Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän mies odottaa jos pyytää naista luokseen syömään?

Vierailija
22.11.2019 |

Olen käynyt suihkussa ym. Pitää pukeutua kauniisti ja meikata?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koskaan astu miehen kotiin sisään ellet ole valmis levittämään jalkojasi. Miesten ihan perusvaatimus.

(Perusvaatimuksia osa kaksi). Mihinkään suljettuun tilaan kodin lsiäksi vaikka toisen autoon ei kannata mennä, ellei voi luottaa ja uskoa toisen käyttäytyvän ns. asiallisesti.  

Sinkkumies

Vierailija
22/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä koskaan astu miehen kotiin sisään ellet ole valmis levittämään jalkojasi. Miesten ihan perusvaatimus.

Nämä on taas näitä "totuuksia". Itse olisin sinkkumiehenä saattanut kutsua jonkun naispuoleisen kaverin luokseni syömään, jos hän olisi kehunut kokkaus- /leipomistaitojani, eikä olisi ollut mitään taka-ajatuksia.

Mutta onhan se selvää, että tuollaisessa kutsumisessa on se vastavuoroisuuden vaiva, eli naisen pitäisi ainakin lähteä johonkin kahville, leffaan tai kutsua taas kotiinsa (ja tästä tulee lisää väärinkäsityksen mahdollisuuksia)

Ehkä nyt kun ajattelen, niin olisin vain hyviä ystäviä voinut sinkkuna pyytää syömään kotiini, mutta ei niin tuttuja en.

Niin ja sitten kun kaverin haarat ei olis auenneet niin olisit itkenyt netin täyteen friendzonea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos kutsun naisen luokseni niin odotan sen syömisen lisäksi läheisyyttä ja ehkä suutelemista.

Esim niin että jos katsotaan leffaa sohvalla niin mennään ns. lusikkaan että pääsee olemaan toisen lähellä.

Suutelu ja seksi on vapaaehtoista, mutta toisaalta huolestuttavaa jos naisella ei tule haluja niihin. Ei kai tässä mitään kavereita olla hankkimassa.

Vierailija
24/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jos kutsun naisen luokseni niin odotan sen syömisen lisäksi läheisyyttä ja ehkä suutelemista.

Esim niin että jos katsotaan leffaa sohvalla niin mennään ns. lusikkaan että pääsee olemaan toisen lähellä.

Suutelu ja seksi on vapaaehtoista, mutta toisaalta huolestuttavaa jos naisella ei tule haluja niihin. Ei kai tässä mitään kavereita olla hankkimassa.

= odotat seksiä ja jos nainen ei anna niin pistät jutun poikki.

Vierailija
25/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Miten monelle edelleen on ilm. vaikea ymmärtää, että mies ja nainen voivat olla ainoastaan hyvin läheisiä ystäviä ja ilman halua harrastaa seksiä keskenään....   

Vierailija
26/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää ettei ruuan jälkeen seksiä saa kun nainen ujostelee pömpöttävää vatsaa 😁 Tietysti jos laittaa perunat kiuhumaan ja sillä aikaa vietetään aikaa makkarissa 🤔

Vierailija
27/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tulee kotiini Ei-kaverimielessä, niin otaksun sen tarkoittavan seksiä. Olen 40-vuotias mies ja otaksuma on pätenyt tähän asti.

Vierailija
28/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Miten monelle edelleen on ilm. vaikea ymmärtää, että mies ja nainen voivat olla ainoastaan hyvin läheisiä ystäviä ja ilman halua harrastaa seksiä keskenään....   

Nainen voi olla. Miehiä kiinnostaa naisissa tasan yksi ja ainoa asia. Jos sitä ei ole valmis antamaan niin parempi pysyä kotona.

Vierailija
29/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on taas näitä "totuuksia". Itse olisin sinkkumiehenä saattanut kutsua jonkun naispuoleisen kaverin luokseni syömään, jos hän olisi kehunut kokkaus- /leipomistaitojani, eikä olisi ollut mitään taka-ajatuksia.

Mutta onhan se selvää, että tuollaisessa kutsumisessa on se vastavuoroisuuden vaiva, eli naisen pitäisi ainakin lähteä johonkin kahville, leffaan tai kutsua taas kotiinsa (ja tästä tulee lisää väärinkäsityksen mahdollisuuksia)

Ehkä nyt kun ajattelen, niin olisin vain hyviä ystäviä voinut sinkkuna pyytää syömään kotiini, mutta ei niin tuttuja en.

Juuri näin. Naiset ovat mestarillisia olettamaan asioita.

Itse sinkkuna ollessani saatoin myös pyytää naista luokseni syömään - joko kaverina tai treffimielessä, mutta en seksiä tavoitellakseni.

Jos vasta tapailin naista, ennen treffejä yleensä vetäisin huolella hanskaan, etten olisi alapääni vietävänä. Vasta siinä vaiheessa, kun tapailu oli syventynyt niin, että yhteisestä sopimuksesta alettiin suunnittelemaan yökyläilyä, jätin "valmistautumatta".

Vierailija
30/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla. Miehiä kiinnostaa naisissa tasan yksi ja ainoa asia. Jos sitä ei ole valmis antamaan niin parempi pysyä kotona.

Puhu omasta puolestasi. Maailmassa on paljon myös miehiä, joilla ei ole mitään vaikeutta nähdä naisia itsensä kaltaisina ihmisinä eikä seksiä varten olemassa olevina olentoina. Edes puolet heistä ei ole homoja.

Vierailija
31/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksua luonnossa. Ei ole ilmaisia aterioita.

Vierailija
32/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää ettei ruuan jälkeen seksiä saa kun nainen ujostelee pömpöttävää vatsaa 😁 Tietysti jos laittaa perunat kiuhumaan ja sillä aikaa vietetään aikaa makkarissa 🤔

Mulla ei ole koskaan tullut mieleenkaan "ujostella pompottavaa vatsaa", kylla siina vaiheessa on ihan muut asiat mielessa. 

Toisaalta taas mun vatsa nyt pompottaa aina, etta jos sita alkaisin ujostella niin olisin loppuelamani selibaatissa :D 

N44

Vierailija
33/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sinkkuna ollessani saatoin myös pyytää naista luokseni syömään - joko kaverina tai treffimielessä, mutta en seksiä tavoitellakseni.

Jos vasta tapailin naista, ennen treffejä yleensä vetäisin huolella hanskaan, etten olisi alapääni vietävänä. Vasta siinä vaiheessa, kun tapailu oli syventynyt niin, että yhteisestä sopimuksesta alettiin suunnittelemaan yökyläilyä, jätin "valmistautumatta".

Yök kuinka oksettava täytyy olla, että pitää vetää käteen jotta voisi käyttäytyä kuin normaali ihminen?

Vierailija
34/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipiirasta.

Vierailija
35/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu omasta puolestasi. Maailmassa on paljon myös miehiä, joilla ei ole mitään vaikeutta nähdä naisia itsensä kaltaisina ihmisinä eikä seksiä varten olemassa olevina olentoina. Edes puolet heistä ei ole homoja.

Olen nainen, joten on kuule ihan tarpeeksi kokemusta siitä mitä miehet naisessa näkee. Eivät todellakaan ihmistä.

Vierailija
36/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä palsta nyt on täynnä

a)kakaroita

b)trolleja

c)kyynikoita

jotka suloisesti pelaavat kaikki samaa maalia. 

Todellisuuden kanssa noilla hölinöillä ei ole paljoakaan tekemistä. Vaikka kyse olisi jonkinlaisesta tapailusta parisuhdeaikeissakin, niin silti syömään kutsuminen voi tarkoittaa ihan vaan syömistä. Ei siinä nyt heti tarvitse olla paneksimassa. Ja totta vie, ystävien kanssa voi myös syödä yhdessä ilman että tarvitsee ryhtyä seksihommiin. Tai vaikkapa lähisukulaisten tai työkaverusten. Mainituilla ryhmillä a-c on vaan päässä mennyt piuhat ristiin niin, että kaikkiin luonnollisiin asioihin liitetään pakkomielteinen seksin ajattelu. 

Vierailija
37/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleeni, kun meillä oli piiiiitkästä aikaa lapsivapaa ja suunniteltiin treffi-iltaa, niin mies totesi että pöytävarauksen voi ottaa myöhemmäksikin niin tullaan siitä kotiin nukkumaan, ruuan jälkeen harrastetaan seksiä vain elokuvissa.

Tähän perustuen en murehtisi alusvaatetusta sun muuta liiaksi. Hyvää ruokaa ja keskustelua, ehkä hieman läheisyyttä saattaisin toivoa ja odottaa.

Vierailija
38/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joten on kuule ihan tarpeeksi kokemusta siitä mitä miehet naisessa näkee. Eivät todellakaan ihmistä.

Ehkä sinä sitten olet sellainen nainen, jossa ei muuta nähdä (kommenttisikin kyllä tästä kielivät), mutta älä silti suotta yleistä. Useimmat naiset ovat ihan fiksuja ja kiinnostavia ihmisinä useimpien miesten mielestä. Sulla on omat etusi varmaan. 

Vierailija
39/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök kuinka oksettava täytyy olla, että pitää vetää käteen jotta voisi käyttäytyä kuin normaali ihminen?

Itse olet oksettava. Toiset ovat hyvin seksuaalisia ja toisen lähellä voi olla jopa tukalaa olla jos kiihottuu vahingossa. Terveisin 42v nainen

Vierailija
40/85 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi olla läheinen ystävä miehen kanssa. En vain pysty. Joko mies ihastuu minuun tai minä häneen. Ylipäätään jos pystyn tuntemaan ystävyyttä miehen kanssa, se on jo niin vahva pohja, että todennäköisesti myös ihastun. Minulla on vain muutama hyvä ystävä. Olen aika varautunut persoona ja että päästäisin jonkun lähelleni, täytyy olla jo aika paljon töitä tehty. Silloin miehen täytyy olla kiinnostava.

Kavereita voin olla isolla porukalla, mutta en niin hyvä ystävä miehen kanssa, että voisin kahdestaan leffaa katsoa pimeässä ilman, että omat haluni heräisivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä