Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen outo käytös!! Käy suihkussa 2 kertaa päivässä!! Muutimme vasta äskettäin yhteen.. On kuulemma tehnyt aina noin!!!

Vierailija
22.11.2019 |

Paninkin merkille että on todella puhdas ja siisti ja raikkaan tuoksuinen aina, mutta silti älynnyt että jynssää itseään 2 krtt pv suihkussa.

Illalla käy siksi että harrastaa liikuntaa. Muuten kuulemma jättäisi iltasuihkun väliin ja aamusuihku on taas ns. Pääjuttu ja haluaa olla siistinä ja raikkaana uuteen päivään. Outoa minusta.

Itse käyn suihkussa 2 kertaa viikossa ja pesen hiukset lavuaarissa joka toinen päivä :0

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet outo hyi helvetti ap!

Miehesi on varmasti ihan puhdas ja siisti. Toivottavasti myös rasvaa ihonsa pesujen jälkeen.

Miksi hän ottanut vaimokseen tuommoisen haisulin?/:)

Vierailija
2/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on normaali ja sä olet likainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan !!?? piti tulla ihanan puhdas.

T. 1

Vierailija
4/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät siis enemmän vahvoilta kullin hajuisisista myskiballs-miehistä?

Vierailija
5/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten parempi että muistuttaa jtn päihdeongelmaista narkkaria ulkonäöltään? Miten joku voi valittaa tommosestakin?

Vierailija
6/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppäsi haisee varmaan sun pimppaeritteille.

Vierailija
7/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tasa-arvo kiva välillä noinkin päin. Yleensähän se on niin, että naiset lotraavat suihkussa ja miehet haisevat. Teillä taitaa olla toisin päin. Miksi peset hiuksesilavuaarissa, kun paljon näppärämpää olisi mennä suihkuun ja pestä ne siellä? Varo vain, ettei ukkokulta sano pian adjöö, haisunäätä.

Vierailija
8/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies käy 1-3krt päivässä suihkussa juurikin urheilun takia. Aamulenkin jälkeen ja sitten treenien jälkeen ja iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Hänen nahkansa kestää sen, oma nahkani ei kestäisi, mutta en harrastakaan liikuntaa.

Vierailija
9/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se puhdas sika!

Vierailija
10/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pesutottumukset on oudot. Kuulostaisi järkevämmältä käydä suihkussa joka toinen päivä ja pestä hiukset kahdesti viikossa. Kai peset alapääsi kuitenkin päivittäin?

Vierailija
11/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
12/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tää ei ollut provo. ;)

Vierailija
13/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa, et kovin raikkaalle taida tuoksua. Ihan normaalia on käydä kaksi kertaa päivässä suihkussa, varsinkin jos urheilee

Vierailija
14/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin käydään suihkussa aamulla ja illalla ja pari kertaa viikossa vielä lämmitetään sauna. Helteillä käydään suihkussa useamminkin.

Uimahallissa käynnin jälkeen on pakko käydä vielä kotona suihkussa, muuten jää likainen olo. 

Vierailija
15/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen ajatus että ihminen alkaisi haista jos käy kahden-kolmen päivän välein suihkussa. Jokaisella meillä on ihan oma hormonitoimintamme ja itse en ainakaan haise jos käyn kaksi kertaa viikossa suihkussa (käytän joka päivä deodoranttia ja pyyhin huolellisesti). Itselläni toki voi vaikuttaa se, että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, enkä esimerkiksi hikoile kovinkaan herkästi. Vagina on lisäksi itsepuhdistuva, joten sitä ei ole mitään syytä millään pesuaineella muutenkaan söhlätä.

Vierailija
16/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ajatus että ihminen alkaisi haista jos käy kahden-kolmen päivän välein suihkussa. Jokaisella meillä on ihan oma hormonitoimintamme ja itse en ainakaan haise jos käyn kaksi kertaa viikossa suihkussa (käytän joka päivä deodoranttia ja pyyhin huolellisesti). Itselläni toki voi vaikuttaa se, että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, enkä esimerkiksi hikoile kovinkaan herkästi. Vagina on lisäksi itsepuhdistuva, joten sitä ei ole mitään syytä millään pesuaineella muutenkaan söhlätä.

Jätä se mättäsi pesemättä vaikka kahdeksi kuukaudeksi ja tule sitten kertomaan kuinka hyvin puhdistuu itsekseen

Vierailija
17/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se mättäsi pesemättä vaikka kahdeksi kuukaudeksi ja tule sitten kertomaan kuinka hyvin puhdistuu itsekseen

No ainakin tämän 3 päivän pesuajat on oikein hyvin peseytynyt. Jos nyt mietitään ihan historiallisesti, niin jos vaginat olisivat niin kamalan saastaisia, johan naiset olisivat historiallisesti menehtyneet sisäsynnytintulehduksiin.

Vierailija
18/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan vaginan sisältä pulloharjalla ja pesuaineella peseekään. Kyllähän se alapäänihokin/alue haisee ja rasvoittuu.

Vierailija
19/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin tämän 3 päivän pesuajat on oikein hyvin peseytynyt. Jos nyt mietitään ihan historiallisesti, niin jos vaginat olisivat niin kamalan saastaisia, johan naiset olisivat historiallisesti menehtyneet sisäsynnytintulehduksiin.

Peseydyt siis vain pakolla. Hyi vttu!

Vierailija
20/30 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan vaginan sisältä pulloharjalla ja pesuaineella peseekään. Kyllähän se alapäänihokin/alue haisee ja rasvoittuu.

Ei sen enempää kuin muualtakaan vaatteiden alta. Ja kaikilla se hormonitoiminta ei ole samanlaista, jotkut hikoilee ja joidenkin iho rasvoittuu todella paljon ja toisilla hyvin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän