Minulle paljastui, että mieheni on lyönyt jotain toista miestä n. 20 vuotiaana.
Ei ole itse puhunut ikinä mitään. Olen paniikissa. Jos on kerta kerran lyönyt, niin voiko lyödä myös minua? Kuulin sattumalta hänen äidiltään eilen, kun kävimme kyläilemässä. Mies ei ollut juuri silloin paikalla. Äiti vaihtoi puheenaihetta, kun huomasi minun vakavoituneen yhtäkkiä. En kotona puhunut mitään, mutta pelkäsin koko yön. Nyt mies on töissä, itse ilmoitin olevani sairaana, ja olen kokeillut rauhoitella itseäni koko päivän. Muuttuuko ihminen oikeasti, ja voiko olla, ettei hän enää lyö? En ole ikinä huomannut hänessä mitään tällaisia piirteitä, mutta voivathan ne olla piilevänä pitkään. Mitä minun pitäisi tehdä?
N23
Kommentit (26)
Kuka mies ei ole parikymppisenä tapellut?
No ota nyt selvää, millainen tilanne tuo lyöminen on ollut.
Nuoret miehet joutuvat herkästi tappeluihin, ennen oli suorastaan yksi aika yleinen harrastus pieksää lajitovereita grillijonossa....
Noni nyt rauhoitut. Jokaikinen ihminen on jossain kohtaa elämässä väkivallan käyttäjä. Jos lyö toista ihmistä joskus kerran tai jopa pari kertaa niin ei ole mikään olettamus että lyö myöhemmin elämässään ketään. Tollanen hysteria ja uhriutuminen on vaan sulle itsellesi haitallista. Kannattaa ottaa ne vaaleanpunaiset lasit pois ja nähdä että maailma on aika ruma paikka ja hyvätkin ihmiset mokaa.
On joutunut tappeluun? Vai hyökännyt jonkun kimppuun, kun naama ei miellyttänyt?
Nyt miehen on ihan pakko esittää julkinen anteeksipyyntö kaikille vähemmistö- ja enemmistöryhmille.
No, ainakin hänestä nyt paljastui pimeä puoli. Myönnän, että taipumus väkivaltaan olisi itselleni sula mahdottomuus. Este suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin hänestä nyt paljastui pimeä puoli. Myönnän, että taipumus väkivaltaan olisi itselleni sula mahdottomuus. Este suhteelle.
Todennäköisesti et varmaan voisi seurustella kenenkään kanssa. Ihan normaalia että nuoret miehet vähän humalassa tappelee tai teininä koulussa hormonipäissään hakkaa toisiaan.
Onko tää nyt se autistinen psykopaattimies jonka kanssa olet ollut aviossa jo 20 vuotta ja nyt on ensimmäinen lapsikin tulossa?
JSS! JSS! JSS! JSS! Seuraavaksi se lyö sinua ja sitten ravistelee lastanne. Tuosta ei hyvä seuraa! JSSasapAP!
No jo on reaktio.
Varmasti ainakin puolet miehistä on joskus parikymppisenä lyönyt toista miestä. Omani on joskus joutunut putkaankin kun baarissa oli saanut tietää että silloinen tyttöystävänsä on pettänyt ja kyseinen sälli sattui istumaan samassa pöydässä.
Oli melkoinen kuumakalle humalassa vielä silloinkin kun me tutustuimme, nyt kun ikää on tullut lisää, baari-illat on historiaa ja omiakin lapsia on siunaantunut on maailman lempein nallekarhu.
Tarina on hyvin samankaltainen useimmilla pitkään tuntemillani mieshenkilöillä, parikymppisinä vielä kukkoillaan enemmän tai vähemmän mutta harvempi enää nelikymppisenä viitsii vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella meistä on taipumus väkivaltaan. Riippuu olosuhteista kuinka paljon pystyy sitä välttää ja milloin sitä käyttää. Et tunne itseäsi.
No voi hohhoijaa... Entä sitte?? Miehillä on joskus tapana nujakoida.
No voi että, kukapa ei olis nuorena tapellu??
Oliko ollut jotain hässäkkää ja kiertopotkun sijasta antoi nyrkin puhua!
Vierailija kirjoitti:
Oliko ollut jotain hässäkkää ja kiertopotkun sijasta antoi nyrkin puhua!
Sorry "hässäkkää ravintelissa"
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies ei ole parikymppisenä tapellut?
Minä.
T. M40.
... Jaa niin, en minä mikään mies teille olekaan koska olen tällainen vaaraa karkuun juokseva.
Voi jeesus mitä valitusta. Entä sitte jos mies on nuorena nujakoinu? Mene nyt itsees.
Jätä se sika!