Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on joskus niin tärkeää että mies on häntä itseään vanhempi?

Vierailija
20.11.2019 |

Tuntuu että se on joillekin todella iso kynnysehto, vaikka ikäeroa olisi todella vähän.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se ei le ehto, mutta preferenssi. Toivon miehen olevan suunnilleen ikäiseni, ideaali on muutaman vuoden vanhempi, jopa 10 vuotta vanhempi on ok jos on säilynyt ja samassa elämäntilanteessa ja jaksaa samat arvot suurinpiirtein (tai hyväksymme toistemme arvot mukisematta, olen aika ymmärtäväinen ja toivon samaa mieheltä, mieluiten ei yhden (siis minkään tietyn) puolueen kannattajaa). Mistähän tämä johtuu. No, itseäni vähän vanhemmat miehet ovat karismaattisempia ja toisaalta itse taas olen sopivan energinen ja elinvoimainen heidän rinnallaan. Ennustan vaihdevuosieni alkavan myöhään koska niin alkoi äidillänikin ja minulla alkoi kuukautiset myöhään. Toivon kuitenkin laskelmoidusti, että mies ja minä rupsahdamme suunnilleen samaa tahtia. Jos miehen testot lähtevät lievään laskuun muutama vuosi ennen kuin minulla estrogeeni lähtee jyrkkään laskuun niin se on minusta hyvä. Nykyinen mies on valitettavasti vain 4 kk vanhempi. :/ :D

Vierailija
2/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole. Rakkaus ei katso ikää. Pääasia että on onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kituuttaminen niin kiinnosta omanikäisen kanssa ja hyvä työ ja jo kaivattua asemaa ja sosiaalista statusta.

Vierailija
4/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kyllä usein katsoo ikää. Ennen rakastumista tapahtuu kuitenkin ihastuminen ja siihen johtaa seksuaalinen viehättyminen. Hyvin harva pitää hyvin eri-ikäistä seksuaalisesti viehättävänä ainakaan niin, että ihastus olisi molemminpuolista. Joten kyllä se rakkaus katsoo ikää. Platoninen rakkaus on tietysti eri asia, mutta harvempi haaveilee nimenomaan platonisesta rakkaudesta.

Vierailija
5/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 18-22v parilla vuodella oli suuri merkitys. Myöhemmin ei.

Vierailija
6/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Miehillä on ehkä enemmän sellaisia äyttömiä ehtoja että naisen pitää olla 20v nuorempi D-kupin missi yms. Toki miehet niistä joustavat kun pakon edessä täytyy. Naisilla "älyttömät ehdot" ovat enemmän sellaisia kohtuullisia, mutta se älyttömyys syntyy siinä ettei niistä jousteta millään, vaikka kuinka olisi älytöntä.

Vierailija
7/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö.

Vierailija
8/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias ja nyt ensimmäistä kertaa mulla on yli 28-vuotias miesystävä.

Vierailija
9/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole tärkeää kuin johonkin ikään asti. Sitten se onkin oltava nuorempi.

Vierailija
10/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään ongelmaa silloin kun nainen oikeasti viehättyy vanhemmista miehistä. Tunnen kuitenkin ainakin yhden naisen joka on kovasti sitä mieltä että miehen on oltava häntä vanhempi, ja sitten hän treffien jälkeen itkee että löytää itselleen aina vain jotain harmaapäisiä ja ryppyisiä ukkoja. Silloin pitää miettiä että hakeeko sellaista kumppania mitä oikeasti haluaa.

Vierailija
11/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa usein olla niin että nuo naiset hakevat jonkin verran vanhempaa (esim. 10 vuotta vanhempaa) miestä, mutta ovat tarvittaessa valmiita joustamaan alaspäin. Se on helpompi joustaa vaikka kunnolla niin kauan kuin mies on kuitenkin vanhempi, mutta kun mennään jo oman iän alle niin vieteri lakkaa lopulta venymästä.

Vierailija
12/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti ole kynnysehto mutta olen huomannut tulevani paremmin juttuun vanhempien miesten kanssa. Ihan poikkeuksetta. Omanikäisten kanssa on vaikea löytää yhteistä säveltä, saati sitten nuorempien.

Se kylläkin vielä mainittava, että vanhempi ei tarkoita 30 vuotta vanhempaa. Rajansa tässäkin.

Vierailija
13/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa usein olla niin että nuo naiset hakevat jonkin verran vanhempaa (esim. 10 vuotta vanhempaa) miestä, mutta ovat tarvittaessa valmiita joustamaan alaspäin. Se on helpompi joustaa vaikka kunnolla niin kauan kuin mies on kuitenkin vanhempi, mutta kun mennään jo oman iän alle niin vieteri lakkaa lopulta venymästä.

Näin minäkin oletan. Tuskin on paljoa sellaisia naisia joiden ihannemies on 1-2 vuotta vanhempi, mutta vuoden nuorempi olisi ehdoton ei. Mutta heille joiden ihanne on selkeästi vanhempi tuo oma ikä on ihan luonnollinen raja minkä yli haarukka ei enää veny.

Vierailija
14/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet. Ei todellakaan ole. 😂

Vierailija
15/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on lähinnä wt-naisille tärkeää. Heidän mielestään nelikymppinen tatuoitu kaljaakittaava mies on ihana kun on on sitä elämänkokemusta sieltä elämänkoulusta. Kolmekymppinen älykäs akateeminen mies on heille joku pentu joka ek tiedä oikeasta elämästä mitään.

Vierailija
16/16 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on lähinnä wt-naisille tärkeää. Heidän mielestään nelikymppinen tatuoitu kaljaakittaava mies on ihana kun on on sitä elämänkokemusta sieltä elämänkoulusta. Kolmekymppinen älykäs akateeminen mies on heille joku pentu joka ek tiedä oikeasta elämästä mitään.

Heh! Tästä aiheesta on ollut täällä ennenkin keskustelua, mutta ne on poistettu heti kun on lyöty vähän faktaa tiskiin, esim. linkkejä Väestöliiton parisuhdetutkimuksiin. Vanhempaa miestä hakevat nimenomaan alimpien sosiaaliluokkien naiset. Muut hakevat omanikäistä. Toki vain keskimäärin, mutta niin se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme