Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukahan tunnettu ohjaaja on lähennellyt Anne kukkohovia

Vierailija
22.11.2019 |

Ketä veikkaatte?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne voisi jo itse lopettaa toimittajien lähentelemisen. Ei viikkoakaan, ettei hän lähettelisi lehtiin nuoruudenkuviaan, keski-ikäisyydenkuviaan ja alastonkuviaan kaikilta ikäkausilta. "Hupsis, löysin itsestäni kuvan teininä bikineissä!" "Oijoi, minulle huudeltiin Italiassa kadulla!" "Ette ikinä uskokaan, minä sekstasin 90-luvulla yhden tosi tunnetun miehen kanssa!"

Minä muistan Annen naaman hänen mallivuosiltaan. Sitä minä taas en muista ollenkaan, että hän olisi ollut huippumalli. Muistaako joku?

Vierailija
2/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota hirveetä tarvetta tyrkyttää itseään, sitten ihmettelee kun saa alapää kuvia miehiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roman Polanski?

Vierailija
4/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Tulio?

Vierailija
5/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, jutut ihan säälittäviä. Kaunis nainen, varmasti löydät vielä kumppanin, rauhoitu.

Vierailija
6/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Cameron? Edvin Laine (taisivat olla samalla luokalla koulussa)? 

EVVK nämä tyrkyt.

Vierailija
7/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt Jouko Turkka, oisko? Jouko paiskoi oikeaa kakkaa ihmisten päälle aikoinaan teatterissa.

Vierailija
8/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tarve näillä joillakin naisilla on vihjailla, mutta nimiä ei kerrota.

Vierailija
9/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne voisi jo itse lopettaa toimittajien lähentelemisen. Ei viikkoakaan, ettei hän lähettelisi lehtiin nuoruudenkuviaan, keski-ikäisyydenkuviaan ja alastonkuviaan kaikilta ikäkausilta. "Hupsis, löysin itsestäni kuvan teininä bikineissä!" "Oijoi, minulle huudeltiin Italiassa kadulla!" "Ette ikinä uskokaan, minä sekstasin 90-luvulla yhden tosi tunnetun miehen kanssa!"

Minä muistan Annen naaman hänen mallivuosiltaan. Sitä minä taas en muista ollenkaan, että hän olisi ollut huippumalli. Muistaako joku?

Mies on freelancerkuvaaja. Siis kuvaa vaan ja toimittaja hoitaa jutun jne. Selittää aina ennen juttua kun ollu kaikkialla ja kaikki ehdottelee ja osan kanssa ollutkin. Miehelleni selitti just tota Italia juttua ja mieheni oli ok, niin ne kuvat onks nää ok. Joo mennää syömään. Niin nää kuvat onko ok? ootko naimisissa? joo siis onko ok nää kuvat jos keskityt niin voin jatkaa muualle ja olen naimisissa, mutta nää kuvat onko ok?. Pariisissa oli ollu aikoinaa jotku muotiviikot ja tämä nainen oli laittanut miehelleni huoneen numeron ja kellonajan. Mieheni oli silloin sinkku ja ei oltu kuultukaan toisistamme mitään. Ei ollu mennyt ja Kukkohovi haukkunu mieheni. Mies oli sanonut, että työ ja muu on eri ja hoida sit muu kuvaaja.

Vierailija
10/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve tällä Kukkohovilla on olla jatkuvasti julkisuudessa ylipäätään? Malliuran päätyttyä ei kestänyt kun oma naama ei ollutkaan enää lehdissä?

Vierailija
11/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt Jouko Turkka, oisko? Jouko paiskoi oikeaa kakkaa ihmisten päälle aikoinaan teatterissa.

Nyt on taas faktat hallussa...

Vierailija
12/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjasiko Tauno Palo jotain?

Vierailija
13/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan kukkohovi pervoili tantraseksin saloista lehdessä, joten kyllä hän ihan omalla seksuaaliaella provosoinnillaan herättää miehissä tarvetta lähestyä

Vierailija
14/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän tässä maisat eli ekaksi oli IT-miljönääri ja sitten vaan joku näppisapina. Eli jos unohdetaan tuo tunnettu, niin ollaan lähempänä totuutta. Ellei sitten ole joku, jonka kanssa on ollut samassa sateessa :D Tosin tuo toinen ei välttämättä tiedä tilanteesta mitään...

Vierailija
15/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Turkka ollut heitellyt kakkaa, vaan teatterikoululaiset Esa Kirkkopelto, Jari Halonen, Jari Hietanen ja Jorma Tommila.

Vierailija
16/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vähän tarkentaa millä vuosituhannella.

17/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Turkka ollut heitellyt kakkaa, vaan teatterikoululaiset Esa Kirkkopelto, Jari Halonen, Jari Hietanen ja Jorma Tommila.

Teoriassa oikeassa:D Turkan ohjaukset olivat niin huonoja että hän kyllä tavallaan ulosti yleisön päälle :)

Joo mutta kyllä hän tavallaan on syyllinen noiden mainitsemiesi hemmojen toimintaan koska noihan olivat hänen "opetuslapsiaan"

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
18/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen on niin miehen kipeä. Antaa lehtiin jatkuvasti lausuntoja. Kuinka sitä kovasti jo miehissä juostiinkaan vaikka oli vasta 13 !! Ei ihme jos miehet saa vääriä vinkkejä ja tekevät mitä tekevät. Sitä sanaa ei palstalla voi sanoa.

Vierailija
19/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on milffi.

Vierailija
20/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias nainen joka ei käsitä että peli on jo pelattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä