G: Koska olet viimeeksi ollut töissä?
Minä en ole ollut 2 vuoteen, ja tuskin menen vielä moneen vuoteen.
Kommentit (25)
Eli palaan syksyllä töihin kaikella innostuksella ja jännityksellä.
Se on muuten viimeksi, ei viimeeksi.
Sen jälkeen 2 lasta, joiden kanssa kotosalla edelleen :)
mutta seuraavan kerran elokuussa kesäloman jälkeen ;)
Minä koen nro 12:sta tavoin, että kotona vietetyt vuodet olivat rankempia, kuin töissä olo. Olin 5 vuotta kotona, nyt vuosi töissä ja nautin!!
Ja ap:lle perjantaina siis olin viimeksi töissä :)
Ellen sitten joskus hairahdu johonkin kun lapset on kaikki yläasteella ja alkaa olemaan liikaa vapaa-aikaa =D
Otin 7 kk hoitovapaata näin kesäksi.
omassa vakityöpaikassani olin viimeksi reilu vuosi sitten enkä mene vielä pariin vuoteen.
olen omasta työpaikastani hoitovapaalla ja käyn viikonloppuisin keikkailemassa muualla.
Jos ei tärppää niin syyskuussa 2007 pitäisi palata työelämään :)
Ei tommosia voi muistaa kun on ollut niin kauan jo työttömänä.
Nyt palailen pikkuhiljaa työn pariin ens viikolla.
Ensi kuun lopulla menen takaisin töihin ja tunnelmat vaihtelevat laidasta laitaan. Onneksi kuitenkin saan olla vielä lähes koko kesän kotona.
Töihin menen ehkä syksyllä/talvella, kiirettä ei kuitenkaan ole..
Uudestaan töihin näillä näkymin vasta aikaisintaan syksyllä 2009, sitä ennen hoitovapaata ja opiskelua...
Toivottavasti pian taas, ensi viikolla selviää pääsenkö hakemaani työpaikkaan.
31.3.06, ja viimeistä päivää siis...
kolme vuotta olin.
nyt nautin taas lapsista täysillä!
tänään aloitan kesälomansijaisena (oon just lähdössä) ja lapsi menee ekaa päivää hoitoon. kauheeta.
onneksi isänsä vie, multa ei varmaan onnistuisi se päiväkodin pihasta lähteminen.
Ja tänään menen aamukahdeksaksi. Väsyttää ja tekis niiiiiiin mieli jäädä ukon kainaloon nukkuun. =(
Toivottavasti ei tarvitse mennä moneen moneen
moneen
vuoteen, taikka mieluummin ei enää koskaan. Ihan mieluusti haaskaan hyvän koulutukseni.
Ja huomenna aloitan työt. Kuolen jännitykseen. :(