Tykkääkö joku mies oikeasti jos silikonirinnat on suhteettoman suuret muuhun kroppaan nähden?
Sopusuhtaiset silikonitissit ymmärrän, mutta en sellaisia jotka näyttää silmiinpistävän suurilta esim. hoikalla naisella. Tykkääkö joku mies niistä ihan oikeasti? En ymmärrä. Ja ihan tosissaan kysyn (isorintaisena luomutissisenä naisena). Mikä suhteettoman isoissa rinnoissa viehättää?
Kommentit (30)
No tykkääkö joku sinusta vaikka isot tissit?
En tykkää sopusuhtaset kroppaan nähden on ok t mies 33
Vierailija kirjoitti:
Monikin, mutta mun tissit ei ole suhteettoman suuret eikä hyppää silmille.
ap
Miten näen punaista, kun tulee näitä mitä miehet ajattelee blaa blaa kysymyksiä. Naiset, ryhdistäytykää. Ettekö voisi edes yrittää elää niin, ettette mieti miesten mielipiteitä, vaan elätte vain elämäänne, ihan sama mikä kuppikoko tai muu ulkonäkö. Kamalaa tollanen miesten ajatusten pähkäily. Olen jo pikkutytöstä alkaen ymmärtänyt, ettei kannata elää miehiä miellyttäen.
Miehet sekoaa tisseistä, monenlaisista. Isot tuskin haittaa eikä niitä aleta suhteuttamaan sun muihin ruumiinosiin. Silloin on vaan ne tissit.
Elä sen kanssa ja hanki parempaa pohdittavaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin, mutta mun tissit ei ole suhteettoman suuret eikä hyppää silmille.
ap
Mikä on suhteettoman suuri? Oletko tosiasiassa edes isorintainen?
Vierailija kirjoitti:
Miten näen punaista, kun tulee näitä mitä miehet ajattelee blaa blaa kysymyksiä. Naiset, ryhdistäytykää. Ettekö voisi edes yrittää elää niin, ettette mieti miesten mielipiteitä, vaan elätte vain elämäänne, ihan sama mikä kuppikoko tai muu ulkonäkö. Kamalaa tollanen miesten ajatusten pähkäily. Olen jo pikkutytöstä alkaen ymmärtänyt, ettei kannata elää miehiä miellyttäen.
Ja näissä ei voi antaa yhtä vastausta. Joku tykkää jostakin ja toinen toisesta asiasta.
Paras on tosi hoikka nainen, jolla isot tissit. Ne on tosi harvinaisia, joten silareilla voi sen täydellisyyden saavuttaa. Niin kuin Darian sisko.
Naisen pitää olla isorintainen, hoikka ja rikas.
Naamalla ei ole niin väliä.
Miehet on tykänneet sidotuista jaloistakin. Kyllä kaikelle friikille löytyy aina kannattajansa. Mitä noita miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tykänneet sidotuista jaloistakin. Kyllä kaikelle friikille löytyy aina kannattajansa. Mitä noita miettimään.
Sidotut jalat eivät kulttuurihistoriallisesti mielestäni olleet vain ulkonäköjuttu, vaan myös tietynlainen alistamiskeino joka antoi miehille voimaa, koska sehän oli tosi kivuliasta. Eli tietynlaista sadismia.
Ei kyllä oikeassa elämässä miellytä silmää, mutta myönnettäköön, että joskus olen käyttänyt "kröhm kröhm..." Oppimateriaalina luonnottoman isorintaisten naisten havainnollistavia videoesityksiä. Miksikö? Joskus vaan tavalliset rinnat ei enää aiheuta sellaista hämmennystä ja tunnetta, että oppimateriaalista saisi kaikkea sen tarjoamaa potentiaalia irti.
Terveisin Naispelko26
Yksi tykkää, toinen ei. Itse koen silikonit ajatuksena vastenmielisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sidotut jalat eivät kulttuurihistoriallisesti mielestäni olleet vain ulkonäköjuttu, vaan myös tietynlainen alistamiskeino joka antoi miehille voimaa, koska sehän oli tosi kivuliasta. Eli tietynlaista sadismia.
Sidotut jalat on olleet miesten mielestä kiihottavat. Fetissi siinä missä jotku jättisilaritkin.
Kayla kleevage, summer cummings, sara jay. Siinä muutamia täydellisiä naisia, joita puskisin tuhannen auringon voimalla joka reikään jos vain tilaisuuden saisin.
Joku mies pitää. Joku ei. Ei ole olemassa asiaa, josta voisi olla kaikkien miesten yhteinen kanta.
Itseäni lähinnä nauratti kuntosalin ikkunan ohi kävellessä, siellä joku tikkulaiha ankkahuuli jättipallotissi polki laitetta. Itse kävelin lasteni ja luomukurvieni kanssa kotiin herkuttelemaan pizzaa :)
Ehkä se sitten jonkun mielestä on kaunista näyttää överiltä muovinukelta.
Kai joku tykkää. Minä en. Se näyttää ällöltä kun pulloa suonikas iho on pinkeänä sisään tungetusta täytteestä.
Ja vanhemmiten se on sitten nilkoissa.
Kyllä.