Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teidän perheessä menee harrastuksiin rahaa?

Vierailija
23.11.2019 |

Sanotaan, että harrastuksiin menevä raha on turhaa, mutta mielestäni ei. Paljonko teidän perheessä menee?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen baletti 200e/lukukausi. Kevät myös tuon hintainen. Ensi vuonna maksu taisi olla vielä sama, sitten hinta alkaa nousta.

Yhden lapsen ratsastus 240e/2,5kk. Käy viikoittain tunneilla.

Yksi lapsi käy jumpassa.

Lisäksi harrastavat koulun kerhoja ym. Pienemmät lapset eivät harrasta vielä mitään.

Muut harrastukset eivät maksa. Kaikkiin täytyy kuskata, eli miten ne polttoainekulut nyt haluaa laskea.

Isän harrastus maksaa lähinnä polttoainekulut, minun harrastus materiaalit mitkä vaihtelee, mutta eivät ole kynnyskysymys.

Paljon voi kuitenkin harrastaa ilman maksujakin :)

Vierailija
2/3 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole turhaa. Toki riippuu, mitä se harrastus on. Mutta jos esim. Patrik Laineen vanhemmat olisivat katsoneet harrastuksiin laitetun rahan turhaksi ja jättäneet hänen harrastuksensa kustantamatta, hän ei nyt parikymppisenä tienaisi miljoonia. Noin esimerkiksi.

Meillä ei mene harrastuksiin paljoa rahaa. Lapsi on vielä niin pieni, että hän harrastaa vain muskaria minun kanssani. Se maksaa 3e/kerta. Itse harrastan lenkkeilyä ja joogaa. Jooga maksaa 50e/vuosi. Lisäksi toki silloin tällöin liikuntavaatehankintoja muutamalla kympillä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi