Missä voisi tutustua venäläisiin tai virolaisiin sinkkumiehiin?
Kommentit (29)
Kannattaa muistaa se että venäjällä ja virossa miehet ovat vielä miehiä, niissä maissa nimittäin sukupuoliroolit ovat aika vahvasti arjessa ja töissä mukana. Mutta jos sinua kiinnostaa tehdä naistentyöt ja haluat olla nainen niin mikäs siinä.
-mies90-
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa se että venäjällä ja virossa miehet ovat vielä miehiä, niissä maissa nimittäin sukupuoliroolit ovat aika vahvasti arjessa ja töissä mukana. Mutta jos sinua kiinnostaa tehdä naistentyöt ja haluat olla nainen niin mikäs siinä.
-mies90-
Olisikin noin. Koen itseni naiselliseksi joskin hyvin itsenäiseksi ja omillaan toimeentulevaksi, enkä juurikaan siivoa vaan annan viikkosiivoojan hoitaa tämän puolen. Näistäkin seikoista huolimatta kannoillani tuntuu tulevan miehekäs venäläinen mies. Voihan olla niinkin että tuo kokee minut jonkinlaisena haasteena, no oli miten oli :D
Olen sanonut tälle suoraan etten taida olla aivan sitä mitä hän on vailla. Katsotaan nyt kuinka kauan jaksaa piirittää.
Tätä olen ihmetellyt vuosikausia! Olen 56-vuotias helsinkiläinen nainen ja harrastukseni on kielten opiskelu. Haluaisin kovasti tutustua suomen venäläisiin ylipäänsä (sekä miehiin että naisiin), mutta missä??!! Venäjää kuulee kaupungilla, mutta missä olisi paikka, jossa voisin tavata ja tutustua?
Itämetrosta. Täällä Itä-Helsingissä kuulee aika paljon viroa metrossa ja metroaseman läheisyydessä. Menepäs käymään metrolla Vuosaaressa, niin löytyy. Kuuntelen metromatkoilla salaa mitä ne virolaiset höpöttää, sillä osaa itsekin viroa aika hyvin.
T: viron kielen sivuaineopiskelija Helsingin yliopistosta
Toinen aika varma paikka pk-seudulla on Myyrmäki ja Kehäradan asemanseudut siellä päin. Asuin ennen tätä Itä-Helsinkiä Myyrmäessä onneksi vähän rauhallisemmalla alueella ja Myyrmannissa käydessäni näin melkein aina jonkun viroa puhuvan pariskunnan jossain kaupassa siellä. Oon lukenut uutisista, että virolaisia ja venäläisiä asuu aika runsaasti Vantaalla, sillä logistiikkakeskittymät täällä pk-seudulla keskittyvät Vantaalle. Mainitsin Myyrmäen jopa yhdessä mun Suomen ja Viron suhteita esittelemässä esitelmässä yliopistolla syksyllä 2019, kun siitä alueesta *Pikku-Tallinnana" oli tehty lehtijuttu.:-D Nyt tossa aikana mun ikkunan takana täällä Herttoniemessä läheisen talonrakennus työmaan takia parakit ja oon kuullut ohikävelyllä, kun jotkut raksaukot on keskustellu venäjäksi keskenään ja päivisin näkyy myös Viron kilvissä olevia autoja, joten täällä niitä virolaisia ja venäläisiä raksaukkoja olisi Ap:lle iskettäväksi.
T: edellisen viestin kirjoittaja
Kiovassa kuulemma kohta nuorehkoja venäläismiehiä riittää kohta, eli sinne reissua varailemaan.
Ukrainan suunnalla on isoja keskittymiä niitä miehiä venäjän puolella rajaa. Sinne vaan menet ja komennat, jono pystyyn ja raakkaamaan parhaat päältä.
Turussa ainakin Raision lidlissä virolaisia käy työpäivän päätteeksi varmaan 50% asiakkaista. Sinne vaan hyllyjen väliin kyttäämään :D
Joku fätti lahna taas alapeukuttaa rasvaisella sormellaan.