Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geenitestit. Ei voisi paskaakaan kiinnostaa miehen 8. serkku ulkomailta. Onko muita?

Vierailija
19.11.2019 |

Hirveä kiire, yritän saada lapset syötettyä, hampaanpesut, petiin laitot. Äijä löysi uuden miljoonannen serkun, hänen mielestään maailman tärkein asia. Suuttui kun mua "ei kiinnostanu". Vois lopettaa koko geenipalvelun.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sama.

Vierailija
2/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta edes omat serkut, saati kaukaisemmat sukulaiset. Ihan ventovieraita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tässä nyt on kyse siitä, että asian sinänsä pitäisi olla kiinnostava. Ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista. Kumppanuuteen ja ystävyyteen kuuluu, että jaetaan kiinnostuksen kohteita tai ainakin suhtaudutaan myönteisesti toiselle tärkeisiin asioihin.

Kyllä minuakin loukkaisi, jos olisin tosi innoissani ja ilahtunut jostain ja mieheni sanoisi, ettei häntä p*skaakaan kiinnostele. Tulisi itselleni mieleen, ettei minua enää p*skaakaan kiinnosta hänen asiansa ja seuransa.

Kuka sanoisi muuten noin ystävälle? Miksi puolisoa saa kohdella tylymmin?

Sukututkimukset ynnä muut ovat muuten ihan yleisiä ja suosittuja harrastuksia, joten senkään puolesta en voi tässä miestäsi kovin outona pitää.

Vierailija
4/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tässä nyt on kyse siitä, että asian sinänsä pitäisi olla kiinnostava. Ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista. Kumppanuuteen ja ystävyyteen kuuluu, että jaetaan kiinnostuksen kohteita tai ainakin suhtaudutaan myönteisesti toiselle tärkeisiin asioihin.

Kyllä minuakin loukkaisi, jos olisin tosi innoissani ja ilahtunut jostain ja mieheni sanoisi, ettei häntä p*skaakaan kiinnostele. Tulisi itselleni mieleen, ettei minua enää p*skaakaan kiinnosta hänen asiansa ja seuransa.

Sukututkimukset ynnä muut ovat muuten ihan yleisiä ja suosittuja harrastuksia, joten senkään puolesta en voi tässä miestäsi kovin outona pitää.

En ole koskaan sanonut tai näyttänyt ettei kiinnosta. Tuntuu vaan siltä, että napa pyörii oman elämän ympärillä. Mulle tärkeämpää on tämä hetki missä eletään. Mulla täysi rumba 24/7 ei mitää aikaa millekään harrastukselle kuten tämä geenijuttu. Miehellä useampi, minusta täysin turhaa ajanhukkaa.

Ap

Vierailija
5/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata myydä genomitietoaan yrityksille ja maksaa siitä vielä.

Vierailija
6/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sanonut tai näyttänyt ettei kiinnosta. Tuntuu vaan siltä, että napa pyörii oman elämän ympärillä. Mulle tärkeämpää on tämä hetki missä eletään. Mulla täysi rumba 24/7 ei mitää aikaa millekään harrastukselle kuten tämä geenijuttu. Miehellä useampi, minusta täysin turhaa ajanhukkaa.

Ap

Oletko koskaan natisti pyytanyt miehelta apua "rumbaasi"? Jaksaisit sitten olla vahan kiinnostuneempi hanenkin asioistaan.

Vierailija
7/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa siltä, että teillä on oikeita ongelmia, jotka pitää ratkaista pian. Muuten eroatte viiden vuoden sisällä viimeistään. Eikä yksikään niistä ongelmista ole se, onko 8. serkku tärkeä vai ei.

Vierailija
8/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta edes omat serkut, saati kaukaisemmat sukulaiset. Ihan ventovieraita ihmisiä.

Ehkäpä olisivat tuttuja jos olisit vaivautunut tutustumaan.

Vierailija
9/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että teillä on oikeita ongelmia, jotka pitää ratkaista pian. Muuten eroatte viiden vuoden sisällä viimeistään. Eikä yksikään niistä ongelmista ole se, onko 8. serkku tärkeä vai ei.[/quote]

Mitä meinaat? Yhdessä oltu 16 vuotta, eikä kumpikaan heiluta mitään erokorttia. Eikö saisi toisen toiminta ärsyttää? Ilmeisesti olen huono vaimo kun ajattelenkin että miehen käytös on perseestä.

Ap

Vierailija
10/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että teillä on oikeita ongelmia, jotka pitää ratkaista pian. Muuten eroatte viiden vuoden sisällä viimeistään. Eikä yksikään niistä ongelmista ole se, onko 8. serkku tärkeä vai ei.

Mitä meinaat? Yhdessä oltu 16 vuotta, eikä kumpikaan heiluta mitään erokorttia. Eikö saisi toisen toiminta ärsyttää? Ilmeisesti olen huono vaimo kun ajattelenkin että miehen käytös on perseestä.

Ap

Ettekö tuossa ajassa ole onnistuneet opettelemaan työnjakoa ja ongelmien ratkaisemista? Eräänä päivänä mies löytää naisen, joka jakaa hänen kanssaan kiinnostuksen kohteita ja joka tekee muutakin kuin pyörittää arkirumbaa. Ellet sitten itse kyllästy ensin.

Vierailija
11/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei saa antaa vieraille mutta kysy tulisiko joku kaukaisista serkuista teille siivoamaan ja auttamaan kotitöissä?? Kysy ovatko serkut perhekeskeisiä?

Vierailija
12/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei saa antaa vieraille mutta kysy tulisiko joku kaukaisista serkuista teille siivoamaan ja auttamaan kotitöissä?? Kysy ovatko serkut perhekeskeisiä?

Tää on loistava, kiitos! Huutonaurua...

Ap

Vierailija
13/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata myydä genomitietoaan yrityksille ja maksaa siitä vielä.

Ei. En lähtisi tähän, ties mitä noilla tiedoilla tekevät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän