Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin netistä tietoa tämän päivän liikenneonnettomuuksista?

Vierailija
04.06.2006 |

Mies lähti aamulla liikenteeseen 15 vee tyttären kanssa enkä saa yhteyttä kumpaankaan. Aina on sovittu, että soittaa perille päästyään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä siis lähtivät. Pitikin mennä avaamaan tuo Turunväylän onnettomuutta käsittelevä otsikko. Kananlihalle veti.

Kiitti sisäministeriövinkistä.

Vierailija
2/6 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Helsingistä siis lähtivät. Pitikin mennä avaamaan tuo Turunväylän onnettomuutta käsittelevä otsikko. Kananlihalle veti.

Kiitti sisäministeriövinkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mekin aina on tehty, kun on reissattu, ajettu niin pitkälle kuin on huvittanut ja sitten joko telttailtu tai mökkeilty sään mukaan. Viikko heidän oli tarkoitus olla matkassa ja lähinnä itäpuolelta maata ylöspäin ja takaisin etelään sieltä, missä vähiten näyttää satavan.

Huolestuin vasta tässä iltasella, koittelin soittaa muutaman kerran silloin tällöin, mutta eihän ajaessa kuule, kun puhelin soi. Nyt en enää saa nukahdettua, kun olen huolestunut. Tuskin siellä mitään hätää on. Toivoisin vain saavani edes tekstiviestin, jossa sanottaisiin vaikka että perillä Suur-Saimaan leirintäalueella, hyvää yötä.

Vierailija
4/6 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan kysymyksiä herättävä pari ajellessaan ympäriinsä. Minä olen siis kotona yksi vee lapsen kanssa ja mies on reissulla teini-ikäisen tyttärensä kanssa. Ennen minä istuin siellä tarakalla, nyt teini lähti mukaan. Ja on siis miehen ja ex-vaimonsa tytär, ei meidän yhteinen. Kirjoitinkohan epäselvästi tuonne alkuun...

Jaa, taidan katsella kartalta, missä Joroinen ja Hankasalmi ovat, mulla kun ei hajuakaan. Siellä oli ollut jotain tieliikenneonnettomuuksia.

Niin, ja kokeilen taas soittaa...

Vierailija
5/6 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat menneet tytön mummon siskon mökille vierailulle ja jääneet sinne yöksi. Mies ei ollut viitsinyt soittaa enää, kun olivat niin myöhään perillä. Nyt oli noussut röökille ja näki, kun puhelin vilkkui. Vähänkö mäkätin, että miksei ilmoittanut kotiin mitään. Onneksi olivat turvassa.

Niin, aivan oikein joku arvasikin, koulu loppu ja eikun menoksi ennen kuin ripari alkaa.

Nyt joutaakin jo nukkumaan. Hyvää yötä!

Vierailija
6/6 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton hienoa se on, jos vielä tylsä vanha iskä saa teini-ikäisen tyttären mukaan! Käsittämätöntä että joku pystyy sitä kyseenalaistamaan.

Onneksi löytyivät :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi