Varattu mies, leikkiikö tunteillani?
Tapaamme silloin tällöin, mutta ainoastaan minun ehdotuksistani. Hän ei ehdota koskaan mitään. Tarkoittaako tämä että hän on kiinnostunut minusta?
Kommentit (14)
Oletko yksinkertainen? Taidat olla, ja siksi helppo pano.
Ei kun on ihan tosissaan, vie sut alttarille kuuden kuukauden kuluttua. Varma tieto.
Olet kassientyhjennyspatja. Olisit se, vaikka ehdottaisi itsekin.
Ymmärsitte väärin, mitään ei ole tapahtunut. Tulkitsin itse tämän niin, että hän on ihastunut minuun, sillä ei kehtaa ottaa yhteyttä koska on varattu.
On se jännä kuinka kaiken maailman pettäjillä ja muilla paskiaisilla on aina niitä naisia jonossa, ja minulla kiltillä miehellä ei ensimmäistäkään. Voiko joku ystävällinen nainen avata tuota ajattelumaailmaanne?
hyvä pano kirjoitti:
On se jännä kuinka kaiken maailman pettäjillä ja muilla paskiaisilla on aina niitä naisia jonossa, ja minulla kiltillä miehellä ei ensimmäistäkään. Voiko joku ystävällinen nainen avata tuota ajattelumaailmaanne?
Koska yleistät noin naurettavan rankasti.
Kasvaisit sinäkin vähän, johan "alkaa toosaa tippua", kuten teillä päin tavataan sanoa.
P.s. moni "kiltti" on todellisuudessa passiivis-agressiivinen kihinäsäkki. Ei sellaisen lähellä tahdo olla.
Vierailija kirjoitti:
hyvä pano kirjoitti:
Koska yleistät noin naurettavan rankasti.
Kasvaisit sinäkin vähän, johan "alkaa toosaa tippua", kuten teillä päin tavataan sanoa.
P.s. moni "kiltti" on todellisuudessa passiivis-agressiivinen kihinäsäkki. Ei sellaisen lähellä tahdo olla.
No jopas oli paksua tuubaa.
"mitään ei ole tapahtunut".. mutta toivoisit että tapahtuu?
mikään ei loukkaa petetyn tunteita enemmän kuin se että pettäjä pitää yllä jotain mukamas ystävyys suhdetta ulkopuoliseen..salaisia viestejä, flirttiä joka myöhemmin usein johtaa fyysiseen pettämiseen
jos sinä arvostaisit itseäsi tai toisten parisuhteita niin etsisit itsellesi vapaata seuraa
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsitte väärin, mitään ei ole tapahtunut. Tulkitsin itse tämän niin, että hän on ihastunut minuun, sillä ei kehtaa ottaa yhteyttä koska on varattu.
Tämä saa ehkä vuoden parhaan kommentin palkinnon av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihastunut vaan odottaa pääsevänsä pukille. Älä ole hölmö ja lopeta se yhteyden otto.
Vian täysi vinksahtanut idiootti sekaantuu ehdoin tahdoin varattuun kun vapaita on mistä ottaa.
ei ajattele, että sinulla on tunteita. ajattelee että passaahan tuota välillä kiksauttaa vaihtelun vuoksi.