Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatteko lakon jälkeen Postin ikkunastakurkkimispalvelun mummolle?

Vierailija
20.11.2019 |

Tyyliin Rinteen Antsa

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jatkoin nurmikon leikkuu sopimusta maaliskuulle.

Vierailija
2/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, koska mummo on niin ärhäkkä että kävisi hutkimassa kurkistelijan kävelykepillä tajuttomaksi😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tilaan, haluan nähdä kuinka kurkkivat kun on viides kerro. Dronella ehkä?

Tai meneekö tyyliin mummo mummo tule ikkunaan - täällä huutaa postimies Pate 

Vierailija
4/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsämökin ikkunasta mummo ulos kurkistaa.

Postipate laukkaa laputtaa ja oveen kolkuttaa.

Auta auta pyydän sua,

Tuomas Aarto vainoo mua.

Mulle kätes ojenna ja suojaa tarjoa!

Vierailija
5/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinteen möläytyksistä pitäisi tehdä kirja.

Vierailija
6/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Papalla on tallessa sota-aikainen pyssy, jonka ei tosin pitäisi toimia, mutta mistäpä tuota tietää.

Vierailija
7/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kyllä he lääkkeet osaavat jakaa ja laskea määrät. Perintöä odotellessa.

Vierailija
8/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tilaan, ja maksan extraa, jos jakaja kiipeää 6 kerroksen ikkunasta kurkistamaan ulkokautta.

Vierailija
9/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo postinjakajat voisi laittaa kommandopipon päähänsä ja hakea palkansa pankista?

Vierailija
10/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ihan turhaa. Meidän mummo käy postilaatikolla juttelemassa postinjakajille ihan itse. Enempi vahtii heitä (että posti tulee jaettua ja oikeisiin osoitteisiin) kuin toisinpäin.

Vierailija
11/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lakko loppuu sopivasti ennen joulua, niin postinjakajat voivat käyttää vuodenaikaan sopivasti tonttulakkia. Ehkä se ei säikäytä niin pahasti.

Vierailija
12/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan mummon koirat söis sitä postinjakajaa? Mummolla ei ole isoa pakastinta.

Vierailija
13/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se on tosi hyvä palvelu kun postiljooni näkee minun Reijo-papan ru n kkaamassa olohuoneen sohvalla

Vierailija
14/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Antilta postinkantajan kurkkimaan naisystäväni ikkunasta kerran arkipäivässä.  Saisi sitten tietää että onko näin Joulun alla kilttinä vai tuhmana.   

Kai se postinkantaja kurkkii sitten tiistainakin? Antti..?

Vierailija
15/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä tirkistellään ikkunasta? Miksei voi jakaa postia ovelle ja soittaa ovikelloa? Vai onko tarkoitus, että eläkeläiset vappusatasineen saa sydärin säikähdyksestä?

Mieti joku ikkunan takana!

Vierailija
16/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa kurkkijaa enkä mitään muutakaan postin kautta. Pitäkööt tunkkinsa. Nimimerkillä Lähetetty postipaketti kolmatta viikkoa myöhässä.

Vierailija
17/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan Antilta postinkantajan kurkkimaan naisystäväni ikkunasta kerran arkipäivässä.  Saisi sitten tietää että onko näin Joulun alla kilttinä vai tuhmana.   

Kai se postinkantaja kurkkii sitten tiistainakin? Antti..?

Juu. Kerran luvalla saa kurkkia, ei kai sitä aina erota, onko nuori vai vanha nainen. 🤔

Vierailija
18/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lakko loppuu sopivasti ennen joulua, niin postinjakajat voivat käyttää vuodenaikaan sopivasti tonttulakkia. Ehkä se ei säikäytä niin pahasti.

Tonttupuku olisi myös kiva. Korvausta vastaan voisivat tanssia ja laulaa ihmisten pihoissa.

Vierailija
19/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä ei ihan hullu ajatus olisi jossain syrjäkylällä, jos sen postimiehen pitää joka tapauksessa ajaa jonnekin etään perille, niin samalla ilmaston pilaamisella koputtaisi yksin asuvien mummojen ovelle ja kysyisi, onko kaikki hyvin. Varmaan sellaisia asuu yksinään paljonkin, joilla ei vielä ole tarvis tai ei saa kotihoitajaa, mutta on kuitenkin niin vanha, että voi jotain sattua, vaikka kaatuminen niin, ettei pääse itse vaikka puhelimeen.

Ruotsissa juuri löytyi kerrostaloasunnosta 3 vuotta kuolleena ollut vanhus. Naapuri oli ottanut yhteyttä poliisiin, kun ei ollut nähnyt häntä aikoihin (3 vuoteen!!!).

Nykyisin ei voutikaan tule käyneeksi niin usein kylässä, kun vanhuksille tulee eläke säännöllisesti tilille ja vuokra ja sähkötkin on luultavasti suoramaksussa.

Vierailija
20/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa kurkkijaa enkä mitään muutakaan postin kautta. Pitäkööt tunkkinsa. Nimimerkillä Lähetetty postipaketti kolmatta viikkoa myöhässä.

Nii, eipä kurkkijasta oo paljoa hyötyä jos seki myöhästyy monta viikkoa aikataulusta. Tulee vaa lappu kotiin, ett eksyneen kurkkijan voi käydä noutaa lähimmästä postin toimipisteestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi