Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkani ulkoistettiin ja nyt en kuulu mihinkään.

Vierailija
23.11.2019 |

Jouduin siis toiseen yritykseen töihin. Nyt en kuulu kumpaankaan yritykseen. Kukaan ei ole halunnut tutustua ja olo on yksinäinen. Minulle ei juuri puhuta saati pyydetä kahville/lounaalle. Olen ikuisesti ”se entinen X:läinen”.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Seuraavaksi teille tulee yt-neuvottelut ja teidät siirretyt irtisanotaan. Kokemusta on.

Vierailija
2/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Seuraavaksi teille tulee yt-neuvottelut ja teidät siirretyt irtisanotaan. Kokemusta on.

Tämä tapahtui jo...mutta tarjottiin uutta sopparia. Seuraavaa kierrosta odotellessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ottaa itse kontaktia uusiin työkavereihin. Kysy vaikka missä olis hyvä lounaspaikka.

Vierailija
4/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ottaa itse kontaktia uusiin työkavereihin. Kysy vaikka missä olis hyvä lounaspaikka.

Yritetty on useampaan kertaan viimeisen kolmen vuoden aikana. Lyhyesti vastataan ja se siitä.

Ap

Vierailija
5/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa sellainen joka ei kuulu mihinkään ja pidän asiaa vain ja ainoastaan hyvänä juttuna.

Ja kun työ on muutenkin hyvin itsenäinen, ei tarvitse työkavereiden kanssa jutella.

T. Introvertti

Vierailija
6/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistuin tyäelämästä, jaksoin katsoa meininkiä 8 vuotta. Olo kohentunut. Älkää kärsitkö turhaan! Suomalaiset ovat liian kilttejä ja se tulee kalliiksi.

Ei mitään järkeä enää missään!

Vierailija
7/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistuin tyäelämästä, jaksoin katsoa meininkiä 8 vuotta. Olo kohentunut. Älkää kärsitkö turhaan! Suomalaiset ovat liian kilttejä ja se tulee kalliiksi.

Ei mitään järkeä enää missään!

Mieluusti irtisanoutuisin mutta karenssi napsahtaa. Olen nyt reilun vuoden hakenut uutta työtä, mutta aina valittu joku muu.

Ap

Vierailija
8/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulee karenssi. Säästöillä sitten elät niukasti. Itse on muuten vaa kyllästynyt ostamiseen ja rahankäyttöön. Niukka elämäntyyli on tervellinen ja rahat riittää.

Tee elämäntapamuutos, listaa että mitä tarvitset ja mitä ei. Sit irtisanoudut.

Oikeasti älä tuhoudu töissä! Ei kannata antaa nahkansa nykyajan työnantajille.

Jos sairastut masennukseen tai uupumukseen niin silloin kuopassa olet!

Vierailija
9/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tulee karenssi. Säästöillä sitten elät niukasti. Itse on muuten vaa kyllästynyt ostamiseen ja rahankäyttöön. Niukka elämäntyyli on tervellinen ja rahat riittää.

Tee elämäntapamuutos, listaa että mitä tarvitset ja mitä ei. Sit irtisanoudut.

Oikeasti älä tuhoudu töissä! Ei kannata antaa nahkansa nykyajan työnantajille.

Jos sairastut masennukseen tai uupumukseen niin silloin kuopassa olet!

Säästöjä ei ole, joten karenssille en voi tiputtautua. Uupumuskin kolkuttaa jo ovella.

Olen puun ja kuoren välissä.

Ap

Vierailija
10/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minua ei pyydetä"

entäs jos opettelisit itse olemaan se aktiivinen osapuoli sen sijaan, että odotat toisen olevan?

Vierailija
11/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetty on useampaan kertaan viimeisen kolmen vuoden aikana. Lyhyesti vastataan ja se siitä.

Ap

Vastauksena edelliselle kommentoijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi