Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kysyn samaa miksi ei Falcon Crest sarjaa näytetä uusintana tv:stä? En tajua. Olin mun lemppari 80-luvulla.

Vierailija
23.11.2019 |

Kuvasi Californialaisen viinitilallisen elämää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan.

Vierailija
2/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen odottanut että Elämä voittaa (Life goes on) uusittaisiin tai löytyisi edes dvd::nä. Mutta kaipa siitä tulisi paha mieli downin abortoineille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin katsoa taas. Kolme ensimmäistä tuotantokautta on saatavana dvd:nä ulkomailta, mutta ei sen enempää. Siinä sarjassa oli vauhtia, joskin viimeinen kausi epäonnistui - liikaa uusia hahmoja, jotka eivät sytyttäneet mielenkiintoa.

Vierailija
4/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muistan tonkin sarjan. Sit oli kanssa Kate&Allie. Vai oliko Kate&Ally mut kuitenkin. Kerto kahdesta yh äidistä jotka jakoi kotinsa Nykissä.

Vierailija
5/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vastanneet mitään, kun olet kysynyt eri kanavilta?

Vierailija
6/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun nostalgiaketju sai minut muistelemaan kahta Indiana Jones-vaikutteista tv-sarjaa, jotka pyörivät aikoinaan Suomenkin tv:ssä (ja olisi siksi kiva katsella uudelleen).

Viidakkoseikkailu/Bring 'Em Back Alive

https://www.imdb.com/title/tt0083391/?ref_=nm_flmg_act_105

Kultainen apina/Tales of the Gold Monkey

https://www.imdb.com/title/tt0083488/?ref_=tt_sims_tt

Kultaisen apinan tekijän vähän myöhempi sarja Airwolf kiinnostaisi myös. Suomessahan sitä ei muistaakseni esitetty, joitakin jaksoja tosin julkaistiin vhs-videokaseteilla.

Vierailija
7/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Knots Landingia kaipaan 😊

Vierailija
8/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin Knots Landing. Siinä oli yhteys Dallasiin kun joku roolihahmoista oli jonkun vaimo tai jotain sellaista.

Vierailija
9/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen odottanut että Elämä voittaa (Life goes on) uusittaisiin tai löytyisi edes dvd::nä. Mutta kaipa siitä tulisi paha mieli downin abortoineille.

Veikkaanpa et tulisi hyvä mieli.

Vierailija
10/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy dvd:nä. Eikä se vaatinut kun muutaman segunnin kuuklettelun.

Vierailija
12/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, Falcon Crest takaisin! Ja Lorenzo Lamaz! Olin pieni kun sitä näytettiin, äitini seurasi joka jakson ja itsekin katsoin mukana. Oli niin glamouria ja jännittävää. Olisi hauska nähdä onko aika kullannut muistot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi