Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lievä möhömaha turn-off 25v miehellä?

Vierailija
20.11.2019 |

Miten on? Lievät miestissit löytyy myös.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Turn-off siis.

Vierailija
2/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi? Laiha kukkakeppi vai möhömaha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkösyistä, mutta miettisin, miten mies pitää terveydestään huolta; ettei ole diabetes-sydän-lonkkavaivaa sitten jo 40-50 v. Jos olisi pyrkimys terveellisiin elämäntapoihin, niin mikäpä jottei.

Vierailija
4/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta 😊 saa olla sellainen kuin on. Eikä minulla itselläni ole möhömahaa eli en vedä edes kotiinpäin

Vierailija
5/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäkösyistä, mutta miettisin, miten mies pitää terveydestään huolta; ettei ole diabetes-sydän-lonkkavaivaa sitten jo 40-50 v. Jos olisi pyrkimys terveellisiin elämäntapoihin, niin mikäpä jottei.

Olen kyllä hyvässä kunnossa fyysisesti. Lenkkeilen, teen metsätöitä, kesäisin pyöräilen ja talvisin hiihdän. Paino ei vain häviä herkästi. 23v asti olin laiha mutta siitä lähtien paino noussut herkästi.

Vierailija
6/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella. Jos tuon ikäisenä on jo plösö, niin mitä on 10 vuoden päästä?

Vierailija
7/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, päinvastoin

Vierailija
8/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on parempi? Laiha kukkakeppi vai möhömaha?

Laiha kukkakeppi parempi, möhömahaan liittyy usein myös miestissit.

Vierailija
9/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hyvässä kunnossa fyysisesti. Lenkkeilen, teen metsätöitä, kesäisin pyöräilen ja talvisin hiihdän. Paino ei vain häviä herkästi. 23v asti olin laiha mutta siitä lähtien paino noussut herkästi.

Kahdessa vuodessa olet lihonut laihasta möhömahaksi, vaikka liikut noin paljon? Ruoan laatuun olisi nyt syytä kiinnittää huomiota, ettei lihominen jatku. Mutta alkuperäiseen kysymykseesi: ei silti ole turn-off.

Vierailija
10/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestissit on kyllä turn-off. Pieni maha ei haittaa, jos on muuten miehekäs

Vierailija
11/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällaisesta miehestä koskaan kiinnostunut joten omasta puolestani sanoisin että on turn off.

Vierailija
12/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdessa vuodessa olet lihonut laihasta möhömahaksi, vaikka liikut noin paljon? Ruoan laatuun olisi nyt syytä kiinnittää huomiota, ettei lihominen jatku. Mutta alkuperäiseen kysymykseesi: ei silti ole turn-off.

Roskaruokaa ehkä on mennyt vähän enemmän mutta toisaalta liikun enemmän mitä ennen. Voiko Diabetes aiheuttaa lihomista? En ole lääkärissä käynyt.

Vierailija
13/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olet varmasti just hyvä sellaisena kuin olet 👍 Laihuus miehellä on minulle se pahempi turnoff. N30

Vierailija
14/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn-off. Olisko joku sairaus, jos nuori aktiivinen mies ei saa pudotettua painoa

Vierailija
15/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 34 ja nykyään kun miehiä kattelen, niin on yllättänyt itseänikin se että eipä haittaa isompikaan maha, jos muutoin on jollain tapaa miehekäs mies. Jos on vaikka hyvä perse tai leveämmät hartiat tai terveen voimakkaan näköiset käsivarret.

Mutta täytyy myös sanoa, että jos miehellä on joku tuollainen ei-niin-hyvännäköinen piirre, niin se pilaa kyllä minun kiinnostuksen heti, JOS aistin että mies siitä piirteestä johtuen häpeää itseään. Olen naimisissa yhden kanssa jolla on tosi vaikeita itsetunto-ongelmia (hän ihan turhaan hikoilee jotain paria kiloa tai isoa nenäänsä) jotka vaikuttavat niin monimuotoisesti elämäämme, että kai siksi minulle ovat kaikenlaiset itsetunto-ongelmat turn-off.

Mutta olen kyllä samaa mieltä sen jonkun kanssa joka varoitteli että jos sinulla on paino noussut reilusti parissa vuodessa, ja olet vielä noin nuori, niin sinun kannattaa olla asiassa todella tarkka nyt, sillä muuten saatat ihan helposti huomata kohta olevasi liikalihava. Selvitä, miten syödään terveellisetsi. Niin sit ei tarvitse myöskään kysellä palstoilla oletko tarpeeksi viehättävä, kun ei ole sitä mahaa eikä manboobseja :) Onnea matkaan!

Vierailija
16/19 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Olet täydellinen laatumies ja automaattisesti kaikkien naisten yläpuolella.

Vierailija
17/19 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tällaisesta miehestä koskaan kiinnostunut joten omasta puolestani sanoisin että on turn off.

Samoin. Mutta joku muu voi tykätä.

Vierailija
18/19 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan turn off!

Vierailija
19/19 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mainoksessa tanssiva mies mahansa kanssa on todella hyvännäköinen. Näin ajattelee 70% naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi