Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jälkisensuuri alkaa kotietsinnöillä, mitä kirjoja/tallenteita teiltä löytyy?

Vierailija
22.11.2019 |

Kirjoja on monta sataa, parempi pistää saman tien kirjarovio tulille. Mistä sen tietää vaikka Sormusten Herra olisi loukkaava. Siinä kyllä tapetaan monta örkkiä, jotka olisivat halunneet elää. Ne kuvataan jotenkin ällöinä ja tyhminä, vaikka eläviä ja tuntevia olentoja ovat.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin Eppu Normaalin kokoelma-cd, josta löytyy biisi Afrikka, sarvikuonojen maa. Se sisältää kielletyn sanan.

Mitä nyt teen?! En haluaisi luopua tupla cd:stä yhden biisin vuoksi, onko mahdollista poistaa cd:ltä yhtä kappaletta ja jättää muut paikoilleen?

Vierailija
42/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa, poliisi voi vielä käyttää tätä ketjua vihjeenä ja todisteena ja tulla ensi yönä koputtelemaan ovelle!

Olette jo tunnustaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa, poliisi voi vielä käyttää tätä ketjua vihjeenä ja todisteena ja tulla ensi yönä koputtelemaan ovelle!

Olette jo tunnustaneet.

IP-osoitteeni perusteella olen etelä-amerikassa, tervetuloa.

Vierailija
44/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vanha Bob Marley LP-levy, pitää sekin hävittää, poliisit epäilee kyllä, että vitsillä ja pilkatakseni mustia olen sen hankkinut.

Vierailija
45/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette jo tunnustaneet.

Sen verran vakavista rikoksista kyse, että kyllä poliisit sut tulee löytämään, laittaa vaikka etsintäkuulutuksen, jos niikseen tulee.

Vierailija
46/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pikapikaa kirkosta.

Mielestäni kirkon kellojen soitto pitäisi myös kieltää, voi houkutella viattomia paheiden pesään.

Vierailija
47/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitin kenkälankit. Kun ei voi liian varovainen olla...

Vierailija
48/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rastat.

Jos leikkaan irti ja poltan ne, jääkö niihin dna-todisteita?

Entä kuvat, joissa minulla on rastat? Jos poistan ne koneeltani, jääkö niistä kuitenkin jokin jälki, jos poliisit vievät koneeni tutkittavaksi?

Miten toimitaan tribaalitatuointien kanssa, kaverillani on sellainen 90-luvun lopusta? Onko kellään kokemusta/neuvoja?

Vierailija
49/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette jo tunnustaneet.

Sen verran vakavista rikoksista kyse, että kyllä poliisit sut tulee löytämään, laittaa vaikka etsintäkuulutuksen, jos niikseen tulee.

Poliisista puheenollen, ei nuo komisario Palmut, Harjunpäät ja Varekset ole vähän epämääräisiä? Niissä kuitenkin pilkataan ainakin man_neja ja porilaisia.

Vierailija
50/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Töpöhäntä Amerikassa- kirja jossa on n******kissoja. Tosin tarina menee jotenkin niin että erinäköisyydestään huolimatta he ovat kunnon kissoja. Mutta eihän tuollainen vetele. Lisäksi Tintti-sarjakuvia ja tuo Peppi Pitkätossu nyt ainakin. Intian viidakoista - pahimmanlaatuista kulttuurista omimista. Parasta tyhjentää koko kirjahylly roviolle.

Vierailija
51/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vanha Bob Marley LP-levy, pitää sekin hävittää, poliisit epäilee kyllä, että vitsillä ja pilkatakseni mustia olen sen hankkinut.

Kulttuurin ominainen se rikos tässä on!

Vierailija
52/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka Töpöhäntä Amerikassa- kirja jossa on n******kissoja. Tosin tarina menee jotenkin niin että erinäköisyydestään huolimatta he ovat kunnon kissoja. Mutta eihän tuollainen vetele. Lisäksi Tintti-sarjakuvia ja tuo Peppi Pitkätossu nyt ainakin. Intian viidakoista - pahimmanlaatuista kulttuurista omimista. Parasta tyhjentää koko kirjahylly roviolle.

Aijai, Tintit on kyllä raskauttavia. Meillä taas on Lucky Lukeja, missä esiintyy intiaaneja ja mustia. Ilmeisesti länkkäritarinoissa saa esiintyä vain valkoisia, mikäli Ylen lastenorkesterisensuuriin on uskominen.

Vierailija
53/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Reggaeta saa kuunnella vain Karibian rastafari.

Me saamme kuunnella vain kantelemusiikkia. Mutta tämäkin on kyseenalaista, koska on olemassa mahdollisuus, että Vienan karjalaiset käyttivät kanteletta ensimmäisenä.

Varmempaa on kun kuunnellaan pelkkää sääskien ininää.

Vierailija
54/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L. M. Montgomeryn tyttökirjoissa tehdään pakanalähetystyötä.

Vierailija
55/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mun Asterixit? "Hulluja nuo roomalaiset" mainitaan usein. Kyllä nyt roomalaiset on mielensä pahoittaneet!

Vierailija
56/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa.

Vierailija
57/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L. M. Montgomeryn tyttökirjoissa tehdään pakanalähetystyötä.

Tämäkin vielä. Meillä on Anna-ja Emilia-sarjat.

Tällä otannalla en koskaan pääse pois vankilasta.

Monopolikin on.

Ap

Vierailija
58/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Reggaeta saa kuunnella vain Karibian rastafari.

Me saamme kuunnella vain kantelemusiikkia. Mutta tämäkin on kyseenalaista, koska on olemassa mahdollisuus, että Vienan karjalaiset käyttivät kanteletta ensimmäisenä.

Varmempaa on kun kuunnellaan pelkkää sääskien ininää.

Kalevala. Pakko polttaa tänään iltaroviolla kun ei tiedä keiden kulttuuria on oltu omimassa.

Vierailija
59/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu on varmaan rasistisin teos mun kodissa.

Vierailija
60/96 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy Katolisen kirkon katekismus, jossa sanotaan että homoseksuaalisia tekoja ei voi hyväksyä missään olosuhteissa. Omistan myös monta Raamattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi