Mies ja entinen hoito
Heippa, mies tapasi ennen meidän suhdetta naisen, jonka kanssa olivat tiiviisti yhteydessä. Ovat nähneet kerran ja harrastaneet seksiä. Yhteydenpito on jatkunut sen jälkeen säännöllisen epäsäännöllisenä.
Olen pyytänyt miestä olemaan olematta yhteyksissä entisiin hoitoihin, niin toimin itsekin ja minusta parisuhteessa se on toista kohtaan kunnioittavaa. Ennen parisuhdetta tapahtuneilla ei sinällään ole merkitystä, mutta kun suhteeseen aletaan, tilanne muuttuu. Kavereiden poistamisen vaatiminen olisi mielestäni väärin, mutta ihmiset joiden kanssa kanssakäyminen on ollut pelkkää seksiä, minusta ei kuulu parisuhteeseen. Tiedän kantani olevan tiukka.
Mies on silti vaihtanut tietämättäni viestiä naisen kanssa. Sanoo, että ovat puhtaasti kavereita eikä hän suostu katkomaan yhteyksiä naiseen. Minä taas en ymmärrä miten joku, jota hän on tavannut kerran, on tärkeämpi kuin hänen kumppaninsa kanta asiasta. Hän kuulemma on ennemmin valmis eroamaan, kuin poistamaan naisen elämästään koska hänen mielestään olen sitä pyytäessäni kontrolloiva. Olen jo ihan sekaisin mikä on oikein ja mikä väärin. Olenko täysin kohtuuton?
Kommentit (2)
Voit ehdottaa kolmen kimppaa. Ystävät on ystäviä. Seksillä Ei ole väliä
Et