Oletko googlannut itsesi?
Tein sen juuri äsken pitkästä aikaa. Löysin nimitysuutisen liittyen nykyiseen työpaikkaani muutaman vuoden takaa, linkin työhön liittyvään pätevyysrekisteriin ja yhden linkin uutiseen, jossa voitin yhden harrastukseeni liittyvän kilpailun.
Entä sinä? Onko löytynyt jotain, mistä et ole kovinkaan ylpeä?
Kommentit (20)
Olen ja minua henkilökohtaisesti ei löydy googlesta. Mutta löytyy pari kokonimikaimaa joista toinen on jo kuollutkin.
Joo olen ja en ole ylpeä:( Joku WeeTeeFff Av-palsta tulee osumissa!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Löytyy ihan tasan juuri se mitä haluan löytyvän.
Ei löydy minusta itsestäni mitään mutta nimikaima on karmea tyrkky. On pylly ja tissit levällään ympäri nettiä. Mietin vaan, että onkohan vaikuttanut minun työnsaantiini joskus?
Olen, tulee aina vastaan vain minua tuhat kertaa menestyneempi kaima.
Musta löytyy nimi ja face. Ei muuta.
Eipä löydy omalla nimellä mitään minusta, niinkuin ei pidäkään löytyä.
Terveisin Naispelko26
Minun nimelläni löytyy ainakin työnantajafirmani sivut ja blogi, Facebook ja LinkedIn.
Joo. Ei löydy ku julkkiskaimani juttuja loputtomiin.
Ei löydy muuta kuin facebook ilmoitus. Ei löydy kuvahaullakaan. Löytyykö teistä kuvia kuukkelin kuvahaulla?
Mun nimellä tulee ihan ekaksi mun yrityksen nettisivut
Joskus parikymmentä vuotta sitten löytyi tieto yliopiston sivuilta (valmistuneiden lista). En viitsi kokeilla uudestaan, mutta outoa olisi, jos jotain löytyisi, kun en tee mitään mainitsemisen arvoista. En ole somessa enkä harrasta mitään. Työpaikan sivuillakaan nimeäni ei mainita.
Löytyy facebook-sivuni, työpaikkani ja opinnäytetyöni. Minkäs teet, noillahan mut löytää helposti jos haluaa löytää.
T. Harvinainen nimi
Kerran löysin kasvokuvani. Google oli merkinnyt minulle hakusanaksi beauty. Kiitos Google. Se lämmitti kun aina on haukuttu rumaksi. Rinnallani oli muiden kauniiden naisten kuvia samantapaisina.
Kun ekan kerran tiesin mikä google on, heti seuraava ajatus oli että en tule jakamaan mitään diipadaapaa itsestäni nettiin. Melko hyvin olen pysynyt päätöksessäni parisenkymmentä vuotta.
Joo. Löytyy mun eläinnäyttelytuloksia ja täyskaiman tanssistudio pk-seudulta.
Olen toki. Olen aina ollut varovainen kuten varmaan monet muutki ikäiseni ( nelikymppiset) joten mitään raflaavaa ei löytynyt. Niitä mitä haluankin löytää.