Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut tuloksia hulavanteella?

Vierailija
23.11.2019 |

Siis kuntoiluun tarkoitetulla hulavanteella. Kovasti tekisi mieleni ostaa, mut tunnen itseni ja pelkään että sekin jää sit pölyttymään nurkkaan kahvakuulan, crosstrainerin ja joogamaton kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys hulailusta. Varmaan tosi tyhmä Mutta minulla aina tyssää noin 2min kohdalle pyörittely kun en tiedä miten pitää käsiä/käsivarsia kun hulailen 😁😁😁 Vaihtelen sitten käsivarsien asentoa ja samalla asento vaihtuu ja vanne tippuu.

En vaan käsitä miten niitä pitäisi pitää. Joskus koitan pään yläpuolella, kiinni toisissaan melkein. Ei jaksa loputtomiin. Joskus vähän yläviistoon levitettynä. Myös tämä tuntuu minuuttitolkulla pidettynä raskaalta.

Joko käsivarteni ovat täysin voimattomat tai sitten en vaan ymmärrä jotain. Periaatteessa siis jaksaisin hulailla vaikka kuinka pitkään mutta levottomuus käsivarsissa estää yhtämittaisen hulailun pitempään. Kerran hulailin 30min niin että aina 2min välein vanne tippui kun vaihdoin käsivarsien asennon, otin sen samantien ylös ja jatkoin ja tätä siis kesti 30min. Saihan siinäkin toki urheilua mutta varmasti olisi kivempaa ja kannattavampaa hulata se 15-20min yhtämittaa. Ärsyttävää.

Missä niiden käsivarsien pitäisi olla hulatessa?

Vierailija
22/28 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys hulailusta. Varmaan tosi tyhmä Mutta minulla aina tyssää noin 2min kohdalle pyörittely kun en tiedä miten pitää käsiä/käsivarsia kun hulailen 😁😁😁 Vaihtelen sitten käsivarsien asentoa ja samalla asento vaihtuu ja vanne tippuu.

En vaan käsitä miten niitä pitäisi pitää. Joskus koitan pään yläpuolella, kiinni toisissaan melkein. Ei jaksa loputtomiin. Joskus vähän yläviistoon levitettynä. Myös tämä tuntuu minuuttitolkulla pidettynä raskaalta.

Joko käsivarteni ovat täysin voimattomat tai sitten en vaan ymmärrä jotain. Periaatteessa siis jaksaisin hulailla vaikka kuinka pitkään mutta levottomuus käsivarsissa estää yhtämittaisen hulailun pitempään. Kerran hulailin 30min niin että aina 2min välein vanne tippui kun vaihdoin käsivarsien asennon, otin sen samantien ylös ja jatkoin ja tätä siis kesti 30min. Saihan siinäkin toki urheilua mutta varmasti olisi kivempaa ja kannattavampaa hulata se 15-20min yhtämittaa. Ärsyttävää.

:D huvittava kysymys! Vaikea selittää, missä kädet on, kun ei voi laittaa kuvaa. Mulla kyynärpäät lähellä vartaloa sivuilla ja käsivarret nostettuna yläviistoon noin kaulan korkeudelle. Googlaa joku hulailu mallivideo niin siitä näät miten ne suurinpiirtein on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä puuskassa. Eli alhaalla ja ristissä. Pysyy hartiatkin paremmin rentoina.

Vierailija
24/28 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa vannetta pysymään ylhäällä :( 

Yritän ja jonkun videonkin katsoin mutta ei onnistu, ei.

Vierailija
25/28 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salilla kokeillut ja ne nystyrät tehny mustelmat kylkiin, mutta eikös ne nystyrät ole just se juttu miks on niin tehokasta? Lasten vanteet on sitten eri asia. Tuntuu tehokkaalta vaikka satunnaisesti vain olen pyörittänyt. Täytyy varmaan ostaa kotiinkin semmoinen. Voiko joku suositella 1.2kg vai se 1.5kg kumpi parempi?

Vierailija
26/28 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen salilla kokeillut ja ne nystyrät tehny mustelmat kylkiin, mutta eikös ne nystyrät ole just se juttu miks on niin tehokasta? Lasten vanteet on sitten eri asia. Tuntuu tehokkaalta vaikka satunnaisesti vain olen pyörittänyt. Täytyy varmaan ostaa kotiinkin semmoinen. Voiko joku suositella 1.2kg vai se 1.5kg kumpi parempi?

Olen siinä käsityksessä että se paino lisää tehoa siihen pyörittelyyn eli siis mitä painavampi vanne niin sitä tehokkaampaa treeniä se pyöritys on keskivartalolle. Itse ostin suoraan tuon 1,5kg. Tuttavalla olin kokeillut 1,2kg vannetta enkä kyllä huomannut merkittävää eroa sitten kun sain tuon oman ja pyöritys onnistui silläkin heti. Ostaisin suoraan tuon painavamman.

Vierailija
27/28 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hulailin kesällä lähes päivittäin melkein 4 viikkoa, mutta en saanut mitään tuloksia, joten se jäi. Tänään aloitin kuitenkin uudestaan, toivottavasti jaksaisin tällä kertaa yrittää sitkeämmin.

Vierailija
28/28 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kierrosta.

M 45