Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites muut 35-vuotiaat miehet oletteko saaneet yhtään mätsiä tinderissä?

tavallinen mies
23.11.2019 |

Viis vuotta sitten mätsejä oli satoja. Nyt hyvä jos yhden mätsin saa kuussa. Ei häävisti mee

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kuukautta Tinderissä: kolme matchia. Luovutin tuon jälkeen.

Vierailija
2/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mätsejä" on tullut niin paljon (,tai vähän) muutoinkin, että en ole kokenut tarvetta hakea saati odottaa niitä lainkaan Tinderin kautta tapahtuvaksi.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Tosin en ole koskaan kokeillut sovellusta.

Vierailija
4/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile 35-40v muijia, mulle noin joka toinen muija antaa mätchin. Parikymppisistä joku yks sadasta. 

Sellaista sen on kun aluksi luulevat itsestään liikoja ja sitten joutuvat iän myötä vähentämään odotuksia. Lopuksi sitten kun 40v lähestyy iskee paniikki ja epätoivo.

Vierailija
5/23 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen kuvilla siellä olen. Omilla ei paljon osumia tule. Lähinnä botit lähentelevät.

Vierailija
6/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liket näytti 99+ heti ekan vuorokauden jälkeen, mutta tähän mennessä (2vrk) yksi like...mistäköhän kiikastaa?

M33

Vierailija
7/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

To-pe-la tulee yleensä matcheja aika ryppäissä, viikonlopuksi tuli 8kpl.

Keskustelua sai aikaan kahden kanssa (keskustelu jatkuu, mahdollisuus treffeihin).

Alkuviikko on aina hiljaista, loppuviikosta taas "yllättäen" enemmän liikennettä, ja vanhemmatkin matchit aktivoituvat jälleen juttelemaan 

Vierailija
8/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään tindereitä. Jos nainen on tinderissä, kiinnostus loppuu heti.

Panosovellukset ovat satunnaispanojen ystäville. Itse etsin parisuhdetta ja deittailen vain tasokkaita naisia.

Vierailija
9/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia pyyhkäiset oikealle?

Vierailija
10/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosovellukset ovat satunnaispanojen ystäville. Itse etsin parisuhdetta ja deittailen vain tasokkaita naisia.

Mistäs niitä tasokkaita löytää?

Vierailija
11/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusi kuukautta Tinderissä: kolme matchia. Luovutin tuon jälkeen.

Eikö kukaan niistä kelvannut?

Vierailija
12/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, mä bongasin ainakin avomieheni sieltä aikoinaan.

En tiedä mitä hittoa teen tässä ketjussa, olen 25-vuotias Tinder-vapaa nainen.

Vierailija
13/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile 35-40v muijia, mulle noin joka toinen muija antaa mätchin. Parikymppisistä joku yks sadasta. 

Sellaista sen on kun aluksi luulevat itsestään liikoja ja sitten joutuvat iän myötä vähentämään odotuksia. Lopuksi sitten kun 40v lähestyy iskee paniikki ja epätoivo.

Miksi ihmeessä 35-vuotiaan miehen pitäisi saada kaksikymppiseltä tytöltä mätsi yhtä todennäköisesti kuin itsensä ikäiseltä? Olisko kuitenkin kyse siitä, että se 35-vuotias mies luulee itsestään liikoja. 

Vierailija
14/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 26 v (olen nainen), BMI 18, sain kesän aikana 1000+ matchia. Nyt yritin tälleen 30-vuotiaana BMI 25 niin sain vuodessa alle 10 matchia eikä yksikään niistä johtanut tapaamiseen. Suurin osa ei vastannut aloituksiini mitään, yksi etsi vain panoseuraa ja yhdelle olin liian lihava.

Vierailija
15/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liket näytti 99+ heti ekan vuorokauden jälkeen, mutta tähän mennessä (2vrk) yksi like...mistäköhän kiikastaa?

M33

Ai että tykkäyksiä oli ensin yli sata ja sen jälkeen vain yksi, vai mätsejäkö on vain yksi?

Vierailija
16/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderiä kokeillut, mutta onko siitä erikseen maksullinen täysversio ja ilmainen kevytversio? Huhujen mukaan naista etsivän miehen profiili on muille käyttäjille näkymätön, jos ei käytä maksullista versiota. Tunteeko joku tätä asiaa tarkemmin?

Vierailija
17/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, mä bongasin ainakin avomieheni sieltä aikoinaan.

En tiedä mitä hittoa teen tässä ketjussa, olen 25-vuotias Tinder-vapaa nainen.

Kaksi tasotonta sopii hyvin yhteen.

Vierailija
18/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs niitä tasokkaita löytää?

Kitos vinkistä! Eli siis koska miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia, joten kaikki hyvät on jo varattuja, ja ne hyvät miehet, jotka ovat vapaana, eivät sitä kauan ole, eli eivät ehdi nettideiteille asti, joten nettideiteillä olevat miehet ovat siis .....

Vierailija
19/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Niin siis yksi mätsi vai? Et ole tykännyt niistä +99 jotka sinusta ovat tykänneet.

Vierailija
20/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderiä kokeillut, mutta onko siitä erikseen maksullinen täysversio ja ilmainen kevytversio? Huhujen mukaan naista etsivän miehen profiili on muille käyttäjille näkymätön, jos ei käytä maksullista versiota. Tunteeko joku tätä asiaa tarkemmin?

Ei se maksullinen versio paranna näkyvyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi