Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystytkö aamulla sopimaan miehesi kanssa, että illalla on seksiä?

Vierailija
23.11.2019 |

Tämä olisi suurin unelmani, mutta ei vielä 20 vuoden suhteen aikana ole toteutunut. Vaimo sanoo ettei voi millään tietää panettaako illalla ja pystyykö hän syttymään. Toimiiko tämä näin monellakin naisella?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyn ja usein sovitaankin.

N38

Vierailija
22/34 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään yhtä naisen seksuaalisuutta jota kaikki naiset edustaa.

Se, mikä meitä yhdistää keskenään on lähinnä pimpin olemassaolo, ja kaikki muu on vain keskimääräisyyksiä.

Itse pystyisin sopimaan noin, sillä minua panettaa lähtökohtaisesti aina ja vaikka joskus onkin hetki ettei paneta, niin alan silti seksiin ja sytyn kosketuksesta nopeasti. Esim. suutelu alkaa panettaan, ja vartalon koskettelu tietysti myös.

Kaikki tutkimukset on todistaneet, että suurimmalla osalla naisista halu on reaktiivista eli vaatii valmistelua, tiettyä tunnelmaa ym. Eli suomeksi suurinta osaa naisista ei "paneta" luonnostaan kuin ehkä ovulaation aikaan. Myönnän itsekin kuuluvani heihin.

Höpö höpö Linkkiä tähän et tietenkään löydä.

Samaa mieltä, muuten naiset eivät masturboisikaan, mutta suuri osa masturboi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosuhde,eli viesti ja tapaamisen sopiminen on aina seksistä sopimista.

Vierailija
24/34 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin koska haluan joka päivå ja voisin sopia illalla myös aamuksi jne.

Vierailija
25/34 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään yhtä naisen seksuaalisuutta jota kaikki naiset edustaa.

Se, mikä meitä yhdistää keskenään on lähinnä pimpin olemassaolo, ja kaikki muu on vain keskimääräisyyksiä.

Itse pystyisin sopimaan noin, sillä minua panettaa lähtökohtaisesti aina ja vaikka joskus onkin hetki ettei paneta, niin alan silti seksiin ja sytyn kosketuksesta nopeasti. Esim. suutelu alkaa panettaan, ja vartalon koskettelu tietysti myös.

Kaikki tutkimukset on todistaneet, että suurimmalla osalla naisista halu on reaktiivista eli vaatii valmistelua, tiettyä tunnelmaa ym. Eli suomeksi suurinta osaa naisista ei "paneta" luonnostaan kuin ehkä ovulaation aikaan. Myönnän itsekin kuuluvani heihin.

Höpö höpö Linkkiä tähän et tietenkään löydä.

Samaa mieltä, muuten naiset eivät masturboisikaan, mutta suuri osa masturboi.

Niinpä. Minua panettaa aivan koko ajan ja miehenikin sen tietää.

Vierailija
26/34 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyn. En kyllä ymmärrä miksi pitäisi sopia etukäteen.

Vierailija
27/34 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii vaimon sopimana. Hän kyllä tietää haluaako illalla/seuraavana päivänä.

Jos taas itse ehdotan, niin joo, voi se vaimolle sopia, mutta ei hän välttämättä tule saamaan orgasmia kun on mukana vain minua miellyttääkseen.

Vierailija
28/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen mies ja juuri tänään kun sanoin että lapsen vuoksi seksiä on tosi vähän, vaimo sanoi että illalla saunassa antaa suuseksiä. Lisäksi sanoi että on valmis tuohon aina kun haluan. Normi seksiä ei vielä halua kun synnytyksestä kn niin vähän aikaa. Olis pitänyt siis ottaa PUHEEKSI aikaisemmin.

Minkä ikäinen lapsi siis on nyt?

Kohta 3kk

Vierailija
29/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole tarvinnut etukäteen sopia seksin harrastamisesta. Jos haluan illalla seksiä, niin ei ole mies koskaan torjunut.

Ja jos ei illalla ole seksiä, niin satavarmasti miehellä on aamustondis, jolloin aamuseksiä on aina varmuudella tiedossa. Kun on säännöllistä seksiä, niin ei tarvitse etukäteen suunnitella missä ja milloin tapahtuu.

Vierailija
30/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

prkl jos työaamu on ja sex aloitus venyy klo 20.. alkaa vttaan kun toinen on henkisesti pois pelistä väsyttää eikä innostu enää ja mrnee riitelyks. 2h aikaisemmin eri asia.miks naiset ei voi sysätä ressiään syrjään hypätä hoi.iin ilman että huominen pedattu koululaisten osalta valmiiks iltatouhuineen ja antautua käsittelyyn ennen näitä. itse stressimies mutta seksi kyl sujuu väsyttää sit tai aamuherätys 05.

Vierailija
31/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9654 kirjoitti:

prkl jos työaamu on ja sex aloitus venyy klo 20.. alkaa vttaan kun toinen on henkisesti pois pelistä väsyttää eikä innostu enää ja mrnee riitelyks. 2h aikaisemmin eri asia.miks naiset ei voi sysätä ressiään syrjään hypätä hoi.iin ilman että huominen pedattu koululaisten osalta valmiiks iltatouhuineen ja antautua käsittelyyn ennen näitä. itse stressimies mutta seksi kyl sujuu väsyttää sit tai aamuherätys 05.

Itse herään aamuisin viideltä, mutta kyllä kasin aikaan on seksille vielä hyvä aika. Tosin usein miehen kanssa käydään autotallissa harrastamassa seksiä päivällä niin ei ole sellainen olo, että joutuu kiirehtiä lasten iltahommien kanssa.

Vierailija
32/34 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen mies ja juuri tänään kun sanoin että lapsen vuoksi seksiä on tosi vähän, vaimo sanoi että illalla saunassa antaa suuseksiä. Lisäksi sanoi että on valmis tuohon aina kun haluan. Normi seksiä ei vielä halua kun synnytyksestä kn niin vähän aikaa. Olis pitänyt siis ottaa PUHEEKSI aikaisemmin.

Minkä ikäinen lapsi siis on nyt?

Neljätoista.

Vierailija
33/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlainen pano ja seurustelusuhteen välimuoto, joten sovitaan tapaaminen 2-3krt viikossa, koska on täysin varmaa, että silloin panettaa. Omat asunnt tietty ja ikää kummallakin 48v.

Vierailija
34/34 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sovitaankin, että esim huomenna illalla on seksiä.

Tosin ei minua yleensä haluta, muttei se hirveän vastenmielistäkään ole.

Ennen sytyin miehestä silloin, kun hän tuli lähelle ja alkoi kosketella yms, mutta en taida enää tuntea sellaista vetoa häneen. Olen jo useamman vuoden himoinnut ihan älyttömästi muutamaa vierasta miestä. Heidän kanssaan voisin myös sekstailla joko tuollaisen ennakkosopimuksen mukaan tai spontaanisti.

Minunkin haluni on reaktiivista eli se joko syttyy tai ei syty ko. miehestä ja siitä, mitä hän tekee. Itsestään tyhjästä se ei tule koskaan.

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan