Voiko vahemmat juoda 2 olutta per naama kun vauva nukkuu?
Olisin tänään saunan yhteydessä juoda 2 olutta ja henhähtää äitiyden tuomasta stressistä. Mieskin oli suunnitellut juovansa 2 saunaolutta. Onko ok jos molemmat juo sen 2 olutta (eikä yhtään enempää!), vai jätänkö omani suosiolla ottamatta?
Kommentit (25)
Juo pois, en tee lastensuojeluilmoitusta.
Kirottu puhelimen kosketushäiriö, no toivottsvasti ymmärsitte pointin, mikään pakko ei ole juoda mutta mies ehdotti että molemmat ottaa ettei mun tartte uhriutua kun hän joka tapauksessa juo pari.
Kyllä voi. Suosittelen maistamaan myös alkoholittomia ja mietoja oluita.
Esim. Rainbow 2,8vol on saksalaista laatuolutta.
Ps.nousee maitokin kun vähän rentoutuu
Vierailija kirjoitti:
Ööööh miksi ei voisi juoda? 😅
No jos sattuukin jotain niin täällä ei ole nollia puhaltavaa aikuista. Miehen mielestä me kumpikin voidaan juoda ne pari, kun itse ehdotin että itse juon tänään ja hän seuraavalla kerralla kun on sauna. Ja että minä ylireagoin 2 kaljan takia ja kielläm häntä rentoutumasta.
Mutta jos nyt olen ottamatta niin kuulenman uhriudun...
Ap
Jos ei osaa selvinpäin kirjoittaa, kannattaako yleensäkään juoda? Mitä jos sattuu jotain ja ette ole puhalluskunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa selvinpäin kirjoittaa, kannattaako yleensäkään juoda? Mitä jos sattuu jotain ja ette ole puhalluskunnossa?
Totta. Ei kannata synnyttääkään kun voi aina sattua jotain.
No minua inhottaa hoitaa vauvaa pienessäkin huppelissa ja oluelta haisten, joten joisin itse korkeintaan yhden (miedon). Sinänsä tuo on minusta ok, jos vauva on terve ja teillä ei kummallakaan ole superheikko viinapää.
voi juoda... sit on aina näitä, joiden mukaan jomman kumman pitää olla "ajokunnossa". Tämä ehkä pätee jossain periferiassa kuuluvuusalueen tuolla puolen, mutta täällä kaupungissa voi ihan hyvin tilata taksin (olettaen, että pitää nyt lähteä jonnekin päivystykseen jonkun mystisen vaivan vuoksi, mikä ei voi odottaa aamuun). Ja aika moni ei edes omista autoa ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
1. Vtun holistit. Aina etsimässä tekosyytä juopotella.
Ensin juodaan siististi kaksi. Pian menee saunareissulla mäyräkoira ja lopulta vedetään aamusta iltaan steissin spugejen kanssa lasinpesunestettä ripulit housuissa.
Seuraavat 18 vuotta olette ottamatta, te huonot ihmiset. Mitä ne naapuritkin ajattelee ja sosiaalivirasto?
Jos te alatte nyt vetämään viinaa (viinaa se saunaolutkin on) rentoutuaksenne lapsiarjesta, kuinka te tulevat juopot voisitte ohjata teiniänne oikealle tielle kun hän vetää ensimmäisiä kiljukännejään, syö sieniä, popsii tajuntaa laajentavia tai polttelee hauskaheinää?
Ette mitenkään ja jos nyt juotte ne saunaölkyt, olette tuhonneet tekojenne seuraksena myös lapsenne jälkeläisten tulevaisuuden.
Synnnillinen elämä vie mukanaan ja sen seuraukset Jumala kostaa kolmanteen polveen saakka.
2 Onko tämä provo vai seurausta vallitsevasta ääriliberaaliseksi muuttuneesta yhteiskunnasta, jossa on vain kivapuhetta, sensuuria ja vain yksi taho kertomassa kansalaisille mitä saa tehdä ja mitä ei?
3 Vetäkää kuuppa sekaisin vuoroviikoin ja lakatkaa inisemästä orjat.
0/5
Vierailija kirjoitti:
🤣 Tarkoitat varmaan ajokunnossa. Voin kertoa, että kaikilla ei ole edes autoa. Silloin käytetään taksia tai ambulanssia.
Onko pakko juoda kaksi, vai olisiko liian radikaalia että kumpikin joisi yhden?
Onko pakko juoda kaksi, vai olisiko liian radikaalia että kumpikin joisi yhden?
Ihan huoletta voi ottaa. Siinä on tosi lyhyt aikaikkuna jolloin ette ole ajokunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huoletta voi ottaa. Siinä on tosi lyhyt aikaikkuna jolloin ette ole ajokunnossa.
Oletteko ikinä kuulleet ambulanssista tai taksista?
Olette juomatta koko loppuelämänne, jos teillä on ajokortti.
Ajokortittomat voivat vetää vapaasti viinaa.
Tai jos auto on rikki/huollossa.
Olette te kyllä aika sakeaa porukkaa:-)
Erittäin salaa, varoen ettei naapurit saa tietää. Suu suppuun moisesta myös turuilla ja toreilla.
Pissan lorotus voi herättää lapsen.
Ja sitten vielä jotkut ihmettelevät ettivät ihmiset halua lisääntyä :-)
Juo 1 olut. Siihen saat luvan.