700 paketinlajittelijaa pysäyttää koko suomen
Ansaitsevat tällä hetkellä enemmän kuin lähihoitajat.
Kommentit (52)
Ei ne pakettilajittelijat,vaan valehtelevat poliitikot
Vierailija kirjoitti:
So?
Olen tukilakossa. En tilaa mitään niin kauan kun Posti älyää ettei vanhojen työntekijöiden palkkoja voi leikata -30%
15 eurosta tulee 11 euroa.
Tai että lisät lähtee pois. Siellä rämmit polvia myöden lumessa / 25 pakkasta / 25 lämmitä / vettä tulee taivaan täydeltä.
Muistathan tukilakkoilla myös meidän puolesta, jotka eivät tienaa nytkään edes 11e/h?
Joo, 700 nyt ja 70 000 huomenna jos työnantajat saavat tahtonsa läpi.
Niinpä. Kannattaisi maksaa sama palkka kuin ennenkin. Samoilla työehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
Olen tukilakossa. En tilaa mitään niin kauan kun Posti älyää ettei vanhojen työntekijöiden palkkoja voi leikata -30%
Tai että lisät lähtee pois. Siellä rämmit polvia myöden lumessa / 25 pakkasta / 25 lämmitä / vettä tulee taivaan täydeltä.
Muistathan tukilakkoilla myös meidän puolesta, jotka eivät tienaa nytkään edes 11e/h?
Jos leikataan sultakin kolme neljä euroa vielä palkasta pois niin hahmottuuko ongelma paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
Järjestäytykää.
Nyt on kyse siitä, että viedään jokaisen työntekijän kohdalla järjestäytymiseltä pohja pois. Tästä hetkestä ikuisuuteen, jos tätä uutta orjuutuskäytäntöä ei käsitellä ja lopeteta NYT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
Ja olet varmasti valmis antamaan siitäkin pois 30 prosenttia. Niin tulee hyvin todennäköisesti käymään, jos nyt postin lakossa annetaan periksi. Kaikista alimpia palkkoja poletaan vielä alemmas.
Suomalainen on valmis maksamaan satasen, ettei kaveri saa viittäkymppiä. Aloittajakin laskee iloiten lähihoitajan palkkansa 1200€, ettei vaan postilaisen palkka pysy nykyisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
Juuh.... heti kun se tipahtaa alle 9€/h :^)
Siitä sinun lähärin tuntipalkasta voi vaikka vuoden päästä tippua 4 euroa sillä perusteella, että joku ruokaa jakeleva vuoteensijaaja xxx-liitossa saa sitä palkkaa.
Kukaan ei ole koskaan liitosta kuullukaan ja ammattiyhteys on perin löyhä, mutta sitå samaa mummojen kanssa sähläämistä kuulemma on, sanoo työnantajasi.
Tätä on työehtoshoppailu.
Lehdenjakajien jatkuvat, toistuvat, törkeät palkanALENNUKSET alkoivat postilla jo vuonna 2005. Alkuperäinen palkka yötyöstä ei päätä huimannut.
Sitä kähminnän määrää jo silloin!
Toivon Heidille taistelutahtoa.
Silloin emme saaneet julkisuuteen, emme edes v. 2009 kunnolla.
Otin lopputilin, kuten niin moni muukin. Sen hinnan siis maksoin.
Katsokaa mitä postin johto on touhunnut.😬
En tule käyttämään postia lakon jälkeen enkä tietenkään lakon aikanakaan. Siirryn matkahuoltoon. En käytä mitään postin palveluita, toivottovasti posti menee konkkaan pian.
Team - liittoon siirrettiin siis lehdenjakat v. 2014 esim. Turussa.
PAU liitosta.
Me, jotka tunnemme postilaisia, tiedämme kyllä kuvioita, joita ette aavistakaan.
Ennen kuin osuu omalle kohdalle, vai??
- 12
No voi sattua ja sitten voin hakea muita töitä tai vaikka kouluttautua uudelle alalle. Elämä on ja työpaikat ei ole ikuisuusnautintaoikeuksia.
Paateroinen hyväksyi jo aiemmin kaiken. Veikö kissa nyt kielen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
Jos leikataan sultakin kolme neljä euroa vielä palkasta pois niin hahmottuuko ongelma paremmin?
Näin just. Jos Posti voittaa on se sun 10.50€ palkkasi kohta 7.35€.
Alkaako tukilakko maistumaan?
Eihän köyhille riitä jos työläiset elää leveästi ilman suorituspalkkioita. KYllä on ajateltava pihtiputaan mummoa ja työtöntä ja koululaisia.
tämä on vasta alkusoittoa, jos menee läpi luuletteko ettei kohta joku muu ryhmä ole samassa veneessä. alkoi jo silloin kun liityimme EUhun ja ainoaksi ohjeeksi tuli vapaa liikkuvuus, talouskasvu ja kilpailukyky . ensin pudotettiin viljelijöiden tulot puoleen ja ihmiset olivat hurmoksessa kuin korpit raadolla kun luulivat saavansa ilmaista ruokaa, eivätkä tajunneet että itse ovat seuraavana vuorossa.
Paskaa touhua ja paskat ahneet pomot.En voi kuin toivoa että kohta ovat itse työttömiä tai joutuvat h..v...ii..
So?