Miehen outo käytös!! Käy suihkussa 2 kertaa päivässä!! Muutimme vasta äskettäin yhteen.. On kuulemma tehnyt aina noin!!!
Paninkin merkille että on todella puhdas ja siisti ja raikkaan tuoksuinen aina, mutta silti älynnyt että jynssää itseään 2 krtt pv suihkussa.
Illalla käy siksi että harrastaa liikuntaa. Muuten kuulemma jättäisi iltasuihkun väliin ja aamusuihku on taas ns. Pääjuttu ja haluaa olla siistinä ja raikkaana uuteen päivään. Outoa minusta.
Itse käyn suihkussa 2 kertaa viikossa ja pesen hiukset lavuaarissa joka toinen päivä :0
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen ajatus että ihminen alkaisi haista jos käy kahden-kolmen päivän välein suihkussa. Jokaisella meillä on ihan oma hormonitoimintamme ja itse en ainakaan haise jos käyn kaksi kertaa viikossa suihkussa (käytän joka päivä deodoranttia ja pyyhin huolellisesti). Itselläni toki voi vaikuttaa se, että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, enkä esimerkiksi hikoile kovinkaan herkästi. Vagina on lisäksi itsepuhdistuva, joten sitä ei ole mitään syytä millään pesuaineella muutenkaan söhlätä.
Jätä se mättäsi pesemättä vaikka kahdeksi kuukaudeksi ja tule sitten kertomaan kuinka hyvin puhdistuu itsekseen
No ainakin tämän 3 päivän pesuajat on oikein hyvin peseytynyt. Jos nyt mietitään ihan historiallisesti, niin jos vaginat olisivat niin kamalan saastaisia, johan naiset olisivat historiallisesti menehtyneet sisäsynnytintulehduksiin.
Peseydyt siis vain pakolla. Hyi vttu!
Missä niin luki? Itseäni ällöttää myös kovasti sisälukutaidottomat, että tunne on ilmeisen molemminpuoleinen
Miehen peseytymiskäyttäytyminen on normaalia, ap:n sen sijaan ei, mokoma haisuli. Kuinka olisi suuseksi lauantaina, kun viimeksi keskiviikkona pesty alapää?
Mä en ole koskaan käynyt suihkussa, enkä mene. Mulla ei ole ollenkaan hormonitoimintaa ja mun iho on kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen ajatus että ihminen alkaisi haista jos käy kahden-kolmen päivän välein suihkussa. Jokaisella meillä on ihan oma hormonitoimintamme ja itse en ainakaan haise jos käyn kaksi kertaa viikossa suihkussa (käytän joka päivä deodoranttia ja pyyhin huolellisesti). Itselläni toki voi vaikuttaa se, että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, enkä esimerkiksi hikoile kovinkaan herkästi. Vagina on lisäksi itsepuhdistuva, joten sitä ei ole mitään syytä millään pesuaineella muutenkaan söhlätä.
Jätä se mättäsi pesemättä vaikka kahdeksi kuukaudeksi ja tule sitten kertomaan kuinka hyvin puhdistuu itsekseen
No ainakin tämän 3 päivän pesuajat on oikein hyvin peseytynyt. Jos nyt mietitään ihan historiallisesti, niin jos vaginat olisivat niin kamalan saastaisia, johan naiset olisivat historiallisesti menehtyneet sisäsynnytintulehduksiin.
Peseydyt siis vain pakolla. Hyi vttu!
Missä niin luki? Itseäni ällöttää myös kovasti sisälukutaidottomat, että tunne on ilmeisen molemminpuoleinen
Luin riviesi välistä mitä oikeasti tarkoitit.
Mitähän outoa tossa on???? Aivan normia.
Haju syntyy huonosta hygieniasta, joka on suomessa enemmän sääntö kuin poikkeus.
Kulttuuriton ja sivistymätön entinen sisäsiittoisen siirtomaan ihmisen haju.
Asun tropiikissa nytkin kello 22:22 sisällä lämmintä +29,7 C päivisin aika yli + 35 näin talvellakin.
Käyn suihkussa 3-5 kertaa päivässä ja saippuaa käytän vain kerran päivässä.
Paikallinen puolisoni suihkuttelee saman verran ja pillu on aina miellyttävän tuoksuinen.
Kun asuin aikanaan suomessa naisten alapää haisi kuvottavalle käytännössä aina.
Käyn myöskin suihkussa 2-3 kertaa viikossa. Alapesu aina vessakäynnin yhteydessä. Kasvot joka ilta. En haise! Iho on ok. Harrastetaan suuseksiä, ei ole tullut moitteita mausta tai tuoksusta.
Miten kukaan voi käydä vaan 2-3 kertaa viikossa suihkussa? Istutteko paikoillanne koko päivän? Ette taida paljoa liikuntaa harrastaa.
sammalta ja jäkälää kirjoitti:
Mä en ole koskaan käynyt suihkussa, enkä mene. Mulla ei ole ollenkaan hormonitoimintaa ja mun iho on kuiva.
Mietin tässä mikä olet. Oletko käpy?
Joo eihän tuossa kummempaa, jos urheilee niin kyllä sen jälkeen pitää käydä suihkussa ja kaitpa se urheilu tekee jotain ihollekin kun kestää käydä. Aikoinaan kun enemmän liikuin niin pari suihkua+saunat päivittäin meni ihan hyvin.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-