Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan teillä kestää farkut?

Vierailija
22.11.2019 |

Eli miten usein pitää ostaa uudet? Ostin viime vuoden elokuussa, paikkasin, kun menivät vähän haaroista rikki ja nyt kuluneet puhki uudelleen, tällä kertaa paikan vierestä :( Ennen kestivät farkut pari vuotta. Nykyisten luulin kestävän kauemmin, koska eivät ole kovin ohuet eli voin talvellakin käyttää. Tosin eivät niin paksut kuin ennen enkä sellaisia löydä kaupoista. Kai sitten mentävä ostamaan kohta uudet. Mielestäni vain tuntuu turhalta joka vuosi ostaa :/

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla levikset kestäneet monta monta vuotta.

Vierailija
22/36 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä farkut? kirjoitti:

Mistähän löytäisi, niitä aitoja puuvillasta tehtyjä farkkuja. Niin kyllästynyt näihin  stretch/elastaani ns- farkkuihin. Ei löydy sellaista mallia, että ei olisi kankaaseen ujutettu, jotain joustavaa materiaalia.

Eihän niitä edes saisi farkuiksi kutsua vaan pelkiksi housuiksi.

Raivostuttavaa on kun vähänkin löystyvät pitää koko ajan nostella tai vähäisen käytön jälkeen menettävät muotonsa ja alkavat polvista pussittaa.

No esimerkiksi Levikseltä löytyy sellaisia missä on vain puuvillaa. Nekin kyllä löystyvät jalassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MicMac kirjoitti:

Pullukka kun olen, niin haaroistahan ne paukkuvat.

Zizzin siniset joustofarkut kestävät viitisenkymmentä pesua eli noin 1,5 - 2 vuotta. Saman firman mustat kestävät vähän pidempään, suunnilleen 70 pesua arvioisin. Eli sen kaksi, kolme vuotta. 

Ostan kans lähes aina Zizzistä jousto farkkuja.Hyvä valikoima isoja kokoja ja hyvä palvelu. Mulla farkut lähes aina töissä ja vapaalla niin kahdet rai kolmet uudet ostan vuodessa

Vierailija
24/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti

Vierailija
25/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin läskimpi niin kestivät ehkä 6 kk-1,5 v. Aina sisäreidet menivät hajalle. Nyt hoikkana olen käyttänyt samoja jo vuosia, ehjiä ovat edelleen.

Vierailija
26/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita vuosia, ei hankaa reidet yhteen.

Vierailija
27/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä yleinen ongelma että kuluu haaroista tai reisistä puhki. Tykkään kuitenkin pitää napakoita farkkuja. Istuu hyvin päälle ja mukavan tuntuiset ja käytössähän farkut venyy.

Vierailija
28/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useita vuosia, ei hankaa reidet yhteen.

Eipä ole kestänyt laihanakaan farkut. Ehkä menee rikki siksi, että ajaa pyörällä tai istuu töissä satulatuolissa? 6-12kk kestää farkut.

Vierailija
29/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 - 5 vuotta

Vierailija
30/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla edelleen käytössä n. 18v sitten ostetut Very Nice bootleg-farkut. Kahdet sellaiset. Vähän haalistuneet, vetoketjut ehjät.

Vierailija
31/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputtomasti, ilmeisesti.

En ole muistaakseni koskaan kuluttanut farkkuja puhki. Ostan uudet, jos sattuu löytymään hyvät. Ovat kaikki halpoja 30-50 euron farkkuja.

Ja mulla kyllä osuu sisäreiden ylälihat yhteen, mutta ei nekään koskaan hankaudu. 🤔

Miehellä taas kuluu ihan jokaiset farkut nopeasti haaroista rikki. Hän opetteli paikkaamaan ja parsimaan.

Vierailija
32/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuluu myös tosi nopeaan useat vuodessa. Tykkään tiukoista farkuista ja kun ylipainoa on kuluu nopeaan haaroista puhki. Suosin kans halvempia farkkuja koska hinta ei takaa laatua .

Vierailija
33/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👖

Vierailija
34/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt 30 vuotta, mutta johtunee siitä, etten ole mahtunut niihin.

Vierailija
35/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaa ettei haarat hinkkaa, sitte ne farkut kestää monta vuotta.

Vierailija
36/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden. Mutta minulla vain yhdet farkut ja käytän niitä melkein päivittäin. Tottakai ne kuluvat nopeammin kuin jos olisi monet farkut tai käyttäisi harvoin.