Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä on äärettömän turhauttavaa opiskella nuorten seassa. Joskus se lapsellisuus ja jatkuva häiritseminen vaan käy ihan älyttömästi hermoon.

Vierailija
22.11.2019 |

Teen toista tutkintoa yliopistossa alalla, jolla on tosi vähän muita "iäkkäämpiä" opiskelijoita. Suurin osa on juuri lukiosta tulleita tyttöjä. Varmasti ihan kivoja ihmisiä, mutta he juttelee, kikattelee ja häiritsee luennoilla ihan jatkuvasti. Sanominen ei auta mitään, ja luennoitsijat ei reagoi jostain syystä tähän mölyämiseen ollenkaan.

Ryhmätöissä osa käyttää ihan törkeästi hyväkseen muita. Tekee minimin tai ei mitään ja olettaa saavansa silti nimensä palautettaviin töihin. Muut nuoren suostuukin tähän - minä en. Muutenkin alkaa tuntua siltä, että tämän sukupolven moraali on työn suhteen aivan jotain muuta kuin minun sukupolvella. Lunttaaminen ei ole niin kauheeta. Ei se haittaa jos vähän plagioi. Ylipäänsä jos kukaan ei saa tietää, niin voi tehdä ihan mitä vain.

Tiedän ettei kaikki ole tälläsiä. Mulla on vaan hermot tosi kireällä näiden kaikkien juttujen jälkeen, niin pakko purkaa johonkin.
Rakastan opiskelua, mutta en jaksa muita opiskelijoita.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Älä ala opettajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi