Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt masennuin täysin, ei ole aina mukavaa olla edustusrouva

Vierailija
21.11.2019 |

En käy työssä, miehelläni hyvät tulot ja vastaa perheemme taloudesta täysin. Sovimme jo ennen lasten tekoa, että minun vastuulle jää kotityöt ja lasten kasvatus. Tämä ei ole ongelma, vaan nykyään miehestäni on tullut ilkeä ja käyttää valtaa rahan kautta, tai siltä minusta nyt tuntuu. Niin yksinkertainen asia, kuin tarvitsisin uuden juhlamekon joulun aikaan oleviin juhliin. Minulla on kauniita iltapukuja, mutta vuoden aikana nämä ovat jääneet pieneksi. Mieheni nauroi minulle, että ei kustanna uutta mekkoa ja nyt kannattaa aloittaa tiukka linja, että mahdun vanhoihin. Tiedän, että olen lihonut noin 5kg, mutta koen tämä nöyryyttäväksi. Huomaan miten helppoa on toisen kertoa mitä minun pitää tehdä. Ulospäin olemme mitä onnellisin pariskunta, en kehtaa kertoa tälläisesta käytöksestä kenellekään. Ehkä käytän ruokakauppaan olevaa korttia ja ostan mekon selaa. Tosin on vaikea selittää miksi ruokaa on mennyt noin 500 euroa enemmän...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi

Vierailija
2/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, liian monta provoklisettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin tuskin ensimmäistä kertaa miehesi noin käyttäytyy.

Vierailija
4/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi 500e mekosta oli yliampuvaa.

Vierailija
5/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on totta, niin tuskin ensimmäistä kertaa miehesi noin käyttäytyy.

No mietipä, onko totta.

Vierailija
6/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 500 euroa juhlamekkoon minusta ole liikaa.

Enkä ole ap.

Vierailija
7/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulin fantasia

Vierailija
8/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se edustusrouva tänne kirjoittelee? Miksei se ole ole istumassa sampanjabaarissa ennen teatteriin menoa?

Vierailija
9/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut oikeasti edustusrouva, ja minulla oli elämä toisenlaista. En ensinnäkään hoitanut lapsia ja kotia, vaan kävin lounailla, päivällisillä ja vastaanotoilla, ja järjestin niitä itse. Vaatteiden ostosta ei keskusteltu, ostin sen, mikä oli tarpeen. Tunnen edustuspuolisoita ympäri maailmaa, eivätkä he kaikki mitään hoikkia ja nättejä ole. Ihan tavallisia korkeasti koulutettuja keski-ikäisiä tai vanhempia naisia tai miehiä.

Vierailija
10/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole edustusrouvaa nahnytkaan, sulla on vaan joku paivauni siita, minkalaista olisi olla sellainen. 

Anteeksi jos nyt loukkasin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme