Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin edellispäivänä tupakoinnin. Tänään mässytän tupakointia vastaan. Viikon päästä tupakka ei ole enää mielessä....

Vierailija
23.11.2019 |

...2-4 viikon päästä keuhkoni rupevat puhdistumaan ja mieleni toimii paremmin terveen kehoni kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Mä lopetin lähes vuosi sitten, 6.12.2018 eikä ole vielä tullut päivää jolloin tekisi niin paljon mieli että aloittaisin uudstaan.

Vierailija
2/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 päivää ilman,, poltin n. 26 vuotta,  ja kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö luulet?? Onnea siihen. Toivon että onnistut, minä en.

Vierailija
4/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 2008. Tajusin etten tarvitse sitä yhtään mihinkään. MUTTA. ei mene vieläkään viikkoa etteikö kävisi mielessä, että istuisin alas ja laittaisin tupakiksi ja pohtisin syntyjä syviä.

Vierailija
5/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 2v sitten, eikä ole mennyt päivääkään etten olisi ajatellut tupakkaa ja uudestaan aloittamista. Joskus v*tuttaa niiiiin kovin että ei kovin kaukana ole röökin sytyttäminen ollut. Tsemppiä.

Vierailija
6/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin 2008. Tajusin etten tarvitse sitä yhtään mihinkään. MUTTA. ei mene vieläkään viikkoa etteikö kävisi mielessä, että istuisin alas ja laittaisin tupakiksi ja pohtisin syntyjä syviä.

Tuo on juuri se juttu, mikä siinä vetää puoleensa - syntyjen syvien miettiminen.

Vierailija
7/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitusoireet kestävät neljä päivää, siis ne fyysiset. Psyykkiset vieroitusoireet kestävät kauemmin. Ota tavaksi tehdä teetä termokseen ja juoda kupillinen teetä kun koet tarvivasi tupakkataukoa.

Vierailija
8/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa en kyllä retkahda uudestaan polttamaan. Ap

Olen kyllästynyt tupakoimiseen jo tupakoinnin aikoina. Olen valmistunut tähän henkisesti ja periaatteessa en voi enää retkahtaa.

Vierailija
9/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässytät, eli syöt ruokaa suu auki, tupakointia vastaan??

Vierailija
10/10 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mässytät, eli syöt ruokaa suu auki, tupakointia vastaan??

Juuri näin! Aivan varmasti! Kuuluu viellä poks! 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi