Suolen puhdistus ennen peppuseksiä
Miten hoidatte tämän? Vedellä? Onko tähän jotain apuvälineitä?
Mietä mieltä olette peppureiän nuolemisesta?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Nuolisin mielelläni mutta vaimo ei suostu nuoltavaksi.
Sama. Eikä suostu nuolemaan muakaan. Sormettaa onneksi joskus.
M41
Minä taas nuolen vaimoni peppua ja tykkää siitä vaikka ei uskalla kertoa sitä 😋 En oo saanu vielä nuoleen omaani, ehkä joskus sitten. Ilman huuhteluja menty ne vähäiset peppupanot mitä meillä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Eikä suostu nuolemaan muakaan. Sormettaa onneksi joskus.
M41
Minua lähinnä huolettaa jos peppuseksistä tulee sotkuisaa. Nuolen kyllä peppua ja pidän, että minuakin nuollaan mutta sisään asti en ole vielä mennyt muuta kuin yksinään.
Noviisi
Minä nuolen mieheni peppua ja olen sormettanut monta kertaa. Varpailla tykkään myös hieroa välilihaansa ja anusta samalla kun runkkaan yms. Puhtaana toki! Tykkään itse, ja itse näitä olen halunnut tehdä. Pitkään mietin, et kehtaanko edes ehdottaa näitä. Toistan, ihan on mun omasta vaatimuksesta nämä. Aivan mahtavan tuhman tuntuista ja kiihottavaa.
Toisinpäin ei ole valitettavasti. Mieheni ei itse tykkää ja halua varmaan hygienia yms estoista johtuen. Suihkussa yms. hieron kyllä omaa anusta ja jonkun verran olen leluja kokeillut. Anaalini ei siis kuulu meillä seksiin erityisemmin. Itsetyydytykseen varmaan tulen lisäämään tätä puolta lisää.
Ja mitä peppuseksiin tulee niin kunhan käy kakalla ja pesee pyllyn, niin eipä siihen muuta tarvi. Ei ole sotkua koskaan tullut, ei edes aiemmin kun puoliso vielä antoi paljaalla ja laueta pyllyynsä. Nykyään pyllytouhuissa käytetään kortsua.
Emme ole tarvinneet koskaan muuta kuin peruspesu bidellä. Se riittää. Ei tule sotkua, jos suoli muuten on ”normaalitilassa”.
Minä huuhdon kyllä ja ilman sitä on joskus sattunut vahinkoja.
Helpoiten anaalin puhdistus käy anaalisuihkulla, vaihda vain suukappale, helppo työntää sisään.
Vedellä juu. Huuhdellaan toistuvasti, kunnes vesi tulee kokonaan puhtaana ulos. Eikä sekään aina riitä, ellei ole kuitupitoista dieettiä.
Ehkä tärkein neuvo siinä on, ettei käytä liikaa vettä, eikä sitä ruiskuta sisälle liian nopeasti.
Tätä palstaa luulisi paremminkin gay-kansan kohtaamispaalksi kuin Vauva-lehdeksi.
Niin hyvin täällä orientoidutaan anaalipanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa luulisi paremminkin gay-kansan kohtaamispaalksi kuin Vauva-lehdeksi.
Niin hyvin täällä orientoidutaan anaalipanoihin.
Kerrotko missä ohjeissa heteroilta, tavallisilta pareilta on kielletty tuottamasta toisilleen nautintoa pepun puolella?
Vastaukseksi ei käy syntyvyyden aleneminen, yms höpö. Olet sen johonkin laittanut, jos olet se yksi 'anaalihomopelkotyyppi'. Jos nyt olet se syntyvyysalenee pervoilujen myötä jankkaaja, niin ei ainakaan meillä!
Vierailija kirjoitti:
Helpoiten anaalin puhdistus käy anaalisuihkulla, vaihda vain suukappale, helppo työntää sisään.
Mistä alapeukku? Tuo on ehdottomasti paras ja miellyttävin tapa puhdistaa suoli, jos kerran puhtaista paikoista tykkää.
Anaaliorientoituneet löydätte paremmin Ranneliike.net -sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliorientoituneet löydätte paremmin Ranneliike.net -sivulta.
Varmasti siellä on parempi asiantuntemus, mutta ei tällaista keskustelupalstaa ja eihän useimmat heterot edes tiedä koko julkaisusta.
Minä en olekaan ”useampi hetero” vaan homoseksuaali, kuten sinäkin - koska tiesit ja tunsit sivuston ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä en olekaan ”useampi hetero” vaan homoseksuaali, kuten sinäkin - koska tiesit ja tunsit sivuston ;)
Vastaukseni olikin tarkoitettu kakkosesta kiinnostuneille heteroille, heille Ranneliikkeestä tuskin mitään kiinnostavaa löytyy ellei nyt uutisista ole innostunut, uutispuolellakin QX.se ja QX.fi ovat mielenkiintoisimmat julkaisut.