Livautin numeroni miekkosen reppuun ja mitä tapahtui...
Tulin töihin asenteella, etten tiedä mitään mistään numerosta, joten olin ihan normaalisti niin kuin ei mitään XDD No mitäs tällä kertaa? Miekkonen välttelee katsekontaktia ja ajattelen, että taasko tätä. Minut ohjataan työpaikan perimmäiseen nurkkaan työskentelemään ja siellähän työskentelen ja mietin, että ei taas tätä ignorepskaa, pidän sinusta tollo!!
Juttelin ja hymyilin toisen työkaverin kanssa ja miekkonen oli naama minuun päin kauempana. Yhtäkkiä hän tulee lähemmäs ja katsoo. Ja hymyilee.
Ja se toistuu XD. Ja jossain vaiheessa hän juttelee taas kuten aiemminkin XD. Jossain vaiheessahan meihin molempiin taisi iskeä ujous oikein kovaa, koska yhtäkkiä rento jutustelu ei ollutkaan enää niin helppoa kuin ennen. Tänään sitten saimme suut auki taas :3
Sulin kun miekkonen tunki tavarat käsistään minulle ja hymyili vekkulisti XDD Jossain vaiheessa seisoimme lähekkäin, toisiamme vastapäätä ja oli kiusallinen hiljaisuus. Katseemme kohtasivat ja katsoin ujosti poispäin. Suupielet nousivat väkisin ylöspäin ja yritin pitää naaman peruslukemilla XD.
Sitten miekkonen lähti kotiin ja hymyillen sanoi heipat ja minä tein samoin :3
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi sulla on?
Pitäisköhän sun käydä lääkärissä, lääkitystäsi tarttis päivittää.Vähän tuntuu täti elävän omissa maailmoissaan. Oisko lievästi autistinen. Tai harhainen.
Täti en ole ja kovin aito ihminen miekkonen kyllä on :3
Olet siis mies? Tämähän muuttuu mielenkiintoiseksi :)
Ööö? - ap
Pakko tunnustaa, haluan sinulta vain percttä =/ En ole muulla tavalla kiinnostunut sinusta. Alusta asti huomasin, että sinulta voisi lohjeta helposti.
Oletko sä joku kansanedustajista?
Miekkonen tulee (uuh) ja menee (nyyh).
Olet siis mies? Tämähän muuttuu mielenkiintoiseksi :)