Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nina Mikkonen veti taas satojen eurojen keikan

Vierailija
22.11.2019 |

Kokemusasuantuntijana omaishoitajuudesta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko hyvä? Millä hinnalla olisit itse mennyt vetämään tuon keikan?

Vierailija
2/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt kateellinen vai miksi tämä aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikä on ongelma?

Vierailija
4/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on tyhjä tila aloittajan korvien välissä.

Vierailija
5/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt kateellinen vai miksi tämä aloitus?

Mitä muutakaan ku kateellinen. Nyt ap llä olisi suuri halu päästä solvaamaan ja puhumaan skeidaa mama Mikkosesta. Se on tää suomalaisuuden ydin, solvaus, katkeruus.

Nina on ihana ihminen.

Vierailija
6/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuon hullun raakkumisesta mitään maksaa?

Vierailija
7/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako se nyt takaisin yhteiskunnalle kaikki saamansa tuet?

Vierailija
8/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Maksatko sinä?

Vierailija
9/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaishoitajien yhdistykset järjestää ja maksaa. Suosittuja tilaisuuksia. Ap voisi myös tarjota omaa settiään? Ilmeisesti olet myös omaishoitaja?

Vierailija
10/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi maksaa?

Vierailija
11/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kuitenkin niin, että omaishoitajana on säästänyt yhteiskunnan rahoja aika hemmetin ison summan?

Maksaako alkoholistit, narkkarit, linnankundit jne jne jne jne yhteiskunnalle kaiken takaisin?

Rehellinen ja työtä tekevä ihminen, erityislapsensakin itse hoitanut, vuosia velkahelvetissä kärsinyt ihminen. Meni mies ja meni rakas koti. Ajattele edes noita lapsia! On varmasti jo kärsinyt perheenrikkomisensakin. Jos nyt vähän helpottais, niin siellä jo joku inisee yhteiskunnan tuista. Mene vaikka tunkeilijoita jahtaamaan.

Vierailija
12/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ”minä vaan kysyn”,

Mitä sää höpötät? Oletko itse saanut jotain yhteiskunnan tukia? Työttömyyskorvausta esim? Sairauspäivärahaa? Sitten kun työllistyt ja/tai paranet niin maksat tuet takaisin? Tiedät varmasti, että tällaista ei vaadita muiltakaan. Ei myöskään Nina Mikkoselta. Kannattaisi kokeilla olla vähän positiivisempi, saattaisi omaankin risukasaan paistaa joskus aurinko.

Vierailija
13/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos on keksinyt tavan tienata rahaa, ellei enää tee kampaajan töitä.

Itsestäni ei olisi puhumaan yleisön edessä mitään, vaikka kokemusta on monesta synkästä asiasta.

Nina on myös teinien yh, kuten minäkin. Kyllä siinä on rahalle tarvetta.

Vierailija
14/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ”minä vaan kysyn”,

Mitä sää höpötät? Oletko itse saanut jotain yhteiskunnan tukia? Työttömyyskorvausta esim? Sairauspäivärahaa? Sitten kun työllistyt ja/tai paranet niin maksat tuet takaisin? Tiedät varmasti, että tällaista ei vaadita muiltakaan. Ei myöskään Nina Mikkoselta. Kannattaisi kokeilla olla vähän positiivisempi, saattaisi omaankin risukasaan paistaa joskus aurinko.

Samat sanat. Joka kerran kun palstan aukaisee, tulee vastaan mieleltään sairaita ressukoita, ja joka kerran yhä edellisiäkin sairaampia. Nykyajan tila. Pahoinvointi on valtavaa. Esim. sarasieppi-ketjut kertovat oleellisen.

Vierailija
15/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä varmaan harmittaa kun hän meni laihtumaankin, mokoma, ja näyttää tosi hyvältä.

Vierailija
16/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä varmaan harmittaa kun hän meni laihtumaankin, mokoma, ja näyttää tosi hyvältä.

Ja sitten ne persiit vasta kunnolla repiää, kun komea mies astuu Ninan kuvioihin :D

On vaan sellainen tunne, että on menossa kohti parempaa. On onnensa ansainnut. Aikamoinen selviytyjä.

Vierailija
17/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vielä sikälikin outo aloitus, että Nina Mikkosen elämä ei ole tuntunut olleen mitään ruusuilla tanssimista. On ollut oikeesti paljon murheita siinä perheessä. Myös taloudellisia vaikeuksia. Ylipainoakin, mainitsen tämän siksi, että ulkoinen olemus ei ole voinut herättää valtavaa kateutta ( kuten ehkä Siepin kohdalla?) Ja silti jotain harmittaa jos nyt asiat alkavat mennä hänellä paremmin? Laihtunut, hyvä terveyden ja muutoinkin hyvinvoinnin kannalta. Työkeikkojakin. Miksi ei voitais olla iloisia, että hänellä pitkästä aikaa positiivisia asioita? Mutta kiva huomata, että esim tässä ketjussa on kannustavaa porukkaa!

Vierailija
18/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninalla oli aikanaan ne jyrkät mielipiteensä, mutta kyllä elämä on sen jälkeen kohdellut niin kovalla kädellä, että kaikkea hyvää hänelle tästä eteenpäin.

Vierailija
19/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on solvannut muita naisia niin pahasti, että tuskin saa kaikilta anteeksi edes eläessään.

Vierailija
20/20 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on solvannut muita naisia niin pahasti, että tuskin saa kaikilta anteeksi edes eläessään.

Totta. Näitä solvauksia ja syllistämistä ei unohdeta. Eikä ole tarpeellistakaan.

Kyllä kansa muistaa.