Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen seurannut blogia jo varmaan 10 vuotta koska elämme samaa elämänvaihetta aina ja pidän hänen tyylitajustaan ja hän panostaa aina teksteihinsä. Nykyään on alkanut vaan ärsyttää hänen kiihtyvä hehkutuksensa ihan kaikesta. Onko muut huomanneet samaa?
Parisuhde, hyvin käyttäytyvät lapset, uusi koti ja siitä heti kuvat instaan, 5h haudutetut stroganoffit liedellä, poseeraukset etenkin instassa jne. Kaikki on niin kiiltokuvaa ja täydellistä että hohhoijaa. Kyllä
Suurinosa noista blogien kirjoittajista taitaa olla aika narsistisia.
Olisi joskus jotain realistista kuvaa perhearjesta eikä aina hehkutusta. Olisi uskottavampaa.

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

En osaa sanoa hänestä koska en tunne tapausta, mutta minä aloin hehkuttaa aivan kaikkea kaikille, kun halusin pitää yllä kulisseja sillä parisuhteeni oli menossa metsään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa hänestä koska en tunne tapausta, mutta minä aloin hehkuttaa aivan kaikkea kaikille, kun halusin pitää yllä kulisseja sillä parisuhteeni oli menossa metsään.

Juuri ovat ostaneet uuden kodinkin niin tuskin ovat eroamassa mutta ihan älytöntä ylpeilyä päivittäin instassakin. Ja tosiaan sitä
Parisuhteenkin hehkutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Todellisuus ihan muuta kuin mi...

Voi kun ihmiset ymmärtäisi että tuo on ihan feikkiä. Törmäsin tuohon juuri henkkoht ja aika uskomattoman tempun teki, ei muilla mitään merkitystä... Toivottavasti ihmiset eivät tue näitä henkilöitä.

Vierailija

Todellisuus ihan muuta kuin mitä antaa ymmärtää kirjoitti:
Voi kun ihmiset ymmärtäisi että tuo on ihan feikkiä. Törmäsin tuohon juuri henkkoht ja aika uskomattoman tempun teki, ei muilla mitään merkitystä... Toivottavasti ihmiset eivät tue näitä henkilöitä.

Feikkiä on. Kaikilla hienoilla puitteilla peitellään niitä todellisia ongelmia, valitettavasti.

Vierailija

Avaa vähän mihin liityy? Tuo on antanut itsestään niin täydellisen ihmisen kuvan että mietin voiko oikeesti olla? Täydellinen äiti, täydellinen vaimo, sisko, ystävä...

Vierailija

Eikö koko blogimaailma oo ihan hömpänpömppää ja kiiltokuvaa. Toisaalta sotkua ja ongelmaa on ihan riittävästi omassa elämässä, ei niitä enää mistään blogeista jaksaisi katsella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Avaa vähän mihin liityy? Tuo on antanut itsestään niin täydellisen ihmisen kuvan että mietin voiko oikeesti olla? Täydellinen äiti, täydellinen vaimo, sisko, ystävä...

No ei voi. Yliampuva hehkutus, jokaisen pitäisi tajuta jo siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö koko blogimaailma oo ihan hömpänpömppää ja kiiltokuvaa. Toisaalta sotkua ja ongelmaa on ihan riittävästi omassa elämässä, ei niitä enää mistään blogeista jaksaisi katsella.

No ei jaksaisikaan mutta jotain realistisuutta nyt välillä edes kehiin. Kaikki lapset puettu aina sävysävyyn, viikon dilemma on mistä löytää juuri oikeanlaisen kamelitakin, viikonloppuna ihanaa käpertyä oman kullan kainaloon maistelemaan Stockan herkusta ostettuja juustoja ja punaviiniä. Ja kyllä, rakkaus kukoistaa vielä 10 vuoden avioliiton jälkeen. Mika, olet paras isä ja paras sielunkumppani 4ever, ikuisesti sinusta kiitollinen <3 perjantaisin haemme ravintolaruokaa koska kaikki muut päivät valmistan monen tunnin illallisia, ja kuinka minä viihdynkään keittiössäsi kokkaillen.
Kuinka ihanaa onkaan muuttaa Kauniaisiin uuteen omakotitalomme, vaikka myös haikeaa kun entisessä kodissa elimme pumpulinpehmeää vauva-aikaa nämä kaikki vuodet. Jne jne jne.

Vierailija

Siinä talopostauksessa oli ties kuinka monta sydäntäkin kun kaikki on niin ihkua. Ja Podcastissa jossa puhuivat seksistä Metin kanssa, kertoi kuinka heitä miehensä kanssa haluttaa aina samaan aikaan. Joopa joo.

Vierailija

Mua harmittaa kun podcast loppui. En ikinä ole jaksanu seurat blogeja koska minua ei kiinnosta mitkään vaatteet jne. Kiva jos nyt koti on löytynyt. Olisi kiva jos tulisi uusi podcast vaikka jonkun toisen Hannan kanssa kaltaisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kun podcast loppui. En ikinä ole jaksanu seurat blogeja koska minua ei kiinnosta mitkään vaatteet jne. Kiva jos nyt koti on löytynyt. Olisi kiva jos tulisi uusi podcast vaikka jonkun toisen Hannan kanssa kaltaisen kanssa.

Kenen tahansa muun kanssa. Metti oli tosi tietämätön monista asioista. Myötähäpesin.

Vierailija

Jos asuisin Suomessa niin mulle olis kamala järkytys muuttaa Helsingistä Kauniaisiin. Tosin nykyään olisi järkytys muuttaa Suomeen, Helsinkiin. Se oli joskus kiva kaupunki kun ei paremmasta tiennyt. Nyt kun käyn niin mietin mikä siitä teki niin hienon. 

Hanna varmaan yrittää peitellä järkytystään nyt kun huomaakin asuvansa landella:) On ihan eri juttu kun mies lähtee "ulos" kun itse jää sinne periferiaan lasten kanssa kuin että itselläkin on tunne että on keskellä kaikkea. Voi olla vaikeeta saada porukkaa seuraksi Kauniaisiin.

Vierailija

Kauniaisissa melkein 30 vuotta asuneena, voin sanoa, että ihan loistava valinta.

Olen myös ollut samassa koulussa kuin Hanna, joten jonkun verran tunnen häntä. Jo nuorena hän oli aina positiivinen ja muita tukeva, koulussa hyvin menestyvä ja muutenkin upea persoona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos asuisin Suomessa niin mulle olis kamala järkytys muuttaa Helsingistä Kauniaisiin. Tosin nykyään olisi järkytys muuttaa Suomeen, Helsinkiin. Se oli joskus kiva kaupunki kun ei paremmasta tiennyt. Nyt kun käyn niin mietin mikä siitä teki niin hienon. 

Hanna varmaan yrittää peitellä järkytystään nyt kun huomaakin asuvansa landella:) On ihan eri juttu kun mies lähtee "ulos" kun itse jää sinne periferiaan lasten kanssa kuin että itselläkin on tunne että on keskellä kaikkea. Voi olla vaikeeta saada porukkaa seuraksi Kauniaisiin.

Eivät vielä asu Kauniaisissa, muutto on myöhemmin😀 ja eikös Hanna ole asunut koko lapsuutensa Kauniaisissa, niin tuntee hyvin tämän "landen" ,jossa hänellä asuu tälläkin hetkellä paljon kavereita.

Vierailija

Meitäkin varmaan inhotaan kun on samanlaista. Matkoja yhdessä, urheilua, vauva tulossa. Yhtä ihania perheitä (sisaruksia) ei ole, eikä olla niin rikkaita. Vain hieno kolmio kantakaupungissa 💕🏡

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meitäkin varmaan inhotaan kun on samanlaista. Matkoja yhdessä, urheilua, vauva tulossa. Yhtä ihania perheitä (sisaruksia) ei ole, eikä olla niin rikkaita. Vain hieno kolmio kantakaupungissa 💕🏡

Ei tässä ketään inhota. Ihmetellään vain miksi kaikkea pitää hehkuttaa Suomessa ja kiihtyvissä määrin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat