Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset haluaa lopettaa vuoroviikkoasumisen

Vierailija
23.11.2019 |

13-v haluaisi asua pysyvästi minun luonani, 10-v isän luona. Isä olisi suostuvainen tähän, mutta miten erillään asuminen vaikuttaa sisarussuhteeseen? Kokemusta kenelläkään? On puhuttu sellaisesta, että lapset olisivat samanaikaisesti joka toinen viikonloppu minun luonani ja joka toinen isän luona.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisitko itse seilata kodittomana kahden asunnon väliä? Ei lapsesikaan

Vierailija
2/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko palata miehesi kanssa yhteen ja elää yhtenäisenä perheenä Jumalan luoman pyhän avioliiton mukaisesti elämänne loppuun asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. Mutta miten se sisarusten välinen suhde, tulevatko etääntymään pysyvästi?

Vierailija
4/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko palata miehesi kanssa yhteen ja elää yhtenäisenä perheenä Jumalan luoman pyhän avioliiton mukaisesti elämänne loppuun asti?

Ei voitaisi. Eikä koskaan edes ehditty avioliittoon asti.

Vierailija
5/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. Mutta miten se sisarusten välinen suhde, tulevatko etääntymään pysyvästi?

Joo, mutta so?

Vierailija
6/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Minä etäännyin veljestäni, vaikka asuttiin ihan saman katon alla

Vierailija
7/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, kaikille muille tuo järjestely sopii, mutta sinä yksin vinguttelet vastaan koska "sisarussuhde". HV, et siitä välitä paskaakaan, haluat vain itse pitää molempia lapsia kotonasi. Ei siinä sinällään väärää ole, mutta älä yritä naamioida sitä toiseksi asiaksi.

Vierailija
8/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon ikäiset osaa ihan itse pitää yllä suhdetta toisiinsa eikä sinun siitä tarvitse huolehtia. Meillä on toiminut ihan hyvin, ovat kaikki sen verran tekemisissä toistensa kanssa kuin itse haluavat. Älä yritä tyrkyttää omaa läheisriippuvaista elämäntyyliäsi lapsille.

Vierailija
9/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi että lapset etääntyy viimeistään täysi-ikäiseksi tultuaan toisistaan joten suojelet tyhjää. 

Vierailija
10/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin hulluksi, jos joutuisin muuttamaan yhtenään, eikä omaa rauhaa/paikkaa olisi. Mitä tulee sisarrussuhteeseen.. Minä olen etääntynyt kaksoissiskostani, vaikka 19 vuotta asuttiin "yhdessä".

Vierailija
11/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus, että etääntyvät kun näkivät enää joka toinen viikonloppu, mutta tuossa teidän mallissa näkisivät joka viikko. Anna lasten päättää vaan, älä vastusta.

Vierailija
12/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Riippuu ihan niistä sisaruksista. Minä ja siskoni ollaan läheisiä vaikka ei ikinä asuttu samassa osoitteessa. Omat lapseni ovat asuneet saman katon alla nyt 13 vuotta eivätkä juurikaan hengaa yhdessä vaikka välit on ihan ystävälliset.

Vierailija
13/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi haluaa asumaan eri osoitteisiin niin eiköhän se kerro, että heidän läheiset välit on vain sinun pääsi sisällä. Sisarukset ei ole ystäviä. He ovat ihmisiä joiden kanssa olet joutunut samaan tilaan asumaan halusit tai et, niitä ei ole ikinä voinut valita. Se että olet pakotettu asumaan jonkun kanssa kohtalon oikusta ei automaattisesti aiheuta läheisyyttä tai tärkeää ihmissuhdetta henkilöiden välille.

Vierailija
14/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat etääntyä, tai voi vahvistaa. Tuskin asiaan voi vaikuttaa muuten, kuin viikonloppuina vahvistaa perhekeskeisyyttä. Molemmilla kuitenkin jo omat kaverit ja omat harrastukset, joten arkena tuskin muutenkaan viettävät aikaa keskenään. Nyt on teini-ikä toisella menossa ja toisella alkamassa, niin oma rauha voi tehdä ihan hyvääkin.