Mitä ostat naapurille joululahjaksi
Kommentit (21)
Naapuri antoi joululahjaksi meille saamansa lahjan. Kortti oli mukana.
En mitaan kun ei vieteta joulua yhdessa.
Sen sijaan uudenvuodenlahjaksi vien skumppapullon, tana vuonna on heidan vuoronsa houstata meidan yhteiset uudenvuodenjuhlat.
Voisin tilata kuormallisen lantaa heidän kotiovelleen.
Eikö kellään muka mukavia naapureita?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on, mutta ei ole varaa antaa lahjoja kaikille.
Tumputtajalle voisin ostaa uudet tumput, vahat on jo varmaan riekaleina.
Naapuri on ystävä. Jo 15v. Yhdessä koettuilot ja surut. Hyvää suklaata stokkalta. Tai rommi mauste joulukakun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on! :)
Istutaan useinkin perjantaisin iltaa yhdessa, kesaisin grillataan, tehdaan pihahommia talkootyyliin, lainaillaan toisilta tyokaluja ja vietetaan tosiaan uudenvuoden aatto yhdessa. Perinne jo 10 vuotta.
En mitään. Yhdelle naapurille haetaan muiden samassa rapussa asuvien kanssa häätöä, ehkä siinä joululahjaa tarpeeksi 🤔
En edes tunne nykyisiä naapureitani. Nuoret miehet ja vanhat naiset tervehtivät, ja saattavat jopa jutellakin, kun rappukäytävässä nähdään. Nuoret naiset ja vanhat miehet katselevat pitkin lattianrajoja, kun tulevat vastaan. Nuoret miehet myös rientävät avaamaan ovia, etenkin, jos minulla on jotain kantamuksia mukanani.
N50
Teen nätin sellofaanipaketin oman sadon maa-artisokista ja oheen muutaman ihanan sokka-reseptin.
Naapurit on parhaita.
Pinsetit. On syksyllä helpompi poimia maahan pudonneita lehtiä.
Muutettiin tähän 2kk sitten että ei tässä nyt heippapäivää pidemmälle olla vielä päästy. Ajateltiin kuitenkin että jos vaimo leipoisi erilaisia piirakoita, suolaisia ja makeita, valmistaisi kotijäätelöä maustettuna omatekoisella lakkahillolla, leipoisi sämpylöitä ja tekisi erimakuisia juustokakkuja, sekä mokkapaloja, niin minä graavaisin muutaman lohen, paistaisin kinkun ja kalkkunan, valmistaisin riistamakkarat ja pyöräyttäisin laatikot. Rosoolli ostetaan valmiina. Sitten pyörähdetään alkoon hakemaan viinit, skumpat, glögit, liköörit, viskit, rommit, konjakit, vodkat ja oluet. Nämä kaikki pakkaamme herkkukoreihin suklaakonvehtien, pähkinöiden ja pikkelsien kanssa ja jaamme aatto-aamuna pukiksi ja muoriksi pukeutuneina naapureillemme. Lapsemme ovat tonttupuvuissa ja laulavat ja soittavat taustalla. Kuis teillä?
Yleiskaukosäätimen, jolla voi laittaa voluumia pienemälle stereoista ja telkkarista.
Aalborgin Jubilemus-akvaviittaa...
Sujautan naapurin postiluukusta jouluisen kusipellin
Sille saamarin kyylälle ostan uudet kiikarit