Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hiki haisee vain toisessa kainalossa?

Vierailija
23.11.2019 |

En hirveästi hikoile yleensäkkään, mutta esim esiintymistilanteen jälkeen huomaan kainalon haiskahtavan. Mutta vain toisen?!?
Onko muilla näin vai mikähän vika mulla on...?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haisee kyllä, mutta aivan erilaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kainalo on hyvä, toinen paha.

Vierailija
4/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vasen. Siellä on semm8nen pieni huokonen, jota puristamalla tulee hirveän terävän hajuista rasva/hiki/hormonieritettä

Vierailija
5/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit aiheuttavat hajun. Tehopesu ja desinfiointi molempiin kainaloihin, siihen antiperspirantti päälle. Eiköhän haju lähde.

Vierailija
6/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että pesette ensin perseen kädellä ja sitten hinkkaatte sillä kädellä kainaloa. Peskää se perseinen käsi siinä välissä

Vierailija
7/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että tämä liittyy jotenkin siihen että vahvempaa kättä käytetään enemmän.

Ehkä sillä puolella erityy enemmän hikeä, tai vaihtoehtoisesti sillä puolella on parempi "tuuletus" käden enemmästä liikuttelusta johtuen.

Vierailija
8/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bakteerit aiheuttavat hajun. Tehopesu ja desinfiointi molempiin kainaloihin, siihen antiperspirantti päälle. Eiköhän haju lähde.

Tuo ei liittynyt aloitukseen mitenkään.

Vierailija
9/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko muitakin joilla sama ongelma?

Ap

Vierailija
10/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla hiki haiskahtaa vasemmassa kainalossa, vaikka olen oikea kätinen.

Vierailija
11/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo sama. Tosin alkoi vasta vaihdevuosien yhteydessä.

Siis todella, kuten tuolla edellä sanottu: "toinen kainalo hyvä, toinen paha". Ja sitä "pahaa" saakin sitten pestä huolella ja saippualla, kun toinen ei mittää, vaikka ei viikkoon saippuaa näkisi.

Vierailija
12/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että tämä liittyy jotenkin siihen että vahvempaa kättä käytetään enemmän.

Ehkä sillä puolella erityy enemmän hikeä, tai vaihtoehtoisesti sillä puolella on parempi "tuuletus" käden enemmästä liikuttelusta johtuen.

Mulla vain vasen haisee, oikea ei vaikka olen oikeakätinen.

Vierailija
13/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kainalo on käynyt läpi murrosiän, toinen ei. 

Vierailija
14/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee että itsellä hiki haisee vähän esim saunan jälkeen kun menen suihkuun tai sitten pienen reippaan kävelylenkin jälkeen mutta sitten esim kunnon kahden tunnin salitreenin jälkeen ei haise juuri ollenkaan.

Vierailija
15/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin vasen. Siellä on semm8nen pieni huokonen, jota puristamalla tulee hirveän terävän hajuista rasva/hiki/hormonieritettä

Sulla on anaalirauhanen kainalossa

Vierailija
16/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen ollut vähän huolestunutkin siitä, että onkohan sinne kehittymässä joku syöpä tai muu :(

Olen oikeakätinen ja haiseva kainalo on vasen.

Vierailija
17/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että pesette ensin perseen kädellä ja sitten hinkkaatte sillä kädellä kainaloa. Peskää se perseinen käsi siinä välissä

Tästä johtuu haju vasemmassa kainalossa

Vierailija
18/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä johtuu juuri siittä, että vasen käsi usein vain "roikkuu" siinä sivulla, eikö siellä pääse ilma vaihtumaan.

Vierailija
19/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen kainalo haisee täälläkin, olen oikeakätinen. Syytä en ole keksinyt vaikka miettinytkin kaikkea maan ja taivaan väliltä. Jopa ennakoinut tulevaa sydänkohtausta ja ties mitä...

Vierailija
20/24 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä johtuu juuri siittä, että vasen käsi usein vain "roikkuu" siinä sivulla, eikö siellä pääse ilma vaihtumaan.

Huomasin tämän kun satutin olkapääni pahasti enkä pystynyt liikuttamaan sitä yhtään. Kai se hiki kunnolla sitten muhii siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän