Livautin numeroni miekkosen reppuun ja mitä tapahtui...
Tulin töihin asenteella, etten tiedä mitään mistään numerosta, joten olin ihan normaalisti niin kuin ei mitään XDD No mitäs tällä kertaa? Miekkonen välttelee katsekontaktia ja ajattelen, että taasko tätä. Minut ohjataan työpaikan perimmäiseen nurkkaan työskentelemään ja siellähän työskentelen ja mietin, että ei taas tätä ignorepskaa, pidän sinusta tollo!!
Juttelin ja hymyilin toisen työkaverin kanssa ja miekkonen oli naama minuun päin kauempana. Yhtäkkiä hän tulee lähemmäs ja katsoo. Ja hymyilee.
Ja se toistuu XD. Ja jossain vaiheessa hän juttelee taas kuten aiemminkin XD. Jossain vaiheessahan meihin molempiin taisi iskeä ujous oikein kovaa, koska yhtäkkiä rento jutustelu ei ollutkaan enää niin helppoa kuin ennen. Tänään sitten saimme suut auki taas :3
Sulin kun miekkonen tunki tavarat käsistään minulle ja hymyili vekkulisti XDD Jossain vaiheessa seisoimme lähekkäin, toisiamme vastapäätä ja oli kiusallinen hiljaisuus. Katseemme kohtasivat ja katsoin ujosti poispäin. Suupielet nousivat väkisin ylöspäin ja yritin pitää naaman peruslukemilla XD.
Sitten miekkonen lähti kotiin ja hymyillen sanoi heipat ja minä tein samoin :3
Kommentit (26)
Hyvä, lupasit tehdä jotain rohkeaa ja teit sen! Olet paras palsta-avautuja, toivon todella, että sinun ja miekkosen välille syntyy jotain! :D Toivottavasti se soittaa tai laittaa sinulle viestiä jossain vaiheessa, hyvältä vaikuttaa. :)
Miekkonen livauttaa kohta kettusensa sinun reppuun tai koloseen.
Vierailija kirjoitti:
Miekkonen livauttaa kohta kettusensa sinun reppuun tai koloseen.
Menisit sinäkin töihin niin voisit saada työpaikkaromanssin.
*ttu että sä olet kajahtanut yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, lupasit tehdä jotain rohkeaa ja teit sen! Olet paras palsta-avautuja, toivon todella, että sinun ja miekkosen välille syntyy jotain! :D Toivottavasti se soittaa tai laittaa sinulle viestiä jossain vaiheessa, hyvältä vaikuttaa. :)
XD Niinpä! Ajattelin, että hittoako nolostelemaan. Jos tykkään niin tykkään XD. En voi nyt vastailla viesteihinne kovin tehokkaasti, kun puhelimen netti on offlinessa eikä suostu toimimaan. Tämä läppäri on rasittavan hidas.
Noniin!!! Vihdoin ja viimein puhelin toimii taas XD Eli joo, toivon kyllä kovin että miekkonen ottaa yhteyttä eikä pelkuroi :33
Mikä diagnoosi sulla on?
Pitäisköhän sun käydä lääkärissä, lääkitystäsi tarttis päivittää.
Moneskohan kymmenes miekkostarina tämä oli? Jostain syystä niistä ei vaan ikinä kehity mitään...
Kohta tuutataan roinat sisään, ja sitten etsimään seuraavaa tarjokasta. XD
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi sulla on?
Ilmeisesti maniavaihe päällä eikä lääkkeet joko toimi tai niitä ei ole otettu.
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan kymmenes miekkostarina tämä oli? Jostain syystä niistä ei vaan ikinä kehity mitään...
Miekkoset pelkäävät minua :( Johan se on huomattu tässäkin. Miekkonen luo toisinaan katsekontaktia vasta kun näkee minun hymyilevän muille. Joskus hän moikkaa iloisesti heti kun tulen töihin, joskus pelkuroi :-(
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi sulla on?
Vähän tuntuu täti elävän omissa maailmoissaan. Oisko lievästi autistinen. Tai harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tuutataan roinat sisään, ja sitten etsimään seuraavaa tarjokasta. XD
Olen kiinnostunut miekkosesta vakavassa mielessä XD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi sulla on?
Pitäisköhän sun käydä lääkärissä, lääkitystäsi tarttis päivittää.Vähän tuntuu täti elävän omissa maailmoissaan. Oisko lievästi autistinen. Tai harhainen.
Täti en ole ja kovin aito ihminen miekkonen kyllä on :3
Maaamujen kanssa ei aleta mihinkään, usko nyt. Päädyt vielä surulliseksi tarinaksi iltapökäleisiin.
Vierailija kirjoitti:
Maaamujen kanssa ei aleta mihinkään, usko nyt. Päädyt vielä surulliseksi tarinaksi iltapökäleisiin.
XD Onneksi et yleistä.
Olen nyt havainnut jo muutaman kerran, että välillä miekkonen lähestyy ja hymyilee vasta kun on nähnyt minun hymyilevän ja nauravan jonkun toisen seurassa XD. Aawww. Ihan kuin olisin pahalla päällä kun miekkonen on näköpiirissä :3 Mutta hän tuntuu jotenkin epäröivän, että uskaltaako minua päin edes katsoa :3