Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni 5 v. tyttö on niin arka, että rupeaa itkemään, jos äiti käy yksin vessassa meillä

Vierailija
05.06.2006 |

eikä ota sitä mukaan. Hohhoijaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voi vaikuttaa niin monet asiat, miksi tyttö on arka (esim. kiusaaminen kaveripiirissä tekee helposti ujoksi ja araksi). Sinäpäs vaikutat mainiolta äidiltä, kun hohhoijattelet täällä tietämättä sitä, miksi tyttö on tuollainen.

Vierailija
2/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rajua ujoutta/mitä se sitten onkin.. Mä " pelkään" vieraita ihmisiä niin että voisin hyvin kuvitella purskahtavani itkuun jos mies esim. jättäis mut yksin vieraiden ihmisten seuraan.. Saattaa aiheuttaa ulkopuoliselle tunteen että kuvittelen olevani jotenkin parempi kuin muut tai ylpeän kuvan, sekin harmittaa, mutta kun en mä voi sille mitään!

Se ahdistaa.. Kaikki ei ole kuten haluaisit ap..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijailut ja nimittelyt eivät auta lasta yhtään. Äläkä ap vain mene lapsen kuullen ihmettelemään, miten hirveän ujo ja arka hän on.

Vierailija
4/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina ollut noin arka, vai oliskohan jokin kausi menossa? Onko lapsi aina ollut äidin kanssa vai onko hän päivähoidossa? Minä kyllä huolestuisin äitinä, jos tuo itkeminen tapahtuisi myös omassa kodissa, vieraiden tullessa. Vieraassa paikassahan lapsi voi tietysti hätääntyä, tosin onhan tuo 5 v. aika iso jo, semmoisen 2 v:n vielä ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme