Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuoden ikäero parisuhteessa

Vierailija
23.11.2019 |

Voiko parisuhde toimia, jos mies on minua 10 vuotta vanhempi? Olen itse 18. Luulin ensi kertaa tavatessamme, että mies on korkeintaan 22 vuotias. Erittäin hyvin säilynyt ja urheilullisen oloinen. Kuulemma monet pitävät häntä nuorempana kuin on.
Mies itse kertoi heti rehellisesti ikänsä.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ikis! Oot taas päässyt suljetulta pois. Muista ne lääkkeet.

Vierailija
2/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii oikein hyvin. Minulla on nainen, joka on 17 v nuorempi ja hyvin toimii. Ikä on vain numero. Itse olen 40 ja naiseni 23 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi toimia. Itse naimisissa 11 vuotta vanhemman miehen kanssa (29v & 40v).

Vierailija
4/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 7 vuotta vanhempi ja salarakas 13 vuotta nuorempi. Molemmat ok.

Vierailija
5/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä iällä mitään väliä jos kumpikin tykkää toisesta?? Teidän asiahan se on eikä kenenkään muun.

Vierailija
6/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero haittaa joitakin, joitakin tosi paljon..... ja nämä joita se haittaa paljon on yleensä näitä ulkopuolisia joille asia ei kuulu pätkääkään.

T: N56 & M33

Vierailija
7/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ikikseltä.

Vierailija
8/8 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii oikein hyvin. Minulla on nainen, joka on 17 v nuorempi ja hyvin toimii. Ikä on vain numero. Itse olen 40 ja naiseni 23 v.

Tuollainen ikäero ei toimi, kun esim. lasten saantia ajatellaan. Olet todella vanha isäksi jos nainen haluaa lapsia, ellei halua ihan heti. Siinä vaiheessa teille tulee ensimmäinen ongelma. Toinen ongelma tulee kun jäät eläkkeelle ja naisesi on vielä 17 vuotta työelämässä. Sinä haluaisit ehkä matkustella ja naisesi ei voi, koska on töissä. Sinulla on vapaa-aikaa ja hänellä ei. Vielä vanhempana naisesi voi kypsyä siihen, että olet hoidettava, koska todennäköisesti kuolet häntä aikaisemmin. Naiselle tämä tuottaa myös taloudellisen riskin, koska avioliitossa hoitolaitokset vievät noin 80 % yhteisistä tuloista, joten naimisissa ei välttämättä enää kannata vanhana olla. Vanhan miehen naisen kannattaa miettiä omia eläkepäiviään tarkkaan ja miten ne rahoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi