Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos jollakin ei ole asunnossan televisiota?

Vierailija
20.11.2019 |

Kerro

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes huomaa sen puuttumista. Itselläni ei ole koskaan ollut televisiota. Nuorempana kuuntelin paljon radiosta kaikenlaisia puheohjelmia. Nykyisin tulee todella vähän kuunneltua radiota, mutta seuraan paljon television keskusteluohjelmia netistä. Netissä on se hyvä puoli, että ohjelmat voi katsoa siihen aikaan kuin itselle parhaiten sopii. Mitään katsottavia TV-ohjelmia en seuraa kännykällä, vaan tietokoneella, jossa on vähintään kohtalaisen kokoinen näyttö. Jos ohjelmassa ihmiset vain istuvat ja juttelevat, on ihan sama, minkä kokoiselta näytöltä sitä seuraa, kun oikeastaan vain kuuntelen sitä keskustelua.

Vierailija
22/28 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television käsite on muuttunut. Kissavideot katsotaan nykyään puhelimista ja tietokoneista.

Minulla on 65" mutta laatikon viritintä en käytä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tästäkin taas pitäisi ajatella? Harvemmin tulee edes kiinnitettyä huomiota asiaan, kun ei kylässä olla telkkua katsomassa. Ja toisaalta moni katsoo mielummin ohjelmat nykyään suoratoistopalveluista tietsikalla taI tabilla, niin ei telkkua edes tarvi. En itekkä varmaan osta uutta, kun nykynen joskus hajoo.

Vierailija
24/28 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 25 vuotta omillani, minulla on ollut televisio muutaman vuoden ajan opiskelijasolussa 2000-luvun alkupuolella. En tainnut katsoa kuin muutaman kerran.

Itse oikeastaan pidän poikkeuksena sitä, että jollakulla on TV.

Television katsominen on minulle mieluiten sosiaalinen tai romanttinen kokemus. Ihan sama mitä sieltä tulee, voi nojailla toiseen ja se tuntuu hyvältä.

Elokuvat katson elokuvissa.

Vierailija
25/28 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tyhmä.

Vierailija
26/28 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Olen elänyt vuosia ilman televisiota, nykyisin kotona on televisio vain, koska puolisoni katsoo urheilua ja uutiset. Lähes kaikki elokuvat, mitä itse katson, näkyvät myös Areenasta. Muuta en katso enkä ikinä avaa televisiota yksin kotona ollessani.

Vierailija
27/28 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi hienon telkkarin huhtikuussa. Mies sitä joka päivä katselee mutta itse en ole vielä sitä edes aukaissut.

Eli ei herättäisi mitään kysymystä jos jollain ei olisi telkkaria.

Vierailija
28/28 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä mahdan tehdä hänen asunnossaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi