Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tehnyt vielä tutkintapyyntöä Jenni Kokanderin putoushahmosta?

Vierailija
23.11.2019 |

Tarkoitan siis sitä, jossa hän erittäin stereotyyppiseen sävyyn imitoi venäläistä naista muutama vuosi sitten. Matki puhetapaa, vaatetusta, elämänasennetta jne. Varmaan moni koki sen loukkaavana, jos omaa venäläisiä sukujuuria.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putouksessa on ollut myös muita loukkaavia hahmoja. Koko ohjelma kannattaisi kieltää.

Vierailija
2/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko putous perustuu ihmisryhmien ja poikkeavuuksien pilkkaamiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Svetlanaa tarkoitat?

Vierailija
4/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä tykkäsin munamiehestä, se ei pilkannut ketään, eikä varsinkaan rotuja.

Eiku...

Pilkkasihan sekin miehiä.

Pieni muna, suuri sielu.

Vai miten se menikään?

Vierailija
5/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeekohan Maria ja Joosef loukkaavana, että heidän perheenlisäystään imitoidaan joka ainoa joulu? Itse en tykkäisi, että mun p anohistoria toistettaisiin vuoden välein ja nolot matkat Nasaretiin aasin selässä:(

Vierailija
6/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se some-Karim? Siitäkin vois tehdä. Ja se Krista Kososen Sika Vainola vasta törkeä olikin kun kohdistui ihmisryhmän sijaan tiettyyn ihmiseen! Oli kyllä todella törkeä veto. Mut Krista on sellanen va ssarilemmikki, oikein suv ait sevaisuuden perikuva, ni eihän kukaan siihen puuttunut.

Vierailija
7/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemen pikahahmo oli BB-Aslak. Tutkintaan!

Vierailija
8/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeekohan Maria ja Joosef loukkaavana, että heidän perheenlisäystään imitoidaan joka ainoa joulu? Itse en tykkäisi, että mun p anohistoria toistettaisiin vuoden välein ja nolot matkat Nasaretiin aasin selässä:(

Mikä historia? "SIKISI PYHÄSTÄ HENGESTÄ, SYNTYI NEITSYT MARIASTA..." jne. Eikö ole perusasiat hallussa?

Vierailija
9/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kumminkaiman isoserkku on syntyperäinen venäläinen viidennessä polvessa, joten ihan varmana teen tutkintapyynnön heti maanantaina.

Vierailija
10/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se some-Karim? Siitäkin vois tehdä. Ja se Krista Kososen Sika Vainola vasta törkeä olikin kun kohdistui ihmisryhmän sijaan tiettyyn ihmiseen! Oli kyllä todella törkeä veto. Mut Krista on sellanen va ssarilemmikki, oikein suv ait sevaisuuden perikuva, ni eihän kukaan siihen puuttunut.

Krista Kososen hahmo Ziisus Nieminen oli romani jossain toisessa ohjelmassa (en nyt nimeä muista).

Vierailija
11/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis hyvä jos kaikki alkais tehtailee näitä tutkintapyyntöjä, ni tajuttais koko asian mielettömyys.

Vierailija
12/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä historia? "SIKISI PYHÄSTÄ HENGESTÄ, SYNTYI NEITSYT MARIASTA..." jne. Eikö ole perusasiat hallussa?

Joo, mutta kun mulle ei ole käynyt noin. Luepa mun kommentti uudelleen:)

Vierailija
13/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se ol se joku suihin.

Vierailija
14/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu, miten pikkusieluista porukkaa. Joka asiasta pitää loukkaantua tai muuta p*skaa. Vähän huumoria peliin, ei tätä elämää muuten jaksa!

Vierailija
15/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysy mielensäpahoittajapuolueen viestintäpäällikkö Putkoselta. Kuka muu noita tehtailisi.

Muistatteko, miten hän uhosi muutama vuosi sitten, että nyt loppuu vihapuheet persuja vastaan. Hommasi vankilajuristi Uotin perkaamaan niitä loukkaaviksi kokemiaan lehtijuttuja ja juttu kuivi siihen, ettei ollut villoja porun takana.

Ja nyttemminhän on myös oikeudenpäätös siitä, että persut ei ole mikään vähemmistösuojaa nauttiva etninen ja uhattu kansanryhmä, joksi n3e itsensä mieltävät.

Sinänsä aika hupaisaa, että ne yrittävät yhtä aikaa olla sekä "koko kansa" että syrjitty pikku vähemmistö.

Vierailija
16/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu, miten pikkusieluista porukkaa. Joka asiasta pitää loukkaantua tai muuta p*skaa. Vähän huumoria peliin, ei tätä elämää muuten jaksa!

Taidan tehdä sinustakin tutkintapyynnön, koska näin uskovaisena ihmisenä loukkaannuin kovasti sielusanan väärästä käytöstä :,-(

Vierailija
17/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krista Kososen hahmo Ziisus Nieminen oli romani jossain toisessa ohjelmassa (en nyt nimeä muista).

Kingi?

Vierailija
18/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysy mielensäpahoittajapuolueen viestintäpäällikkö Putkoselta. Kuka muu noita tehtailisi.

Muistatteko, miten hän uhosi muutama vuosi sitten, että nyt loppuu vihapuheet persuja vastaan. Hommasi vankilajuristi Uotin perkaamaan niitä loukkaaviksi kokemiaan lehtijuttuja ja juttu kuivi siihen, ettei ollut villoja porun takana.

Ja nyttemminhän on myös oikeudenpäätös siitä, että persut ei ole mikään vähemmistösuojaa nauttiva etninen ja uhattu kansanryhmä, joksi n3e itsensä mieltävät.

Sinänsä aika hupaisaa, että ne yrittävät yhtä aikaa olla sekä "koko kansa" että syrjitty pikku vähemmistö.

En nyt valitettavasti ehdi, koska olen niin kiireinen kaiken maailman tutkintapyyntöjen kanssa:D

Vierailija
19/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se ol se joku suihin.

Sui-hing? Iina Kuustonen thaikkuna?

Vierailija
20/22 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei! Huumori on tässä maassa kuollut ja kuopattu, näin on politbyroo päättänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme