Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset suhtaudutte siihen, kun mies silittää hiuksista?

Vierailija
20.11.2019 |

Itse tykkään silittää naisystävääni esim. silloin, kun katsomme yhdessä olohuoneen sohvalla jotain leffaa.

Miten te naiset yleensä koette silittämisen? Tuntuuko se mukavalta hellyydenosoitukselta vai "turhalta lähmimiseltä"?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, ainaskin minusta.

Vierailija
2/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista moista kokeneeni. Joskus silitän omia hiuksiani sohvalla maatessani, (säälittävää, I know..) se ainakin tuntuu mukavalta 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni silittäminen tuntuu ihanalta ja hän aika usein harjaa hiuksiani tai muuten silittää niitä. Jonkun tuntemattoman silittäminen tuntuisi pelottavalta lääppimiseltä. Ellei ole kampaaja ja pese hiuksiani.

Vierailija
4/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Omat hiukset rasvoittuvat helposti ja ne menee koskettelusta heti klähmäisiksi.

Vierailija
5/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään 💕 Sekin on ihanaa kun mun mies vaikka ihan julkisella paikalla hellästi siirtää mun hiukset edestä mun korvani taakse.

Vierailija
6/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin oikein kovasti.

Vierailija
7/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että joku silittäisi. Uskon että tuntuu hyvältä

Vierailija
8/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa.

Vierailija
9/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään jos voin luottaa  että se jää siihen hiusten silittelyyn

Vierailija
10/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee tätä jatkuvasti tai hiplaa hiuksiani. Välillä se tuntuu rasittavalta :D

Vierailija
11/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just mukavaa ei-seksuaalista hellyyttä ja läheisyyttä, jollaista välillä tarvitsee. 

Vierailija
12/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten silittäminen hellästi on varmaan parasta mitä mies voi naiselle tehdä. Hyvä ap, että hellit naistasi noin 👍

Vierailija
13/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä, enkä muutenkaan mistään hipsuttelusta. Lähekkäin, esim. ns. kainalossa on ihana olla. Nämä ovat niin yksilöllisiä asioita, toiset pitää paljonkin, kuten vastauksista huomaa. 

Vierailija
14/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä! Mulla on paksut hiukset ja on ihanaa kun joku sivelee ja pursottelee niitä, hyväilee niskaa jne

Aviomies ei tee niin ikinä

Vierailija
15/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa. Varsinkin jos pitäis keskittyä leffaan.

En tykkää.

Vierailija
16/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa silloin kun hiukseni ei ole laitettu ja kampauksesta ei tarvitse välittää. Eli kotona sohvalla tai sängyllä tuntuu kivalta.

Vierailija
17/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni silittää hiuksiani mutta valitettavasti rauta on usein liian kuuma.

Vierailija
18/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Minulla tosin on tosi arka ja herkkä päänahka, enkä halua siihen mitään ylimääräistä kosketusta. Jos päänahka olisi kunnossa niin voisi olla eri asia.

Vierailija
19/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvalta, tietysti. Mun mies myos joskus rapsuttaa mun paata (siis silleen kun koiraa rapsutetaan vaikka korvan takaa), tuolloin ajattelen aina etta nyt silla on mennyt sekaisin kumpi on kumpi (siis meilla on myos se koira, ja ollaan usein sohvalla kolmisin :D).

Vierailija
20/60 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtää, jos joku koskee mun pitkiin hiuksiin. En muutenkaan tykkää mistään hiplailusta. Kunnon otteet pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi