Oletko saanut tuloksia hulavanteella?
Siis kuntoiluun tarkoitetulla hulavanteella. Kovasti tekisi mieleni ostaa, mut tunnen itseni ja pelkään että sekin jää sit pölyttymään nurkkaan kahvakuulan, crosstrainerin ja joogamaton kanssa.
Kommentit (28)
Mies on munan varrella pyöritelly vannetta, aika paljon on ohentunut.
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta eiköhän se ole ihan samanlainen "oikotie onneen" kuin kaikki muutkin ihmetreenit ja -dieetit, joilla muka maagisesti saisi hurjia muutoksia aikaan. En väitä, etteikö se tekisi hyvää etenkin keskivartalon syville lihaksille ja tietysti on aina parempi tehdä edes jotain liikuntaa kuin vaan istua sohvalla, mutta ei kukaan pelkkää hulavannetta pyörittelemällä saa mitään unelmien kroppaansa, kyllä se vaatii pikkusen muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta eiköhän se ole ihan samanlainen "oikotie onneen" kuin kaikki muutkin ihmetreenit ja -dieetit, joilla muka maagisesti saisi hurjia muutoksia aikaan. En väitä, etteikö se tekisi hyvää etenkin keskivartalon syville lihaksille ja tietysti on aina parempi tehdä edes jotain liikuntaa kuin vaan istua sohvalla, mutta ei kukaan pelkkää hulavannetta pyörittelemällä saa mitään unelmien kroppaansa, kyllä se vaatii pikkusen muutakin.
Ja vielä jos sulla ei ole mitään sisäistä motivaatiota harrastaa liikuntaa niin kyllä sille hulavanteelle käy alkuinnostuksen jälkeen ihan niinkuin kaikille muillekin hankkimillesi kuntoiluvälineille. Tulokset kun ei ala näkyä muutamassa viikossa, ei välttämättä edes muutamassa kuukaudessa, ellei sitten ole kyse jostain todella isosta muutoksesta elämäntavoissa niin jos aloittaa jonkun liikuntamuodon vain ulkonäöllisistä syistä niin aika äkkiä se innostus lopahtaa kun ei ne tulokset ihan heti näy.
Jos et käytä jo omistamiasi kuntoiluvälineitä et kyllä käytä hulavannettakaan.
Kyllä mä kaksi kierrosta sain pyöräytettyä kun kaverin luona kokeilin :D
Ja niin se jääkin, joten turha ostaa, jos jo ennakkoon tiedät miten tulee käymään.
Ei pysty pyörittämään kun alkaa koskemaan selkään. Tsih! Ryys! Röyh!
Pena 150kg
6cm on lähtenyt vyötäröltä 3kk aikana. Hulavanteen lisäksi käyn juoksulenkillä 4 kertaa viikossa eli ei ole ainoa liikuntamuoto. Olen aina ollut laiska tekemään mitään vatsalihastreenejä ja olenkin vuosia vain lenkkeillyt. Nyt halusin kokeilla saisiko tuolla ne viimeiset sitkeät vatsa makkarat sulatettua kun pelkkä juoksu ei sitä saa aikaan ja olen ollut tosi tyytyväinen. Muuten olen siis hoikka. Käytän xs/s kokoisia vaatteita mutta omaan silmään oli keskivartalo vähän löysä. Lenkin jälkeen pyörittelen 15-20 Min. Joskus menee puoli tuntiakin kun katsoo vaikka telkkaria samalla. Niinäkin päivinä kun en käy lenkillä, tulee pyöritettyä vannetta samalla kun katsoo illalla telkkaria.
Ostin sen n.2kk sitten ja jäi käyttämättä, koska ne muhkurat sattuu aivan stanasti🤔 😱 😢.
Luin, että jos ei ole tarpeeksi rasvaa vyötäröllä niin pyörittäminen voi sattua...joooh.
Vierailija kirjoitti:
Ostin sen n.2kk sitten ja jäi käyttämättä, koska ne muhkurat sattuu aivan stanasti🤔 😱 😢.
Luin, että jos ei ole tarpeeksi rasvaa vyötäröllä niin pyörittäminen voi sattua...joooh.
Minullakin sattui aluksi ne nystyrät. Laitoin päälle paksun hupparin niin ei sattunut enää ja parissa viikossa totuin siihen vanteeseen ja nyt voin pyöritellä ihan tavallisilla treenivaatteilla.
Onko tuosta siis olemassa sileä versio? Olen nähnyt vain muhkuraisia.
Alkuun teki ne vanteen muhkurat todella kipeää, mutta viikossa kipu hävisi kokonaan eikä enää palannut. Ja tosi nopeasti huomasin tuloksia keskivartalossa. Ryhti parani, selkää vaivannut kipu helpotti ja vatsa ja kyljet kiinteytyivät. Tosin olin hoikka jo alottaessa. Päivittäin pyörittelin 10-15min. Ja onhan se ihan hauskaa, tosin tilaa tarvitsee yllättävän paljon. Nyt siis vanteilut jäänyt pois raskauden ja synnytyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt sileitä versioita treenivideoissa, olivat amerikkalaisten tekemiä. Luulisin että jostain jenkkisivustolta voisi löytyä jos jaksaa alkaa etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Leluosastolla on :D
Kiitos! Arveluttaa vaan ne muhkurat kun niin moni sanoo että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leluosastolla on :D
Kyllä, mutta ostakaa se isompi rengas eikä sitä pienempää lapsille tarkoitettua. On paljon kevyempi mutta ei se paino ole siinä se asia vaan oikea tekniikka. Toimii vallan mainiosti jos vaan viitsii pyörittää eikä jätä nurkkaan pölyttymään.
Mulla on vyötärö kaventunut selvästi ja selkäläskit sulaneet myös noin kuukauden pyörittelyllä. Tarkkaa senttimäärää en osaa kertoa, koska en mitään mittoja ole ottanut, mutta valokuvista huomaa eron helposti. Muhkurat sattui alkuun ja mustelmia tuli, mutta parin viikon jälkeen ei enää satu. Itse pyöritän muutaman kerran päivässä n. 2-3 minuuttia kerrallaan. Kun oppii pyörittämään, voi tehoa lisätä pyörittämällä kyykymmässä asennossa, jalat aivan yhdessä tai kädet ylhäällä. Tykkään!
Tän lisäksi en harrasta muuta liikuntaa kuin rauhallista kävelyä.
Minulla ollut vasta viikon joten vielä en osaa sanoa millaisia tuloksia saa aikaan. Helposti oppi tekniikan ja hyvin pystyn jo pyörittämään sen 15 Min putkeen. Harmittaa vaan kun en löytänyt mistään 1,5 kiloista vannetta sileänä. Kaikissa on sisäpuolella ne nystyrät ja nyt on viikon jälkeen vatsa ja lantio mustelmilla. Kuulemma helpottaa ajan kanssa mutta tänään piti laittaa paksu fleece päälle ettei sattunut pyörittää vannetta.