Mihin afrikan maahan lähtisit ilmaiseksi?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi vaikka maksettaisiin. Miksi ihmeessä menisin Afrikkaan?
On siellä jossain kiehtovaa luontoa. Muuten samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Egypti, Marokko ja Etelä-Afrikka.
En menisi kyllä Marokkoon.
Olin viime vuonna safari-matkalla Keniassa. Suosittelen kaikille. Ihania elämiä, kaunista luontoa ja kaikkea mahtavaa. 8pv matka maksoi 2600 e/henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikka ainoo mitä vois ees harkita
Tosi väkivaltainen ja vaarallinen maa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moneenkin. Malawissa olen asunut, ja käynyt Tansaniassa, Sambiassa, Zimbabwessa ja Etelä-Afrikassa.
Hyi. Ei millään pahalla.
No hyi vaan sinnekin. Eikä tietenkään millään pahalla.
Ei kiitos. Mutta jos olisi turvallista, niin Egypti.
Eniten kiinnostaisi Marokko, safarimatka Tansaniaan tai Keniaan tai rantaloma jollain Intian valtameren saarella, esim. Seychellit. Ilmaiseksi menisin kyllä minne vaan, jossa ei olisi suuria terveys- tai turvallisuusriskejä.
Madagascar, Malediivit ja Seychellit tulivat ekana mieleen.
Kaikki muut maanosat kiinnostaa paitsi Afrikka.
Olen ollut gourmet-matkalla E-Afrikassa ja matkustanut Rovos Raililla maan halki. Zimbabwessa ihailimme Victoria Fallsia. Sansibarilla olin aurinkolomalla ja Tansaniassa Serengetin, Tarangiren ja Ngorongoron safareilla. Nyt olemme jouluksi lähdössä Mauritiukselle ja E-Afrikkaan Kruger Parkiin jälleen safarille.
Afrikka, sen luonto ja eläimet ovat vieneet sydämeni.
Etelä-Afrikkaan, mutta vain johonkin rikkaiden alueelle ja ohjatulle safarille uskaltaisin mennä.
En tajua miksi kukaan haluaisi Egyptiin tai muuhun ählymaahan, jossa on valtava riski joutua väkivallan ja muiden rikosten kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään ilman AK-47:aa...
On muuten tosi hyvä lajike! AK-48 on myös!
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikkaan, mutta vain johonkin rikkaiden alueelle ja ohjatulle safarille uskaltaisin mennä.
En tajua miksi kukaan haluaisi Egyptiin tai muuhun ählymaahan, jossa on valtava riski joutua väkivallan ja muiden rikosten kohteeksi.
Egyptissä kiinnostaa vain pyramidit ym., nykyinen meno ei kiinnosta lainkaan.
Etelä-Afrikkaan, Botswana, Namibia, Ghana, Uganda, Sambia, Tansania, Seychellit, Mauritius myös.328
Seychellit. Olen käynyt ja aion mennä uudestaan.
Ruanda voisi olla sellainen, johon menisin, jos olisi pakko valita. Pieni maa, joka 25 vuoden takaisen kansanmurhan jälkeen on kehittynyt niin paljon, että sitä sanotaan nykyään Afrikan Singaporeksi.
Egypti, Marokko ja Etelä-Afrikka.