkkiä pimeni. Pahoinpitelystä ei muista mitään.

Vierailija
11/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululainen teekkari, Hasa kävi joskus 1979 Oulun poliisiasemalla ympäripäissään yöllä ja paskoi sinne käytävälle ja poistui. Eikä jäänyt koskaan kiinni

Vierailija
12/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus noukkimassa umpihumalaisen serkkuni 30 asteen pakkasesta kävelemässä pimeää maantietä jonnekin ilman päällysvaatteita. Oli onneksi tajunnut soittaa, minä olin ollut ensimmäinen joka oli vastannut puhelimeen. Muutakin se on törttöillyt kännissä, mutta tuossa ois voinut olla hengenlähtö lähellä.

Vierailija
13/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkirikokset on tietenkin pahinta mitä on kännissä tehty. Luku on muistaakseni 8/10 henkirikosta johon liittyy alkoholi. Se on järjettömän suuri osuus vaikka miten seliteltäisi. Ironisesti voisi sanoa että on se hyvä ettei meillä ole suomessa muita päihteitä.

Vierailija
14/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo teki kaikkea hullua kännissä. Joka kerta alkoi soittelemaan tutuille, ja haukkumaan niitä. Myös vieraiden miesten iskeminen alkoi heti kännissä. Ei ihme, että on nyt ex. Täysi sekopää.

Vierailija
15/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
16/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v poika uhkasi tyttökaverilleen kotibileissä että jos oikesti haluat erota hyppään parvekkeelta, kaikki vaan nauroi koska oli toinen kerros ja hanki alla. Hangen alla olikin iso  kivi :(   

Vierailija
17/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni meni lisääntymään peräti kahdesti...

Vierailija
18/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin uida poliisia karkuun  syyskylmässä pimeässä järvessä. Oli biletetty siinä rannalla kun joku soitti  poliisit ja jengi juoksi kuka mihinkin suuntaan, minä päätin "fiksuna"  syöksyä järveen.

Vierailija
19/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17v poika uhkasi tyttökaverilleen kotibileissä että jos oikesti haluat erota hyppään parvekkeelta, kaikki vaan nauroi koska oli toinen kerros ja hanki alla. Hangen alla olikin iso  kivi :(   

Kuoliko hän?

Vierailija
20/25 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu teloi selkänsä lopullisesti kun auto suistui tieltä. Ei ajanut itse, mutta oli mennyt kännissä kännikuskin kyytiin. Eikä ollut edes ensimmäinen kerta, kun oli täysin vastaavassa onnettomuudessa. Kaitpa Darwin jossain sukii partaansa mietteliäänä.